37

32 2 0
                                    


Kocasının deyişiyle Laren, tam bir iş kadını olmuştu. 

" Laren, hafta sonu yokum. Arjantin'e gitmem gerekiyor. Kurulun son toplantısında orada ki bir liderle görüşüp, işleri yoluna koymam gerekiyor."

" Güvenli değil mi?"

" Tabi ki! Her zaman küçük fahişeme döneceğim. Ben yokken evde kalmanı istiyorum. "

" Neden? Hani güvenliydi!"

" Bebeğim ben güvendeyim. Senin için endişelenmek istemiyorum."

" Dom, beni neden koruduğunu veya ne için endişelendiğini bana söyle ki, bende ona göre davranayım."

Laren, az önce yaptıkları seks yüzünden, saçları terli alnına yapışmış, dudakları kızarmış bir şekilde yatağın içinde oturdu.

" Kurulda bir hain var. Onu bulamıyorum. Benim yerimde gözü var. Bu insanlar aç gözlüdür. Doymak bilmezler ve en güçlü olmak isterler. 

Her an tetikte olmalıyım. Sen benim en zayıf noktamsın. Bunu belli etmemeye çalışsam da onlar kurt. "

" Beni hayatından çıkart o zaman! Sana bir şey olursa zaten bende yaşayamam. Amerika ya gideyim beni orada bulamazlar."

Dom, karısına sıkıca sarıldı. 

" Seni seviyorum kadın. Sen olmadan nefes alamam. Sen benimsin ve bana zarar vermek istediklerinde bunun bir yolunu bulurlar."

Laren, kocasının ağzında ilk kez böyle bir söz işitti. Göz yaşlarını tutamadı ve onun dudaklarına uzandı.

" Neden ağlıyorsun ne oldu şimdi?"

" Beni sevdiğini senin ağzından duymak var ya, ömre bedel biliyor musun! 

Hep bunu duymayı bekledim. Çok mutluyum ve gözlerimden akan mutluluk yaşları."

Dom onu yatırıp içine girdi. Gözlerine bakarak, "Seni sevdiğimden şüphen mi vardı?"

" Yani, pek emin olamıyordum."

"Şimdi emin ol o zaman."

Dom, onu büyük bir tutkuyla becerdi. Laren, daha fazlası için yalvardıkça güldü. Sonunda onunda dayanma noktası kırıldı ve haykırarak karısının üzerine yığıldı.

                                                          ****     ****

Laren, hafta sonu kendine bakım yaptırarak ve işle ilgili görüşmeler yaparak geçirdi. Moda ve mağaza yönetimi ile ilgili daha çok bilgi topladı.

On gün sonra Milano da bir defile vardı ve ona da davet göndermişlerdi. Bu onu çok sevindi ve ellerini çırptı. Hemen, kendi moda danışmanını aradı.

Davet, ona ulaşmış o da Laren'a yönlendirmişti. Laren, Dom ile konuşmadan bir karar vermeyecekti onun için şimdilik askıya almıştı.

Dom, iki gün fazladan kaldı ve her fırsatta Laren'ı aradı.

 Satışlar çok iyiydi. 

" Madonna, stokları kontrol ettin mi? İç çamaşırlarımız fazla istek aldı. Ayrıca bakım ürünlerimizde tükenmek üzere."

" Her şey kontrol altında bayan Soto.  Eğer kızmazsanız size bir şey söylemek istiyorum!"

" Neden kızayım! O kadar hain mi görünüyorum?"

" Hayır, katiyen!  Siz şimdiye kadar çalıştığım en anlayışlı patronsunuz. Daha önceki sorumluyu biliyorsunuz: Adam patron bile değildi. Onun patron olduğunu ve  onunla çalışmak zorunda olmayı düşünemiyorum.  Sorum biraz özel onun için çekindim."

KİMSESİZ + 18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin