36

38 1 0
                                    


Aura, harikalar yaratmıştı ve sekizle birlikte onu hazırladılar. Aşağı indiğinde Dom ıslık çaldı.

" Bir kişi sana bir saniyeden fazla bakarsa o ölü bir adamdır."

Laren, uzanıp kocasının dudaklarına hafif bir öpücük bıraktı.

" Bu gördüğün senin eserin. Kimsesizken kimse yaptın, aşık olmayı, sevmeyi öğrettin. Ayrıca güvenmeyi ve bir başkası için de ölünebileceğini öğrettin."

" Sakın ölüm kelimesini ağzına alma sakın."

Arka koltuğa otururken, Dom poposunu mıncıkladı. Laren kıkırdadı.

Mağaza herika kokuyordu. Madonna her köşeye el yapımı seramik vazoların içinde taze güller koydurmuştu.

Gözü yormayan ama, her sergilenen kıyafeti ve aksesuarı görülebile bir şekilde dekore edilmişti.

" Laren, ben yukarı çıkıp bazı işlerimi yoluna koyup geliyorum."

Dom gitti. "Madonna sana ve ekibine çok borçlandım. Teşekkür ederim.

Beş genç çalışan gayet şık giyinmişti. Her taraf, zarafet, şıklık ve lüks  içindeydi. Tabi çalışanlarda. 

Zaman geldiğine davetliler teker teker gelmeye başlamıştı. İki güvenlik görevlisi kapıda davetiyeleri kontrol ediyorlar listeden işaretliyorlardı.

" Karıcım, mutlu musun?"

Laren ışıldayan gözlerle kocasına baktı. " Daha çok mutlu olabileceğimi sanmıyorum!"

" Olacaksın daha çok mutlu olacaksın."

Dom karısının elinden tutup gelenlerin arasına karıştı. Herkesle tanışan Laren akşam kimseyi hatırlamayacağını biliyordu. Elda ve Sara geldiğinde ekip tamamlanmıştı.

Elda, ışıldıyordu. " Akşam bir parti veriyoruz ve davetlisiniz. İtiraz kabul etmiyorum."

" Sen çağırmasan bile kapıyı kırar yine gelirim. "Bir birilerine sarıldılar. 

" Sara beni bağışla öyle yoğundum ki! Senin hatırını bile soramadım. Okul nasıl gidiyor evine ve bu yakışıklı adama alıştın mı?"

" Laren seni anlıyorum tüm bu güzellikleri organize etmek epeyce bir zaman almıştır. Her şey yolunda sadece annemi ve babamı özledim ama, onlarla da hemen her gün görüntülü konuşuyoruz."

" Laren gel seni tanıştırmak istediğim birisi var."

Dom karısınalini uzatınca konuşmaları yarım kaldı. Ortamda hafif ve dinlendirici bir müzik vardı. İkramlar servis elemanları tarafından seri ve sessizce sunuluyordu. Her şey olması gerektiğinden bile daha iyiydi.

Vera, elinde içki kadehi, sinsice etrafa daha çok ta Laren'ı izliyordu.

" Laren, Señorita Renata Perez ile tanışmanı istiyorum. Kendisi İspanyanın ve moda dünyasının en önemli modacısı ve moda yazarıdır."

Laren heyecanlandı. Kadın bir için suydu. Elini uzatıp memnuniyetini belirtti.

Aklındaki soru, Don bu kadını nereden tanıyordu ve eski sevgilisi miydi?

" Mağazanız çok güzel ve zevkli. Bundan bahsedeceğim. Ayrıca Dominic, moda  dünyasında yeni olduğunuzu söyledi. "

" Evet yeni ve hevesliyim. Burayı beğenmenize sevindim. Moda konusunda daha çok şey öğrenmeliyim. Birlikte çalışabilir miyiz?"

" Memnun olurum."

" Kimleri görüyorum, Reneta, seni hangi rüzgâr attı şekerim? Yoksa Dominic'mi özledin?"

KİMSESİZ + 18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin