41

834 57 34
                                    

Evet yavaştan final hazırlıkları başlıyor benim için...

Miranlarin kitabı için karakterler falanda seçtim.

Çok tatlı bir kitap oluyor bence

Neyseki başlayalım

______________________________________&_

Cenazenin üzerinden iki gün geçmişti Yalçın toparlamaya başlamışken taziye yemeği vermemiz gerektiğinden konağa dönecektik bugünlük.

Yalçın'la konuşmuş ve artık o konakta yaşayamayacagimiza karar vermiştik.
Ne ben nede o orada kalacak mentalitedeydik.

Arka bahçesine bir türlü bakamadigim yeni evime veda edip arabaya bindiğimizde Yalçın ellerimizi kenetlemişti .

Şu iki ayda neler yaşamıştik be o kadar hızlı geçmişti ki zaman şimdi hamileydim hemde üçüzlere.

Yolun yarısında uyuklamama rağmen yeni evimiz konaktan bir hayli uzaktı . Hastaneye yakın ama konağa uzak bunu nasıl ayarladiklarini sorduğumda diğer eve yakın olan hastane Seranlara aitmiş aslında.

Kocam zengin ayol diyip cikefleşmemek için kendimi tuttuğumu söylemeliyim ama belliki şaşkın suratımı gizleyememiş  onun gülmesine sebep olmuştum.

Konağa vardigimizda gelen fıstıklı helva kokusu iştahımı açarken kayınbabama yaklaşmıştim. Heryere dağıtmak üzere doldurulup paketlenen helvalar konaktan çıkarken yutkunup babama sarıldığımda gözlerimdeki iştahı görmüş ve bana bir tabak helva getirmelerini istemişti

Hamileydim canım napim yemegim mi ? Ha çocuklarim beslenmesemiydi .
Dondurmada koyduklari tabağı iştahlı bir şekilde yerken ölü gibi duran Cem i gördüm. Gidip yanına ona sarıldığımda sarılışıma karşılık verirken " Nasılsın senide dün tuttuk o soğuk mezarlıkta yegenlerim ve sen iyisin değil mi? " Başımı sallayip iyi olduğumuzu söylediğimde oda gülümsedi.

- Yokk iyiyiz sadece amcamizi çok özledik.Diyoruz ki acaba bizimle birlikte yaşamak ister mi yeni evimizde ?

Bana şaşkın bir ifadeyle bakıp " Nasi yani siz diğer eve mi taşınacaksiniz ? Eğer siz oraya geçerseniz bende gelirim " başımı salladığımda gidip kayınbabama anlatmıştı.

Kayınbabam yanıma yaklaşıp" E ben burda bir başıma mi yaşayacağım oğlum torunlarımdan uzakta tamam bak haklısın başta seni istemedim ama affetmedin mi beni ? " Bana üzgün bir ifadeyle baktığında gözlerimin dolduğunu hissedip ona sarıldım.

- Babayla oğlu arasında küslük olmaz . Sende gel tabi baba sadece belki burdan ayrılmak istemezsin diye senin düzenini bozmak istememiştim " bana gülümsediginde Yalçın da yanımıza gelip oturmuştu.

- O halde orayı biraz daha büyütmenin zamanı geldi. Orasi yapılırken bizde at çiftliğinde kalırız ne dersiniz ? Ben burda kalamam çünkü.

Hepimiz onaylarken taziye için gelen ağalarin basınız sağolsunlarini dinlerken kapıda gördüm Asel teyzeyle ayaklanip gittim yanina beni kollarının arasına alıp sarmalarken babamin bize baktığını gördüm.

- Yavrum iyisin değil mi ? Gelemedim bir türlü kusura bakmayasın oğlum Selçukta biliyorsun Ali'yle gitti Kastamonuya gelecek bir haftaya . Hamileymişsin hayırlı olsun yavrum.

- İyiyim ana nolsun işte şu bir haftada yaşamadigimiz şey kalmadı yeminle .

Onla koltuklardan birine oturduğumuzda hizmetlilerden helva getirmelerini istedim .

Saniyeler dakikaları dakikalar saatleri kovalarken onunla sedirin orda konuşmuştuk bütün gün arada gelen misafirlere bakmak dışında hep onla olmuştum.

Sevme Beni (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin