Selam
Hala disimi yaptırıyorum maşallah kentsel dönüşüm gibi bitmek bilmedi
Neyse bakalım bu bölümü nasıl yazıcam
______________________________&&&
Bir günlük hastane arasının ardından hayatlarımızın yeni yollarında yürümek için konağa dönüyorduk.
Herkese üçüzlere hamile olduğum söylenmişti . Ağalar hem kazayla ilgili bir karara varmak için hemde benim hamileliğim için konağa geleceklerdi akşama .
Yolda hazırlıklar için konağı aramıştim , hamilede olsan aşiret işleri bitmez anam.
Araç konak kapısında durduğunda Yalçın önden inip benim kapımı açtı elimden tutup beni öyle indirecegini düşünürken kucağına almasıyla çığlık attım.herkesin bize baktığını gördüğümde yüzümü ona dönüp saklanmaya çalıştım..
Fısıldayarak " İnsan bir haber verir ya , herkes bize bakıyor Yalçın! " Eğilip dudağıma bıraktığı öpücükle yüzüm iyice kızarırken kayınbabamın bize doğru geldiğini gördüm iyice Yalçın'ın göğsüne sokulup yüzümü gizledim.
-Kesin bakmayı damat aganiz utanıyor! Ula Yalçın insanların içinde öpme oğlumu baksana nasilda gizlemiş yüzünü nefessiz kalacak şimdi!
Utançla kendimi dahada gömerken Yalçın beni gövdesinden ayırıp yüzüme baktı artık ne gördüyse " Yavrum nefes al bakim, lan birdaha aganizi utandıracak kadar bakmayın hatta hiç bakmayın yeminle kafanıza sıkarım!"
Hepsinin başı öne düşerken beni tekrar gövdesine yaslayıp ağa babamın ardından avluya girmiştik.
Kaynanam ve büyük Hala avluda bizi bekliyordu .
- Bakıyorumda daha ilk dakikadan gebeliğini kullanmaya başlamışsin . Oğlumu madara ediyorsun insanlarin içinde
Kaybanamin sözüyle utana sıkıla bulunduğum kucakta inadına iyice yayılıp kocama sarmıştim ellerimide.
Yalçın hareketime gülerken " Anaa karışmayasin hem niye madara olacakmışim ? Bana üç tane hediye verecek olan güzelliğimi taşımak beni madara edecekse bin kerede olsa taşırım.
Kaynanam burun kıvırdığında kocamı yanağından öpüp" İndir beni kocam halama sarilacagım " anlimdan öpüp yavaşça indirdiginde halaya yaklaşıp sarıldım.
- Hayırlı olsun Sıraçim rabbim babalı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah
- İnşallah halacim teşekkür ederim.
Hoş beşten sonra ben mutfağa gitmek istedim ama onlar izin vermeyip avludaki koltuğa oturtup bir tabak meyve getirttiler önüme.
Yemekleri merak ettiğimi söylediğimde birer tabak getirsinler bak dedi hala . Belliydi artık bunlar hiçbir şeye elimi sürmeme izin vermeyeceklerdi..
Yemeklerin tadına bakıp onay verdikten sonra hastanenin bıraktığı o ağırlığı atmak için duşa girmek için odamıza çıktım. Yalçın da belli olmaz başın falan döner ben yıkayayim diyince kabul ettim
İkimizide soyduktan sonra beni duş kabinin içine sokup duvara yasladı. Karnım yanıyordu biraz yediğim yemeklerden dolayı ama iyi gibiydim eline aldığı lifle yavas yavaş her bir noktami lifleyip yıkadı.
Bornozumu giydirmeden önce önümde diz çöküp düz olan karnıma öpücüklerini kondurdu. Onun bu davranışı gülümsememe sebep olurken elimi saçlarına götürüp okşadım. Bebeklerim için bulabilecegim en iyi babaydi Yalçın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevme Beni (BXB)
Teen FictionHangi kardeş harcar aşk uğruna kardesini hangi anne çocuklarını ayırır hangi baba dağ olup koruyacağı çocuğunu ilk kendi yerle bir eder affedilecek şeyler vardır affedilmeyecek şeyler vardır bazen bazı olaylar sizi gerçeklerle yüzleştirir berde...