13

104 1 0
                                    


                                   Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.


Garip ama, kocamı özlüyorum! Bir hafta zor geçiyor. Atışı ilerlettiğimi söyleyen hocam, bir dişi şaşırdım mı? Hayır.

Şöyle ki, devamlı pantolon ve ceket giyiyor. Saçları ensesinde sıkı bir topuz olarak duruyor ve bir tel bile asilik yapamıyor. Çok sigara içtiği belli, sesi erkek gibi ve daima kızgın bakan gözleri var.

Sekiz, onu salona alıp beni çağırmaya geldiğinde bakışlarını benden kaçırmıştı. 

Sonra Eva ile tanışınca görünüşünden olduğunu sandım.

" Silahını seç. Karşında düşmanın var gibi acımadan ateş et." Springfield XD-S

" Aferin hem hafif, hem çantana sığar. Çok ince ve zarif. Ayrıca fiber optik bir görüşe sahip. Hedefleri gönderiyorum."

Kulaklığımı yerleştirip önünden geçen hedeflere odaklanarak ki, bu kez arkamda kocam ve kocan siki yok, tetiğe bastım. Kulaklığı çıkartıp Eva'ya baktım.

Hedefleri yaklaştırdı. " Aferin, aptal bir kadından daha fazlası var sende. Bir ıska. Her gün çalışmalısın. Elin tabancaya, parmağın tetiğe alışsın. Dominic, iyi parça bulmuş!" 

" Daha önce birlikte miydiniz?"

" Yıllar önce ikimizde çok gençtik. Bekaretimi ona verdim. 

Onun bekaretini de ben çaldım. Ben on iki, Dominic on üç yaşındaydı. Acemi çocuk, içimi parçalayacaktı. Daha ne olduğunu anlamadan içimdeydi.

 Siki o yaşında babasınınkinden büyük ve kalındı. Sonraları ona daha sert sikişmeyi öğrettim. Yani on sekizimde karşılaştığımızda. Ben dominantım. Babası sayesinde dominantlığımın farkına vardım. Gençlik yılları. "

Eva, kendi kendine konuşuyor gibiydi.

"  Babasıyla  da mı birlikte oldun? Halâ görüşüyorsunuz sanırım."

" Evet, ama artık sikişmiyoruz merak ettiğin buysa. Babası götümü ilk kullanan ve o zamanlar yarım saate bir siki kalkardı. Karısı soğuk ve sevimsiz. Ayrıca kocasına hiç götünü vermemiş pislik.

 Bak sana tavsiye, kıç kırbaçlamayı, götten sikmeyi ve saksoyu çok sever. Senden bıkana kadar bunları ona ver."

" Neden bıksın ben onun karısıyım!"

" Çok safsın bebeğim. O uzun zamanlı aynı kadını sikemez hep arayış içindedir. Öyle olduğunda kollarımda ağlayabilirsin unutma. "

Sinirle yanından ayrıldım. Neden herkes bana Dom'un başka kadınlara gideceğini söylüyor. Başta annesi ve diğer kadınlar.

" Sekiz bikinimi getir. " Salonda atış kıyafetlerimi çıkartıp sadece özel yerimin  üzerini örten üçgen parçayı yandaki bağcıklarla bağladım. Toplar beni azdırıyordu ve yarın Dominic geliyordu.

" İki gün içinden çıkmayacağım," demişti dün geceki görüntülü seks esnasında. Üstüme bir şey giymedim. Sekiz yanımdaydı.

Havlumu şezlonga serdi, sırtımı dönüp yağlamasını bekledim. Aynı işlemi ön tarafıma da yaptı.

" Bira ve cips istiyorum."

Gözlüklerimi takıp kollarımı başımın üzerinden arkaya uzatıp güneşlenmeye başladım. Korumaların beni böyle görmesi umurumda değildi ve burada olmayan Dominic' çok kızgındım.

KİMSESİZ + 18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin