38

858 75 55
                                    

Selamm

Ayy nasıl bir bölüm olacak bilmiyorum

Eyüp= Sıraç' in öz abisi. Unuttuysaniz diye vereyim dedim
________________________&&______&&&&_

Baş köşeye oturmuş yemeğimi yerken midemin bulanmamasi için büyük çaba sarf ediyordum arada duruyor dinlenip öyle yemeğe devam ediyordum.

- Murat'ı göremiyoruz Yalçın ağam o nerdedir . Bugün konuşulacak mevzu en çok onu ilgilendirir.

Sözde 'abim' gördüğü açığı dile getirdi tabi . Yalçın'a döndüğümde Eyüp e kitlenmiş şekilde bakıyordu .

- O Selinden boşanmayi kabul etti ağalar . Selin Seran aşiret ağasının canına kast etmiştir ve Murat böyle bir işe kalkışan kadınla evli kalmaya devam etmek istemiyor. Açıkçası bu muhabbeti dinlemek istemediğinden katilmadi

Uğur' un mevzusunu hiç acmamayi uygun gördü hem ağa babam hemde Miran ağa.

Saçma sapan dedikodular olmasındansa benim üzerimden bu olayı devam ettirmeye karar verdiler.

Ağalar Yalçın'ın sözleriyle aralarında tartışırken büyük ağa Yaser " En iyisidir . Seranlarin agasinin ve soyunun canına kast eden biriyle evli kalması onunda itibarını zedeler .

Ailesiyle birlikte burdan sürecekmişsiniz diye duydum . Mallarına el koyupta yollayacakmişiniz .

Kayınbabam yerinde dinlesip ona bakan Yaser ayağa gülümsedi "  Kanımız akmış Yaser aslında bu olayı kan çözerdide Sıraç oğlum bebeklerinin gelişini temiz istediğini söyledi ondan mütevellit mallarıyla yetineceğiz "

Yaser aga kayınbabami onaylayıp bana döndüğünde ona saygıyla gülümsedim. İyi bir adamdı Yaser aga bu zamana kadar ne kötülüğünü gördüm ne duymuştum. Miran Ağa'nın yakın arkadaşı olmasıyla birlikte onuda Karan konağında görmüşlüğüm çoktur .

- Hayırlı olsun Sıraç oğlum, inşallah bebekleriniz size ve bu konağa bolluk bereket  getirir.

Teşekkür edip gülümsedigimde babam gıcık gülüşlerinden birini yapıp " sonunda bir işe yaramişsin Sıraç"

- Haklısın Halim ağa senin oğlun gibi şirketi batiracakken gidip birileriyle olmadığımdan işe yarar sayılmam .

Aklıma gelmişken Eyüp karın yediğin hatları biliyor mu ? Ah bilse de laf etmez çünkü kendiside aynı senin gibi pislik içinde değil mi?

Ağalar benim dediklerime gülerken kapıdan giren Ali komutanla gülümsedim. Onun burda ne işi vardi ki ?

- Hoşgeldin eniştem . Hayırlı olsuna mi geldin, geçmiş olsuna mi ?

Dediğime gülüp " Valla Sıraç ikisine de say birde sana bir hediyem var tabi  onu vermeye geldim "

- Hediyelere bayılırım enistecim

Yalçın Ali Komutana bakıp ayaklandiginda onlara baktım .Sanki birşeyler planlamislar.

- Yavrum bende bir hediye vericem hatta iki hediye bile sayılabilir.

Ali Komutan arkasındaki askerden bir belge alıp himladi " Eyüp Dağhan a Yalçın Seran tarafından açılan suçlamalar.

1 . Karan holdingin depolarını yakma

2. Genç doğurganlara karşı cinsel istismar

3. Belgede sahtecilik

4 . Terör örgütleriyle işbirliği

5 . Sınırdan kaçak göçmen ve mal kaçırma

6. Haneye tecavüz

7 . Adam yaralama

Sevme Beni (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin