Ertesi gün işlerinin başına döndüler. Laren'ın kafasına bir şey takıldı. Bir saat geçmişti ki, sorusuna cevap almıştı.
Çalışanlardan şık bir scrikss kalem kutusu istedi. İçindeki kalemi aldı yerine elindekini koydu.
Kutu bir tasarım harikasıydı, onun için paketlemeden kenarlarından şeffaf ince bantla tutturdu. Çantasına koydu ve Madonna ya kocasının yanına gideceğini ve bir saate kadar döneceğini söyledi.
Güvenlik elemanı kapıyı açtı, dışarı adımını atıp kaldırımda üç adım ilerledi ve karşıdan onun üzerine gelen, son sürat motosikletten kaçamadı.
Başını kaldırıma çarptığını hatırlıyordu. Motorlu hızla uzaklaştı ve anında kaldırıma yanaşan metalik gri minibüsün içinden inen maskeli iki adam onu kucakladı.
Güvenlik elemanı anında silahına sarılıp ateş etti ama minibüsün içindeki daha hızlıydı. Elemanı başından vurdu.
Laren, minibüse çuval gibi atıldı ve araç son sürat uzaklaştı. Tüm bunlar çok çok kısa bir sürede son derece profesyonel bir şekilde yapılmıştı.
Madonna, çığlık atarak dışarı çıktı ve Dominic'i aradı. Ağlamaktan zorlukla konuşuyordu.
Dom ve yanında adamları aşağı indiler. Dom, yerdeki kanı ve ölen güvenlik görevlisini görünce yere çömeldi. Geart omuzuna dokundu.
" Lordum, kameraları inceleyelim."
Dom, başını kaldırdığında Laren'ın çantasını gördü. Yavaşça kalkıp aldı.
" Nereye gidiyordu?"
Madonna kızarmış gözlerinle Dom'a baktı.
" Sizin yanınıza geliyordu galiba bir hediye verecekti," diyerek hazırlığını anlattı.
Dom, çantayı açıp içindeki scrikss kutusunu aldı. Üzerinde ' kocama hediyemdir' yazıyordu.
Kutuyu açıp içinden çıkanı gördüğünde acı bir çığlık attı. Geart, yanına gelip elindekini görünce ne diyeceğini bilemedi.
Çubuğun üzerinde iki çizgi vardı.
" Bana hediyesini verip sevincimi göremedi. Yemin olsun ki bunu yapanın derisini yüzeceğim. hemen kamera kayıtlarını inceleyin ben, çipi takip edeceğim."
Dom, mağazada Laren'ın açık laptopunun başına oturdu.
Parolayı girip takibe başladı. Bir yandan da telefonunu kot1e yönlendiriyordu.
" Limana gidiyorlar. Oradakileri uyar. Sessiz hareket etsinler. Sadece takipte kalsınlar."
İçeri telaşla bir çalışan geldi.
" Bay Soto bir çocuk bunu getirdi ve size vermemi istedi."
" Çocuk nerede?"
" Bunu verip koşarak arka sokaklara daldı."
Dom, paketi açınca yumruğunu masaya öyle bir vurdu ki! Üzerindeki kalın cam çatladı.
Paketin içinde, okşamaya, koklamaya kıyamadığı, karısının ipek saçları vardı. Dibinden kesmişlerdi.
" Patron, vazgeçtiler marinaya gidiyorlar." Telefon açıktı ve sesi dışarı vermişti.
" Oraya da haber ver ve takipte kalın. "
" Abi, şimdi duydum, babamı aradım hemen yola çıkmış. Abi kim ve neden?"
" Nedenini bilsem, kim olduğunu bulurum. Kuruldan birisi diye düşünüyorum ama neden ve kim bilmiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSESİZ + 18
Romance"Benden başka bir kadını becerirsen o kadın ölü bir kadın olur bilesin!" "Beni tehdit mi ediyorsun?" " Uyarıyorum."