Aman aman
Şimdi bugün bunlara naptirsam diye düşünürken
Aklıma bazı romantik sahneler gelmedi değil ama zor
Aksiyon yok aksiyon
Neyse başlayalim
/////////////////////////////////////////////////////
Sabahın erken saatlerinde uykuya daldiğimizdan dolayı öğlen ikide uyanmıştım, yanımda yüz üstü uyuyan Yalçın a bakıp gülümserken gece ki anılar aklıma düşmüş yanaklarımi kizartmışti.
Nerdeyse bütün gece kucağından inmeden Valhala izlemiştik birlikte karnım agridiginda duygusallasip ağlamış arada onu çıldırtacak şekilde sertliğine bile sürtünmüştüm , o da cezasız bırakmayıp popoma vurmuştu.
Anlayacağınız ikimizde kudurmuştuk , yatakta kayarak dinine girdim ve kulağını dişimin arasına alıp ısırdım o şokla hizla başını kaldiriginda kafamız tokuşmuştu .Taş kafalı yarim yüzünden yine başım ağrımaya başlamıştı..
Karnımın ve başımın ağrısı ile oflayip puflayip banyoya girdim kanlı pedimi değiştirdikten sonra yüzümü yıkayıp banyodan çıktım.
Yalçın hala yatakta uyuklarken aşağı inip dolaptan tost malzemelerini de çıkartıp salçalı domatesli kaşarlı 3 tane tost yapmıştım
Kaçak çayımız olmadığından çay icmeyecegimizi bildimden şeftali dilimleyip türk kahvesi yaptım Yalçın'a kendimede rezene çayı yapıp masaya yerleştirdim onları da .
Bir yandan Gula Çiya dinlerken bir taraftan da mutfağın geceden kalma dağınıklığıni da toplamıştım.
Herşey hazırdi şimdi, merdivenden gelen sesle masaya oturup Yalçın'ın gelmesini bekledim .
- Ooo günaydın ağrın yok muydu senin niye kendini yordun ben hazırladım.
Yine tatlı ve anlayışlı halini bana gösterirken mutlulukla tostumu ağzına uzattım, bir ısırık aldığında beğendiğini yüz ifadesinden anlarken o da tostunu uzattiginda bir ısırık aldım , tadı güzeldi.
( Herzaman böyle birbirinizin ağzına verisiniz inşallah yavrularım 😘)
- Bugün bir şey yaparmiyiz yoksa ağrın varsa evde de kalabiliriz tabi.
-Aslında bugün ben burdaki ünlü dövmeciye gidelim diyorum , akımda birkaç dövme var yaptırmak istediğim.
Cümlemi bitirdiğimde bana bakmış ve başını sallamışti , tepki vermemesi garip gelirken umursamadim.
Uzun zamandır tekrar dövme yaptırmak istiyordum , bugün yeterince iyi bir gündü bunun için. Adetimin ilk günü haricinde diğer günler ağır geçmezken evde kalmayıda sevmiyordum.
Yemeğimizi yedikten sonra altıma aldığım şortlardan siyah renkli olanı üstümede gri gömleği giydim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevme Beni (BXB)
Teen FictionHangi kardeş harcar aşk uğruna kardesini hangi anne çocuklarını ayırır hangi baba dağ olup koruyacağı çocuğunu ilk kendi yerle bir eder affedilecek şeyler vardır affedilmeyecek şeyler vardır bazen bazı olaylar sizi gerçeklerle yüzleştirir berde...