15

104 1 0
                                    

                                                                                  Russell Soto  

              " Abi, ben düğüne kadar nasıl dayanacağım. Şu kızın güzelliğine bak. Üstelik memeleri benim isteğim gibi."

" Kardeşim sakın bir saçmalık yapma. Bunlar İtalyan tersleri çok pis olur. Sikine sahip ol işleri batırma." 

Sara, gülerek iki erkeğin yanına geldi.

" Laren iyi mi?"

" Evet yemekte bize katılacak."

" Yoksa bebek mi?"

" Hayır midesi kötüydü."

" Ben bebek iştemiyo şimdi. Russel tamam. Okul biterken."

Russel, onun beline sarıldı ve yanağından öptü.

" Tamam çaresine bakarız."

" Russel, okul başlamadan evlenmek yok. Üç ay sonra başlayacak. Sende buraya alacaksın değil."

" Evet Sara."

" Ben gidip Laren'a bakayım."

Dominic, bu kızın kardeşini oynatacağından emindi ve sırıtıyordu.

" Bayan Soto halâ giyinmedin mi?"

Laren yatağa çıktı ve domaldı. 

" Sen ne doyumsuz kadınsın. Bu ne görmedim!"

" Sana sürpriz yapacaktım ama olmadı. Beni sikerken onlar Soto, Soto diye titreyecek."

Dominic kahkaha attı. "Deneyelim." 

Laren'ın ıslaklığını eliyle kontrol etti, sıvısını poposunun deliğine sürdü ve içine girdi. Hızla gidip geliyordu.

" Doğru bu oynuyor ve kimi siktiğimi beynime kazıyor. " Hızlandı parmaklarıyla Laren'in içine sokup çıkarırken kendini de okşuyordu.

İkisi de fazla dayanamadı, Laren,  Dominic'in parmaklarını kıracakmış gibi sıkarak gelirken Dominic onun deliğinden aşağı boşaldı.

" Çok iyiydi. Lordum."

" Bu daha ön sevişme sabaha kadar seni sikeceğim çok özledim."

                                                             ****         ****

Yemek çok keyifli geçti. Sara, altı kardeş olduklarını anlattı. Dört kız iki erkek. Onlar da da kurulda çarşaf açmak varmış.

Dominic lafa girdi." Bu bir mafya geleneği ve ailesine sahip çıkmanın onuru."

" Saçma!"

Russel, Laren'e baktı ve güldü. " Bence de."

Abisi alttan ayağına sertçe bastı. Russel sırıttı. Aklına koymuştu öyle veya böyle bu kızı becermeden rahat etmeyecekti.

Ablalarımın üçü de gebeydi. " Nasıl yani aynı zamanda mı evlendiler."

Sara güldü. " Büyük ablam iki yıl önce evlendi ve bu ikinci bebeği. Ortanca ablam geçen yıl evlendi ilk bebeği."

" Erkek kardeşlerin?"

Laren'a baktı. " Onlar küçük. Birisi on iki, diğeri on bir yaşında."

Laren şaşırınca anlattı.

" Benden sonra annem resti çekip doğurmayacağını ilan etmiş. Babam ona doğur demiyordu zaten, annem çok çocuk sevdiği için doğuruyordu.

İlaç kullanmaya başladığı ilk ay  Sergo ya gebe kalmış. Çok güzel ve tombul bir bebekti. On ay sonrada, Enrico yu doğurdu. Çok yaramazlar ve babam dışında kimseden korkmazlar."

KİMSESİZ + 18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin