Selam gencolar..
Yorum yapsanız çok mutlu olurum biliyonuz mu
Vallahi billahi ya şaka değil
mutlu olurum güzel şeyler yazarım falanCemle ilgili birşey yapmak istiyorum
_____________________________________Cem Seran ' dan
Abimlerin evlilik yıl dönümünü rahatça kutlayabilmeleri ve bana yeğen yapmaları için üçüzlere bakma görevini üstlenmiştim ..
Ancak hiçbir şey beklediğim gibi değildi babalarının yanında bir melek olan yegenlerim benim ağzıma ediyorlardı resmen. Üstüme attıkları unla birlikte sinirlerim coşarken üçünü de tutup büyük küvete soktum..
Onlar çığlık çığlığa ağlamaya başlarken üstlerine suyu açtım dolaptan sevdikleri banyo oyuncaklarıni çıkardım..
- Hadi bakalım su keyfi çıkarın donlari oyun oynayalım
Ağlamaları yavaş yavaş kesilirken rahatlayarak onlarla su savaşı yapmaya başladık.. Banyo batmışti ama olsundu yeter ki sussunlardi..
Babamla Asel anne nerde mi ? Taziyedeler... Albimler dün akşam gitmişti İzmire sözde üçümüz birlikte bakacaktık ama babamın bir yakını ölmüştü ve gitmek zorunda kalmışlardır...
- Aca İla oyuncami adi
Bana Aca İlya ya ila Mirzaya Miza diyen bir Arin vardi tabi başımda 4 yaşına girmelerine rağmen bir tek onun konuşması hala bozuktu ..
Yada istediği için öyle konuşuyordu çünkü doktor önemli bir şey yok demişti hanım efendi keyfiyen konuşuyordu ...
- Bu kadar oyun yeterr hadi gidip yemek yiyelim pizalarimiz ve kapkeklerimiz pişmiştir...
Onları tekrer teker kurulayıp giydirdiken sonra sıfatlarınin tatlılığına dayanamayip ısırıp öpmüştüm.
Onları sakin tutabildigim tek yer olan mutfağa gittiğimizde pizza ve kapkeklerin kokusu heryeri sarmıştı..
Masaya oturup pizzaların servis edilmesini beklerken nasıl yarış yapcaklarini konuşuyorlardi ..
Eskiden bizde böylemiydik acaba Yavuz ve Yalçın abim sürekli sataşırlarmiydi ...
Yavuz abimin öldüğü gün aklıma geldiğinde gözlerim doldu.. daha 17 yaşında küçük bir çocuktum en büyüğümüz gittiğinde..O kadar garipti ki her gün şakalar yaptığın abinin bir anda gitmesi hayat durmuştu sanki..
Yüzüme dokunan minicik ellerle düşüncelerimden siyrilirken İlyam göz pınarlarımdan akıp giden yaşları minicik parmaklarıyla silmeye çalışıyordu.Onu kollarının altından tutup kucağıma oturttum yanağına bir öpücük kondurup
" Neden bu kadar hızlı büyüdünüz ki siz ya " Mirza ve Arinide kucağıma alıp hepsini ısırıp öptükten sonra gelen pizzalarla yerlerine oturttum..
Mirza - Hadi yarış yapalım eğer ben kazanırsam arabalar 2 yi izliycez film olarak eğer ki kazanamazsam sizin istediğiniz bir filmi izleriz ..
Arin- Oyuy İla hızlı ye tayammi ayaba izyemek isdemiyoyum
Hızlı hızlı yemelerini izlerken ilyanin boğazına kaçan yemekle öksürmeye başlamıştı. Onu kucağıma alıp yüz üstü çevirdim incitmeden beline vururken çocuklar kardeşlerine bakıyordu...
Rahatladigini analdigimda yanağından öpüp su verdim en hasaslari oydu..Benim miniklerimm
- Hadi bakalım kalanını yiyin sonra sizle babaları arayacağız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevme Beni (BXB)
Teen FictionHangi kardeş harcar aşk uğruna kardesini hangi anne çocuklarını ayırır hangi baba dağ olup koruyacağı çocuğunu ilk kendi yerle bir eder affedilecek şeyler vardır affedilmeyecek şeyler vardır bazen bazı olaylar sizi gerçeklerle yüzleştirir berde...