23

58 1 0
                                    


Jane3 arkaya dolanırken, Laren peşinden kucağında yavru ile onu takip ediyordu.

Büyük kulübelerin içinde zincirli   6 Rottweil cinsi köpek Laren'ı gördüklerinde yerlerinden kalkıp zincirin izin verdiği uzunlukta ilerlediler. Laren arkasındaki koruma ordusuna baktı. 

Köpekler havlamadı. Sadece Laren'ı tanımak ister gibi ona bakıyorlardı. Minik yavru onlara havlayarak Laren'ın kucağından kafa tutuyordu.

" Senin annen hangisi on numara?"

Onu yavaşça yere bıraktı kendisi de çömeldi.

Yavru koşarak en sağdaki köpeğin yanına gidip memesini emmeye çalıştı.

" On numara buraya gel."

 Laren, biraz sert emir verdi, yavru bir ona bir annesine baktı ve Laren'ın yanına gelip kucağına sıçradı.

 " Baylar bayanlar sizlerle daha sonra tanışacağım. Bu gün ilk günüm."

Köpekler ayakta sessizce Laren'ın gidişini izledi.

Korumalar aralarında fısıldaşıyorlardı. Laren aldırmadı. 

" Biraz burada oturacağım bana içecek serin bir şeyler getirir misin? Meyve karışımı tercihim mümkünse alkolsüz."

Jane 3 koşturarak içeri girdi. Bu kadar aktivite ve daha önce görmediği ilgi onu yordu. Yavruyu göğsüne bastırıp Şezlonga uzandı.

" Uyumuş. Ellemeyelim yorulmuş belli ki!"

Yanındaki fısıltıları duydu. Yavru havlamaya başladı, Laren gözlerini açtı.

" Ne zaman uyudum!"

" Bir saate yakın uyudunuz hanımefendi. Yoğun bir gündü sizin için herhalde."

" Jane, acıktım atıştırmalık getirebilir misin? Sonrada odamıza çıkayım. Evin geri kalanını sonra gezerim bu günlük yeter."

Jane bir süre sonra elinde kocaman bir tepsiyle geldi.

" Ne sevdiğinizi bilmediğim için şef bunları gönderdi. Eğer beğenmezseniz söyleyin hemen yaptırayım."

" Jane ben ne bulursam yerim. Yemek konusunda seçici değilim. Şefe söyle canını sıkmasın ne kolayına gelirse onu yapsın."

                                                            ****       ****

 Hava kararmaya başlamıştı Dom aramamıştı. Yatak odasını çok beğendi. Özellikle sade oluşu hoşuna gitti.

Manzara, orman evindeki gibi burada da şahaneydi. Odanın sağ tarafındaki kapıyı açan Jane," Burası banyonuz efendim. Ne zaman isterseniz sizin için jakuziyi hazırlarım," dedi.

Neredeyse oda kadar büyük banyoda yuvarlak bir jakuzi ayaklı bir küvet, onun yanında duş ve duvar boyunca uzanan setin üzerinde lavabo ve aynalar vardı. 

Tavana uzanan iki dolapta havlularla, çeşitli şampuan losyon ve bir çok şişe vardı.

Sol tarafta yatak odasından biraz küçük giysi odası. Jane dolabın kapağını kaydırdığında Laren için giysiler, çekmecelerinde iç çamaşırları ve bikiniler vardı. Kapağı öteki yana çektiğinde ise, ayakkabı ve çantalar .

" Jane, bunları ne zaman buraya yerleştirdiniz ve kıyafetleri kim aldı?"

" Lordum bir hafta  önce sipariş vermiş, ertesi gün geldi ve yerleştirdim."

" Bir sürahi buzlu su istiyorum ondan sonra serbestsin."

" Hanımefendi telefonunuzdan bana çağrı atabilirsiniz efendim."

KİMSESİZ + 18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin