Şimdi 25 i okumayi unutmayın
Oy da verin bak
Üzülüyorum, üzülürsem karakterleride çok üzerim
Edebinizi kapının önüne koyun öyle gelin dikkatt
Ayrıca bu bölüme ciddi anlamda oy gelmeli
_______________________________Uyku düzenimizi oluşturmak için her ne kadar uykum olsada dayanmış uyumamistim, bavuldakileri boşaltıp bibloları silip yerlerine yerleştirdim güzelce.
- Niye durmuyon yerinde Sıraç , bırak sonra çalışanlar yapar
Ona dönüp dudaklarımı büzdüm bir de bu vardı kimsenin odamıza girmesini istemiyordum ki ben .
- Kocam acaba diyorum bizim katımıza bir robot süpürge mi alsak ?Kimse gelip ellemesin eşyalarımizi birlikte yapalım.
Odaya baktı biraz sonra başını salladı " İyi şu hem süpüren hem silen vardı sanki yeni çıkan onu alırım,kendini jarj edip işi bittiğinde yerine gidiyormuş.
Ondan alalım bir sonra çalışma odama bir kahve yeri yapalim o vakit kimse dikkatimizi dağıtmadan kahvemizide içeriz.Çamasir makinesi zaten var bulaşık makinesi olmasa olur herhalde "
Mutlulukla elimdeki kıyafeti bırakıp boynuna sarıldım" yok ağam ona gerek yok indiririm ben arada ama kurutma makinesi iyi olurdu sanki " dudaklarımi boynuna bastırırken tamam demişti o da .
Bir kaç kere ısırıp öptükten sonra basımı boynundan kaldırmıştim . Isırdığım yerler kızarmışti geri çekilicekken Yalçın kalçamda tutup kucağına alırken popoma yapıştırdi bir tane omzuna tutunup dengemi sağlarken saçından tutup geriye çektim kafasını eğilip birde adem elmasini agzimin içine alırken inlemesi odanın duvarlarında yankı yaptı .
Biraz adem elmasiyla oynadıktan sonra kucağında dikleştim, popomu yoğuran eli pantolonumun içine girerken titrek bir nefes aldım .Yatağa oturup benide kucağına ona dönük şekilde oturturken ,eli pantolonumun düğmesine gidip açtı. İç çamaşırimin içine sokup küçüğümü parmaklarının arasinda ezmeye başladığında nefes almayı unutmuştum.
Zevkten titreyen elim kemerine giderken kapımız çaldı korkuyla geri çekilirken kucağından az daha düşüyordum " Ağam rahatsız ediyorum ama babanız sizinle konuşmak istediğini söyledi " oflayarak kalkip pantolonunu duzelttigini görünce ayağa kalkıp " kocam sen git şimdi ben seni bekliyor olucam " yüzü sozlerimle aydinlanirken dudaklarıma ufak öpücük bırakıp çıktı odadan.
Onun gitmesi ile duşa girip hazırlanmaya başladım, burdaki ilk seximiz olacağı için özenli olmak istiyordum.
Güzelce yıkanıp kokularımi süründüm içime küçük bir iç çamaşırı giyerken üstüme mavi sabahliğimi alıp önünü bağladım, yatağa otururken nerdeyse 1 saat olmuştu o gideli .
( Tam olarak bu )
Kapının sesiyle başımı kaldırırken, Yalçın hızla kapıyı kapatıp yanıma yaklaştı, eli ceneme giderken baş parmağıyla dudaklarımı ezdi ve ağzımın içine yolladim. Dilimnin üzerin de kayıp giden parmağını dişlerimle sıkıştırip emmemle diğer eliyle kemerini çözmeye başladı
Elini ağzımdan çıkarıp yanağıma ufak ufak yanagima vururken bu garip bir şekilde hoşuma gitmişti .
Altım islanirken Yalçın kol altimdan tuttuğu gibi kucağına almıştı, kucağında ben varken koltuğa oturup üzerimdeki sabahliğin kemerini açıp çıkartıp atmıştı üstümden.
Biraz fazla sert olması haricinde hareketleri hoşuma gidiyordu , sol göğsümü ağzına alıp emerken sağ göğsümle sertçe oynuyor sıkıp bırakıyordu.Uçlari acımaya başlasada hala zevk ön plandaydi .
- Kocam benim , sakinleş biraz önünden kaçırmıyorlar her zaman istediğin gibi dokunabilirsin bana.
Sozlerimle göğüs ucumdan ayrılırken ağzıyla uç arasında bir salya köprüsü görmek neden beni azdirmişti ki şimdi!
Ensemi kavrayıp dudaklarimi öperken başımi hareket ettiremiyordum , yanaklarım vurulmaktan kızarmışti damagimi yalayıp yutuyor benim hareket etmeme izin vermiyordu.
Çenemden ve ensemden tuttuğu anda gözlerimiz buluştu kulağımın altına eğilirken orayı ısırıp iz bırakmaya çalışıyor gibiydi " Sen kimin dogurganisin Sıraç?" Sorusuyla birlikte ısırmasiyla acıyla inledim , derdi belli olmuştu.
- Ah seninim kocacım , sen neye sinirlendin ki ? Ahh bir anda sokma parmağını aşkım tahriş oluyor ahhh!
Orta ve işaret parmağını uyarı vermeden sokmasiyla deliğim yanmaya başlamıştı,sikerim ama bak neye sinirlendi bu !
- Benimsin Sıraç yalnızca benimmm , kimse sana uzun uzun bakamaz dokunamaz anladın mı ?
Bir parmak daha eklendiğinde acıyla birlikte zevk bedenimi sararken başımı salladım, kulak mememi dişlerinin arasına alıp ısırken " duyamadım sevgilim? "
Ciddi anlamda hoşuma gidiyordu baskın halleri " anladım kocacım , seninim kocacim " içimde yavaşca hareket etmeye başlayan parmaklarla sinirin dindigini anlamıştım. Yavaşça içimi okşayıp genişleten parmaklari ile dilimi kavrayan diliyle gecenin ilk orgazmını yaşadım.
Şiddetli şekilde hem altan hemde penisimden boşalmamla gözlerim geriye kaymıştı. Bedenim titrerken Yalçın'ın beni yatağa yaptırdığını hissettim.
Bacaklarımın arasına girerken dizlerimi kırmış bedenimin her bir noktasında öpücüklerini hissediyordum.Kasigimdaki çiçek desenlerine özel ihtimam gosterip yalayıp yutuyordu .
Ufakliğimi ağzına alırken orta parmağını tekrar deliğime soktu boşalmamdan dolayı ıslanmış olan deliğim rahatlıkla bir parmağı kabul ederken iki parmağını tekrar ekledi .
Ağzını döndürerek kullanması parmaklarıyla okşaya okşaya deliğimi sevmesi o kadar iyi hissettiriyordu ki tekrar bosalabilirdim .
Gelmeye yakınken deliğimdeki parmaklarini çıkarıp gözlerimin içine bakarak yaladiginda hayatımda gördüğüm en erotik şeydi sırtından sonra afrodizyak etkili hareketti benim için artık
Kalçamı kaldirip sikine yasladigimda mesaji almış şekilde deliğime doğru vurup duruyor penisimin üstünde sürtünüyordu .
Sabrım kalmamıştı artık deliğim açılıp kapanırken iki elimi kalça yanaklarıma getirip çektim işte şimdi deliğim ortadaydı.
- Çok istiyorsun sanırım Gulamin ha , ağanın sikini çok mu özledin ?
Şerefsiz oynuyordu resmen ya " Bak ağam senin için nasıl da heycanli açılıp kapanıyor resmen seni içine çekmek ve doyurulmak istiyor ! Hadi sik beni yanıyor içim! " Cümlemi tamamlamamla sikini içime gommesi bir oldu , bacaklarımi govdeme bastırıp üzerimde yükselip içime sokmaya başladı.
Köküne kadar sokuyor ardından tamamen çıkarıyordu, duvarlarım yanarken daha hızlı olmasını istemekten başka birşey demiyordum.
Ne kadar oldu bilmiyorum, o kadar güzel bir geceydi ki ..
Kaç saat olmuş ne kadar acı vericiydi umursamadım bile doyasıya zevkle yikanmisti sanki bedenim
__________________________₺
Şimdi
Bitti
Görüşürüz
Oy verin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevme Beni (BXB)
Teen FictionHangi kardeş harcar aşk uğruna kardesini hangi anne çocuklarını ayırır hangi baba dağ olup koruyacağı çocuğunu ilk kendi yerle bir eder affedilecek şeyler vardır affedilmeyecek şeyler vardır bazen bazı olaylar sizi gerçeklerle yüzleştirir berde...