Selam
Murat yaşayacak sakin olun tamam mı.
Korkmayın ondan o kadarda nefret etmiyorum.
Neyse bu bölümde ne yazacağımı bilemedigimden ironi olarak yazmıştım
Haydi başlayalım
______________________&&&&&&Kaynanamin ölümü üzerinden iki gün geçmişti. Cem çok durgundu Yalçında dışardan iyi gözükse de gözlerinden belliydi canının yandığı.
Bugün Selma hanımı defnedicektik tabutu morgtan cenaze aracına almış onun arkasından gidiyorduk . Önce merkez camiye gidilicek cenaze namazını kılıp ardından defnetmek için Seranlarin aile mezarlığına gidilecekti. Kız kardeşi yalvar yakar izin almıştı onlarda katılacaktı .
Selin dün akşam saatlerinde tutuklanmis Diyarbakır ağır ceza mahkemesi tarafından hapishaneye yollanmisti.
Sonunda camiye vardigimizda hiç Yalçınla temas etmeden -biz şafi mezhebine mensup olduğumuz için eşler arasında abdest bozuluyordu- arabadan indim. Muratta camide bekliyordu bizi bugün Türkiye'deki son günüydü. Annesine vedasini edip gidecekti .
Tabutu omuzlarına alıp tabutu musalla taşına yerleştirdiler . Yeşil tabutun üzerine onun en sevdiği bordolu çiçekli yazması vardı .
Tabutun önüne geçip dualarını etti ve bizden helallik istedi bu zamana kadar ne kadar canımı yakmış olsada kocamı doğuran ve büyüten kadındı hakkımı ona helal ettim.
-Hakkınızı hellal ettiniz mi ?
- HELLAL ETTİK
-ETTİNİZ Mİ ?
-HELAL ETTİK
-ETTİNİZ Mİ ?
-HELLAL ETTİK
Üc tekbirle hakkımızı helal ettikten sonra imam dualarını etti ve namaz için tekbir verdi. ( salladım düzgünce anlatan biryer yoktu.)
Namazınıda kıldıktan sonra denetmek üzere cenaze aracına geri bindirdiler .
Yalçın'ın tabuta olan bakışları içimi acitirken sakince onu izledim .Yola çıkıp seran mezarlığına geldiğimizde Yalçın ve kardeşleri mezarlığı kazmaya başladı yan tarafta Yavuz'un mezarı vardı .
Mezarı kazıp Selma hanımı gomduklerinde elini açan İmamla birlikte dua etmeye başladık .
Rüzgar ağaçların saklanmasına izin verirken herkes sessizlik içinde üç erkek kardeşi izliyordu . Defnedildikten sonra Fatiha okunup ayrilmaya başladı insanlar şimdi burda Seran erkekleri ve ben kalmıştım.
Cem aralarında en çok etkilenen olmuştu.Yalcin ve Murat sanki yaktın bizi ama yinede gitmeseydin der gibi bakıyorlardı kara toprağa.
Kayınbabam omzuma örtü bırakırken beni omzunun altına aldı . Oğulları gibi oda acı çekiyordu nede olsa iyiysiyle kötüsüyle 40 senelik eşiydi.
Bir veya iki saat daha orda dururken artık ayaklarımda mecal kalmamıştı. Yüzüm ayağımın ağrısıyla buluşurken bunu fark eden kayınbabam " Yalçın oğlum eşin hamiledir .
Kaç saattir hamile haliyle burda belli ki canı yanmaya başladı.Siz gidin haydi konağa . Eğer orayı istemezsen diğer evi temizlettirdim oğlum eşyalarınız falanda orda gidin oraya ." Yalçın bana bakıp başını salladı gelip beni kolunun altına alırken anlimdan öptüğünde kolumu beline sardım.
- Sabrettiğin için teşekkür ederim sevgilim . Ona düzgün bir veda etmeme izin verdiğin için teşekkür ederim.
Dolu gözlerle ona baktığımda avcuma bir öpücük kondurup " İyi ki seninle olmuşum Sıraç iyi ki başından itibaren iyi başlamışiz " onu onaylayip arabaya bindiğimde arka tarafta olan çikolatalardan birini alıp ağzıma attım. Açlıktan bayılacaktim şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevme Beni (BXB)
Teen FictionHangi kardeş harcar aşk uğruna kardesini hangi anne çocuklarını ayırır hangi baba dağ olup koruyacağı çocuğunu ilk kendi yerle bir eder affedilecek şeyler vardır affedilmeyecek şeyler vardır bazen bazı olaylar sizi gerçeklerle yüzleştirir berde...