31

51 1 0
                                    


Elda'nın yanına gidemeden Russel ona sarılıp dans etmeye başladı. Dom, kardeşine nasıl baktıysa Russel ve Laren gülmeye başladı.

" Abim kıskandı. Laren, Saradan sonra gördüğüm en güzel kadınsın!"

" Laren şakadan dudağını büzdü. " Ben daha güzelim bir kere. Sara çirkin."

Russel'ın kahkahası abisin gelmesiyle kesildi.

" Yeter bu kadar sarılma. Karımı rahat bırak."

Bu kez ikisi de kahkahayla gülmeye başladı. Vera, onlara kızgın gözlerle bakıyordu ve yüzünden nefret okunuyordu.

" Dom, Madonna'yı davet ettiğin için teşekkür ederim."

Kızın yanına itti. Madonna mahcup ona bakıyordu.

" Çok güzelsiniz bayan Soto. Beni davet ettiğiniz için teşekkür ederim."

" Sen her iyiliği hak ediyorsun. Eğlenmene bak. Ha buradaki erkeklerden uzak dur. Yakışıklı ama çok çapkınlar. Madonna evli değilsin değil mi?"

" Hayır bayan Soto. "

Laren bu kızın çalışkanlığını, açık sözlü oluşunu beğeniyordu ve aklından, " neden olmasın," geçti.

" Evans, Madonna benim asistanım. Burada kimseyi tanımıyor ve sıkılıyor onunla ilgilenir misin?"

" Bekâr mı?"

" Çapkınlık yap diye söylemedim. İlgilen centilmence."

" Emrin olur bayan Soto. Kız güzel ayrıca."

Laren, beklemediği, hatta hayal bile edemeyeceği güzellikte bir gece geçirdi. Devamlı Dom'a sarılıyor ve onu öpüyordu.

" Seni mutlu etmek ne kadar kolay küçük fahişem!"

" Bende seni çok mutlu etmek istiyorum."

"  Gecenin bitmesini bekle. Siyah odayı özledim."

" Haydi gönder insanları." Dom, kahkaha attı.

" Evans senin asistanınla çok ilgili! Kız masum görünüyor."

" Bana da öyle geldi. evli değilmiş. Önce onu sordum. "

" Amacınızı anlayamadım bayan Soto."

" Tek amacım insanları mutlu etmek. Hem Evans en sevdiğim kuzenin."

" Hımm neyse. Yarın eve dönecek misin?"

" Çok içten pazarlıklı gördüm sizi. Tüm bu hazırlık bunun içinse, hayal kırıklığına uğrayacaksın."

" Ben de burada kalırım. "

" Annen ve baban nerede kalacaklar."

" Otelde. "

" Annen bunu kabul etmez."

" Edecek sen merak etme."

" Dominic, artık annenle dans etmiyorsun oğlum!"

" Ederim tabi, ama şu anda kollarımdakinden ayrılmak istemiyorum."

Vera, çok bozuldu ama belli etmemeye çalışarak Russel'ın yanına gidip onunla dans etmeye başladı.

" Elda Arias seninle konuşma fırsatı bulamadım. Yüzünde gülücükler dolaşıyor. Aranız düzeldi mi?"

" Laren sana anlatacak öyle çok şey var ki, annem olmadığında konuşalım. Yarın yemeğe bize gelsene."

" Elda burada kalacağım, düğüne gidene kadar."

" O zaman ben de burada kalacağım. Geart la konuşayım."

KİMSESİZ + 18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin