43

711 60 28
                                    

Holaaaa

Sıraç bir aylık hamile idi şimdi 3 aylık oldu

Karnımız şişti tabi böyle organlarımız yavaştan yerini değiştiriyor.

Üçüzlere gebe olduğundan herşey daha hızlı oluyor gebeliği bile daha kısa sürer muhtemelen.

___&_______________________________&

Çiftliğe gelişimizin üzerinden iki ay geçmişti bile ,kocam olan herifle arada fingirdeşme dışında birşey yapamamiştim çünkü  ne zaman elleşmeye kalksak bı mide bulantısı bir ağrı birşey oluyordu yani .

Yalçında sanırım annesinin ölümünden dolayı çok hassasdi en ufak bir acı hissettigimi anlasın durup banyoya gidiyordu .

Oturup agliycam artık kendine dokundurtmuyor diye geçen o uyurken elleşim dedim yok anında uyanıp beni kollarınin arasına hapsetti...

Kocama özgürce dokunmayı çok özledim acaba beni eskisi gibi istemiyor mu diye düşünürken banyoda kendini çektiği bir ana denk geldim ismimi inleyerek kendini çekiyordu. İşte tam o an dedim yok bu hala beni beğeniyor.

Neyse bugünde işte cinsiyetlerini inat etmezlerse eğer göreceğiz bakalım..

Hala kendi evimize gidemediğimizden ötürü epey bir yol gidecektik. Üstüme geçtiğimiz mavi gömlek ve kahve pantolonla oturma odasında oturmuş kocamın gelmesini bekliyordum.

Beni hazırlamaktan kendini unutmuştu kapıdan tam çıkarken onun esorfmanlariyla olduğunu fark edince gülme tutmuştu beni . E tabi mecbur değiştirmek için geri odaya çıktı.

Karnım çıkmışti biliyormusunuz tümsek halini almıştı bile bazen uyandığımda Yalçın'ın karnıma öpücüklerini kondurup onlarla konuştuğunu görüyordum.

Karnıma dokunurken dalmışım sanırım Yalçın dibime kadar girmişti ama fark etmemiştim.

- İyimisin Sıraçim

Başımı sallayıp onun yanağından öptüm. Benim öpücüğümle gamzelerini göstererek gülerken ayaklandim ve ona sarıldım iyi ki benim kocamdi birde elletse çok daha iyi olurdu tabi..

Ne azginsin kardeşim demeyin sakın ben hamile ve hormonları coşmuş biriyim haliyle kocamı istiyorum bu zamana kadar birşey bile aşermedim sadece kocamı istiyorum ...

Ayrıldığımızda anlimdan öpüp belime kolunu sarıp yürüttü beni, ayakkabımı giymem için yine o eğilirken daha önce bunun hakkında kavga etmiştik.  O kadar karnım büyümemişti bagcigimi bağlayabilirdim gayet ama tabi kocam kabul etmemiş kesin bir emirle buna yeltenmemi söylemişti.

Arabamiza geçtiğimizde arkamızdan Yakup abilerde geliyordu . Korumasız dolaştırmıyordu artık bide .

Bir yakıt istasyonunda durmak dışında yolumuza hiç durmadan devam etmiştik .

Sonunda hastane kapısına vardigimizda otura otura ağrıyan popomla kocama yaslandım. Bizim gibi bir çift daha vardı Yalçın yanındaki hamile olduğu belli olan dogurganin kocasıyla tokalaşirken bende selam verdim.

- Bak Sıraç bu Mehmet Akif Karasu Diyarbakır Adalet sarayının  baş savcısi olur . Bu kişide  eşi Oğuz Karasu kendisi avukattir . O da  benim biricik eşim Sıraç Soyer .

Oğuz ve Mehmet beyle tokalaştıktan sonra bizim ismimizin söylenmesiyle iyi günler dileyip yanlarından ayrılıp odaya girmiştik.

İki hoşbeşten sonra sedyeye uzandığımda karnımdaki düğmeleri açtığımızda tenime değen soğuk jelle bir ürperti gelmişti . Yalçın elimi tutup ekrana bakarken bir ay öncesine oranla büyümüş olan bebeklerimizle gözlerim dolmuştu. Hala çok miniklerdi ama yinede büyümüşlerdi işte.

Sevme Beni (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin