28

44 1 0
                                    


Laren duş aldı. Aura, onu hazırladı siyah pantolon takım giyip, büyük kırmızı çantasını kontrol etti. Telefonu, parfümü, silahı, cüzdanı.

" Jason sizi bekliyor efendim." Jane 3 kızarmış yanaklarıyla ona bakıyordu.

" On numarayı veterinere kim götürecek?"

" Ben efendim. Zaten uzak değil."

Laren başını salladı.

" Günaydın Jason."

" Günaydın bayan Soto. Mağazaya mı?"

" Önce mağazaya sonra kiliseye. Neresi olduğunu biliyorsun değil mi?"

" Evet efendim. Bay Soto gitmeden söylemişti."

" Bay Soto her şeyi organize etmeyi seviyor!" Jason sesini çıkartmadı. Zaten gelmişlerdi. Mağazanın etrafı çevrilmişti. Jason, aracın kapısını açıp, ona korkuluklara kadar götürüp kapısını açtı.

" İçerisi tozlu olabilir bayan Soto. Yerler berbat, kaymayın."

Madonna, yanına geldi, ona bu gün neler yapılacağını anlattı. 

" Bu kız bu işi biliyor. Beni rahatlatacak. " Bu düşünce hoşuna gitti.

" Bir plânları var mı? "

" Evet efendim, bende sizinle bu konuyu konuşacaktım. Burası uygun değil. Arka taraf daha temiz isterseniz oraya gidelim." 

Laren, kızı takip etti. Hemen bir sandalye ve küçük bir masa getirip plânı masayı yaydı.

İki saate yakın, diğer iki elemanla birlikte tartıştılar ve en iyisi için ortak noktada buluştular.

" Sizinle çalışmak çok güzel bayan Soto. Bizi dinleyip fikirlerimize saygı duymanız bizi çok mutlu ediyor teşekkür ederiz."

" Bende sizlerle çalışmaktan mutluyum. Mantıklı ve hoş fikirler hoşuma gider. Tadilatın ne kadar süreceği bellimi?"

" Bu yeni ilaveleri gösterince daha net cevap alabiliriz efendim."

 " Madonna, sizde telefon numaram var değil mi?"

" Evet efendim bay Soto vermişti. Acil bir durumda sizi aramamız için."

" O zaman beni devamlı bilgilendirirseniz sevinirim."

Laren, kocasının tüm detaylar bu kadar hakim olmasına hem şaşırıyor, hem onun inisiyatifine bir şey bırakmadığı için kızıyor, hem hayatını kolaylaştırdığı için mutlu oluyordu.

" Ben deli miyim ya! Bunca varlığın arasında halâ kendim bir şeyler yapmak için çabalıyorum. Her şey hazır, yan gel yat. O zaman bir asalaktan farkım olmaz! Kocamın imkanları ile kendi paramı kazanmalıyım."

Araca bindiğinde bunları düşündüğü için Jason'un sorusunu duymadı.

" İyi misiniz bayan Soto? "

" Evet ne var?"

" Kiliseye mi gidiyoruz?"

" Evet. "

Kiliseye gideceği de söylendiği için peder onu kapıda karşıladı. Laren, pederin elini öptü ve mihraba diz çöküp kutsanması tamamlana kadar orada kaldı.

İlk kez kiliseye alıcı gözle bakıyordu.

" Peder, buranın onarıma ihtiyacı var. En son ne zaman bakım yapıldı."

" Bay Soto'nun cömert bağışından sonra iç taraflara bakım yaptırdık ama buraya yetmedi."

Laren telefonunu çıkartıp kocasını aradı ve bir kez çaldıktan sonra açıldı.

KİMSESİZ + 18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin