Evet dişçi dönüşü kitaplara bölüm yazmak en iyi fikirdi.
Şimdi bu bölüm için aklımda birşey yok deneyip göreceğiz.
Oy verin lütfen
_________________________________
Sabah alacakli gibi çalınan kapıyla " KES VURMAYİ ! Yalçın'ın bağırmasi normaldi tabi . Gözlerimi aralayıp kocam olan herife baktım oda yeni uyanmış olmalıydı.
Esmer teniyle bana manzarami sunarken kapıya doğru gittiğini gördüğümde huysuca " kocam olan herif önce birşey geçir üstüne vurdurtma birini durduk yere " yerdeki tişörtü üzerine geçirip kapıyı açtığında,hizmetli kızla göz göze geldim beni ve odayı süzerken Yalçın kapıyı benim görülmeyecegim şekilde örmüştü
" Ne vardı ne alacaklı gibi kapıya vurursun Yaren, Ağa'nın odası burası edebinde sayginda yok mu bize ha ! Bir daha bu kata çıkarsan kovarim seni Yaren şimdi de ne diyceksen defol git in aşağıya " Yaren in korku dolu sesi gelirken üzerime yerdeki mavi sabahliğimi geçirip zor bela yataktan kalktım .
" Ağam kardeşinizin Cem ağa yoldaymiş geliyormuş 10 dakikaya Hanım ağam emredince uyandırmak zorunda kaldım" dediğini duyunca kapıya yaklaştım ,demek en küçük kardeşte geliyordu .
- Geliryorsa geliyor banane ben onun abisiyim beklemesi gerekiyorsa bekler, bir daha böyle bir saygısızlık yapma hadi git artık !
Yalçın kapıyı kapatıp bana döndüğünde " hadi duşa girelim sevgilim " deyip kucaklamışti ahh diye inlememle endişeli endişeli baktığını görünce " Ağam sen yaptın ya hani ha unutmadan sen neye sinirlendin ,ben hiçbir şey yapmadım da " sanki tekrar o anları hatırlamiş gibi yüzü kasılırken
" Dünkü yemekteki o genç ağalar sana yalyani akıtarak baktı , tokalasirken elini okşadı hatta adı Yusuf' muydu neydi ağzına sıçicam onun zaten . Dokundurma yavrum kendine ne güzel hiçbiri nikah günü etkileşime girmemişti ne diye tokalaştın ki onlarla zaten bundan sonra ağalarla tokalaşma bile yavrum ." Yanii biraz haklıydı tabi aman uzatmak istemiyorum dikkat ederim olur biter.
- Tamam ama bir daha o kadar abartma, hoşuma gitmemiş olsaydı kafani kirardim ya neyse " gülüp şakagimdan öptükten sonra bana dünün özrü olarak güzelce bakımlarımi yaptırmışti .
Normalde yapsada bugün ekstra ihtimam gosterip rahatlatmıştı bedenimi
Şimdi düzgün bir kıyafet arayışindayim sevgili kocam kulağımın altı dahil heryerimi morarttigi için kapalı bir şeyler arıyordum
Neyseki bugün hava serindide pişmeyecektim , tabi kıskanç kocam çok beğenmişti kombini tek sıkıntısı götüm ortadaymis .
Ulan dur sen Yalçın ağa elbiseyle dolaşmazsam ben Diyarbakır da göreceğim seni!
Aşsagiya indiğimizde kumral benim yaşlarımda görünen bir çocuk gelip Yalçın'a sarıldı " Abimm seni çok özledim, yokluğumda seni vermişler ya kocaya acıdım valla enişteye kim çeker senin bu nemrut suratını " ayrıldığında Yalçın ensesine bir tane yapıştırip
" Ulan sus senin yüzünden uykumun içine edildi zaten ,vallahi döverim seni boyuna yaşına bakmadan " dediğinde onun azarini umursamadan bana döndü çapkın bir gülüşle " Selam enişte ben Cem bunların en küçüğü ve en yakışıklısiyim, kusura bakma nikahta yoktum ama sana hediye getirdim Çanakkale'den " diyip arkadaki bavulun üstündeki çantaya eğildi .
Paketi elime verdiğinde " hadi açsana böyle şeyler sevdiğini duydum" pakedi heycanla açtığımda gördüğüm"Arp" la ona sarıldım.
Gerçekten çok güzeldi " çok beğendim çok sağol Cem , kaç yaşındaydin sen abi falan demem gerekiyor mu ? " Sorumla birlikte gülüp yaşıt olduğumuzu söyleyince burda beni isteyen birinin olması iyi gelmişti.
Kahvaltıya oturduğumuzda kaynanam dikdik bana bakıyordu " Bir sorun vardır ana , yemeğini yemekten çok bana bakıyorsun da " hihlayarak " Bir sorun yoktur da merak ettiğim birşey vardır .Artık kimseyi kartınıza almayacakmişsiniz Yaren dedi " Yalçın a baktığımda elini kaldırıp gel buraya gel işareti yaptı .
Yaren masaya yaklaşırken " Sen utanmıyormusun lan benim dediğimi anneme yetiştirmeye, çok merak ediyorsan anne ben dedim bir daha katımıza gelmemesini ! Aslında size daha sonra yasakliycaktim ama lafı açılmışken söyleyeyim bir daha kimse odamıza acil bir durum olmadıkça çıkmayacak ! Temizlik falan yapmayacak , o kat bizim başka kimsenin girmesine hacet yoktur."
Kaynanamin yüzü düşerken kayın babam başını sallayıp onaylamıştı . Selin ağzının içinde birşeyler mirildanirken " Ne o yengecim , birşey mi diyceksin " diyen Cem 'e baktım, Selin gözlerini kısarak ona uyuz bir gülümsemeyle" Yok canım ne diycem şey diyorum annecim bugün büyük halalar ve annemler gelecek değil mi ?" Dediğinde meseleyi çözmüştüm bugün benim evde olmam gerekiyordu .
Zaten ilerde bu konakta ki misafir ağırlama işlerini yapacağımdan alışmam gerekiyor kaynanama baktığımda başını sallayıp onayladı Selin' i . Yerimde dikleşip " O halde bende bugün burda kalayım değil mi kocacım? Senle birlikte aldığımız kek kalıplarıni denerim hem mutfağımda " kaynanam böyle bir şey söylememi beklemiyor olacak ki şaşkın bakışlarla bana baktı.
- Ne kek kalıbı? biz hiç görmedik.
- Yatak odamız için alışveriş yaparken gördüğüm kapkek kalıpları vardıda . Hanımlar için değişiklik olur şambali tatlısının yanına birde onlardan yaparız ne dersin ? Eğer öğlen yemeğine geleceklerse gün yemeği gibi hazırlık yaparız diye düşünüyorum Selma anne .
Kaynanam laf atacakken " İyi düşünmüşsün damat banada ayır şu kapkek midir nedir tatlisindan " diyen kayınbabama gülümseyerek başımı salladım.
Onayida kapmistim , yemeğin kalanında Yalçınlarin iş konuşmalarını dinleyip seszice aklımdaki menüyü düşündüm
Kıymalı börek ve su böreği yapsak, yanına kısır,kapkek ve son olarakta şambali tatlısıyla sonlandirsak gayet yeterli olurdu sanki . Sarmada mi sarsak ? İlkkez gelecekler aslında sanki sarmada gerekli
Kafamda menü oturmuşken kocam olan herif ayaklanmisti onu yolcu etmek için bende aşağı indim. Anlimdan öpüp gittiğinde kaynanamla ilk günümüz başlıyordu işte şimdi.
___________₺₺₺₺₺₺₺_______________
Bitti valla
Diş ağrısı ve ne yazacağımı bilemedigimden
Zorlayarak yazdım
Neyse artık böyle günde bir defa bölüm gelir .
Oy vermeyi unutmayın lütfen!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevme Beni (BXB)
Teen FictionHangi kardeş harcar aşk uğruna kardesini hangi anne çocuklarını ayırır hangi baba dağ olup koruyacağı çocuğunu ilk kendi yerle bir eder affedilecek şeyler vardır affedilmeyecek şeyler vardır bazen bazı olaylar sizi gerçeklerle yüzleştirir berde...