35

31 1 0
                                    


Kızlar kafaları iyi uyumak için odalarına çekildiklerinde Laren, sıkıntı ve merak içindeydi. 

Işıkları söndürüp, pencereden dışarı bakmak için koltuğu pencerenin önüne çekti. Göz alabildiğine yeşillik, gece karanlığında korkunç görünüyordu.

Hafiften bir uğultu duyup, aysız gökyüzüne baktı. Bir şey hareket ediyordu. Daha dikkatle baktığında  bir Drone gördü. 

Sonra, çok ileride bir ışık yanıp sönüyordu. Sanki işaret verir gibiydi. Önce hayallendiğini sandı, sonra daha dikkatle baktığında gerçek olduğunu anladı. 

Odasından çıkıp yukarı Eva'nın odasına gidip kapısını çaldı.

" Kim o ya bu saatte. "

Gece, sabaha adım atmak üzeriydi. "Eva, dışarıda bir şeyler oluyor!"

Eva anında kapıyı açtı. "Pencereden dışarı bak."

Eva, söyleneni yaptı. Laren'a döndü ve  " Kızları uyandır, sessiz olmalarını söyle ve çabuk salonda toplanın," dedi.

Kızlar korku içinde aşağı indi. En son Vera geldi.

" Vera, gelmeseydin şekerim. Adamlara ziyafet çekerdin."

Eva, sinirle duvardaki tabloya resmen pençe attı ve duvar sessizce yana kaydı.

 Dışarıdan silah seslerinin duyulmaya başladığında, onlar açılan geçitten içeri girdiler ve Eva, içeride bulunan mekanizmadaki sayıları tuşlayarak, duvarı eski yerine gönderdi.

" Kızlar, merdivenlere dikkat. Burada güvendeyiz. Aşağıda koltuklar var oturup bekleyeceğiz."

" Neyi?"

Eva, Elda ya baktı. " Korkma güzelim güvendeyiz. Korumaların haberi var. Bize güvenlik sinyali gönderecekler."

" Eva, hani kocan bu ev güvenli diyordu! Sizin güvenliğiniz bu mu?"

" Bu ev güvenli ama, içeride bir hain varmış! belki de o sensin!"

" Saçmalama neden böyle bir şey yapayım?

" Aşağı geç indiğine göre! Kendini siktirmek istiyorsundur. Kocanda yanında yokken. Yapmadığın bir şey değil!"

" Eva, seni paralarım düzgün konuş. Gelinlerimin ve kızım yanında, yeter be!"

" Sus bağırma edepsiz kadın. Onlar senin ne mal olduğunu zaten biliyorlar."

" Yeteeer, dayanamıyorum çok korkuyorum! Evime gitmek istiyorum."

Laren, Elda ya sarıldı.

" Canım korkma, burada güvendeyiz. Aguado amca, bizi korur."

Elda, Laren'a sarıldı ve bir süre hıçkırarak ağladı. 

" Saat kaç?" Başlar Saraya çevrildi. 

" Sabah oldu, yedi."

" Kaç saattir buradayız?"

Eva cevap verdi. " Dört saat oldu. Aguado gelince beni arayacak. "

Laren, Sarayı  da yanına çağırdı ve diğer kolunu da ona sardı. 

" Laren, senden çok iyi anne olur. Bebeklerin şanslı doğacak."

Laren gülümsedi. 

" Onun bebeği falan olmayacak kısır o. Oğlum kendine varis verecek birini bulacak, hem de en kısa zamanda."

Kızlar Laren'a baktı.

" Aldırmayın siz ona. Dom, henüz bebek istemiyor, onun için korunuyoruz. Ayrıca bu kadının sizi üzmesine veya tereddüde düşürmesine sakın izin vermeyin. En iyisi onu yok sayın."

KİMSESİZ + 18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin