Hellooooo
Yalçın Seran'ın evi yanarken yazar halay çekermiş..
Güzel gittiğimizi düşünüyorum
Sizin sevdiğinizi de umuyorum
Evren hakkında birşey demeyi unutmuşum, bu evrende kadın nüfuzu erkek nüfuzunun yarısı kadar , yok değiller ama yetecek kadar da değiller.Bazi erkekler doğurgan bazı erkekler de işte normal diyebiliriz
Yani her yerde doğurgan erkeklerle karşılasma olasılığınız var
Kizzz 10. Bölümü okumayı unutmayın bak oturur ağlarım yazmayı en çok sevdiğim bölüm o oldu çünküBaşlayalım bakalım
---------------------
Uçuşumuza az bir zaman kala havalimanına dönmüştük , açıkçası İstanbul 'u çok sevmiştim.Yalçın'ın bana yaptığı jestler kalbimi pır pır ederken ilk uçak deneyimimi onunla yaşamak bana iyi hissettirmişti.
Beni göğsüne yaslayişi saçlarımı usul usul okşayisi beni sakinleştirmeye yetmişti.Hele göğsünde uyumak çok rahattı .
Şimdi İspanya uçağında oturuyorduk ,o Diyarbakır'da kilere yapmaları gereken şeyleri söylemek için telefon etmişti .
Kalkış için hostlar ve hostesler yolcuları uyarırken Yalçın' da telefonu kapattı,
Gereğince yerimde kipirdanirken titreyen ellerimle sakinleşmeye çalıştım.Gerçekten hiç sevmemiştim uçağa binmeyi dışardan olağanüstü ve inanılmaz gelsede uçakla biryerlere gitmek çok korkutucu geliyordu hala ...
Yalçın halimi fark edince beni geçen seferki gibi göğsüne yaslayıp sarıldı. Sarılışı o kadar güven vericiydi ki ellerimdeki titreme yavaşça azaldı ve bitti, kendimi iyice ona yaslarken rahat bir pozisyonda gözlerimi kapadım.
Bir süre uyumuş olmalıyım ki tenimde hissettiğim dokunuşlarla gözlerimi araladım .
Başımı yaslı olduğu sıcak göğüsten kaldırıp gözlerimi ovaladim , Yalçın'ın eli hala belimde duruken bulunduğu yeri okşuyordu ona dönüp gülümsedim .
Beni dikkatle izliyordu ." Ağam ne kadar oldu kalkali , acikmaya başladim"saçlarımi eliyle düzeltip gülümsedi "3 saat oldu , 1,5 saat sonra başkentte olacağız."
Başımı sallayıp camdan dışarı baktım herşey minicik görünüyordu olağanüstüydü.
Ben dışarıyı izlemeye dalmişken gelen hostun sesiyle ona döndüm.- Efendim yemek yemek ister misiniz , patates püresi ve etli bezelye yemeğimiz var .
İki kişilik servis isteyip yedik gerçekten çok lezzetliydi.Patates püresine bayılmıştım.
Yalçına döndüğümde oda yemeğini beğenmiş bir şekilde yiyordu.
Uçak yemeklerinin kötü olmasını beklerken bu kadar iyi çıkması muazzamdi
Yemekten sonra getirilen kahve eşliğinde Yalçınla uzun bir sohbete dalmıştık
Benim en sevdiğim yabancı grup olan Rammstein olduğunu öğrenen Yalçın bu ay İspanya'nın başkentinde konseri olduğunu söyledi.
Gerçekten çok güzel bir tesadüftü ancak o grubun bilet satışlari bir yıl önceden yapılıyordu, bu gerçekle yüzüm düşerken Yalçın'a durumu söyledim.
"Kısmet belki birlikte gidebiliriz hemen karaları bağlama "demesiyle omuz silktim mümkünati yoktu o konsere gidebilmemizin .
Biz konseri konuşurken pilotun inişe geçecegimizi soylemsiyle hafif bir sallantı olması bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevme Beni (BXB)
Teen FictionHangi kardeş harcar aşk uğruna kardesini hangi anne çocuklarını ayırır hangi baba dağ olup koruyacağı çocuğunu ilk kendi yerle bir eder affedilecek şeyler vardır affedilmeyecek şeyler vardır bazen bazı olaylar sizi gerçeklerle yüzleştirir berde...