17

1.1K 93 22
                                    

Holaaa

Şimdik geldik fasulyenin faydalarına

Yalçın ağamizin mücadele vermesi gereken yerdeyiz

Sıraç adet oldu ve 7 gün olcak ben belki bir bölümde belki iki bölümde işliycem konuyu

Heee unutmadan Game of thrones dizisi ve kitabıyla ilgili spoiler olacaktır aman ha

_______________________________________

Saat gecenin 3 ü ve ben ağlıyorum neden mi ? Ağrıdan uyuyamacagimi fark edince e birde sabah kafayı vurdugumdan ötürü uyumamam gerektiğinden Yalçınla birlikte Game of thrones izlemeye başladım.

Allah kahretmesin Ned Stark öldüü vahh ciddi anlamda bok yoluna gitti , ben ağlarken Yalçın beni sakinleştirmeye çalışıyordu ama yok Sansa gerizekalısi prensim diye peşinden koştuğu pezevengin babasının katili oluşunu hazmetmeye çalışıyordu

Diğer yandan Targeryanlarin son iki üyesi var tabii oruspu cocogu abisi Dannyi satti Khal Drago ya vahhhhhh bir postada buna ağlıyorum tabi

Neyseki Drago yakışıklıydi birde binmeyeydi kızın üstüne öyle hayat daha kolay olacaktı gözyaşlarım durmak bilmezken Yalçın televizyonu kapatıp beni kucağına çekti

Bildiğin kucağı valla kolları arasına da değil " Sihhh yavrum sakinleş hadi birtanem bak sen seversin diye pizza da yaptım ben , kocan senin için uğraşıyor bu kadar sen filmdeki adamlara sulanıyorsun o ayrı mesele de hadi yavrum sakinleş"

Gözlerimin altını öpüp benim göz yaşlarımı silerken popomun altındaki şeyle utanıp başımı salladım. Birazcık kudurmuş olabilirdim hararet vardı üstümde napim

Adetken ekstra kuduruk oluyorum ahh ahh normalde böyle olsaydı şimdiye hamileydim şakasiz , aklımdan geçenlerle daha da kızarırken " Hadi bak bir dilim pizza ye iyi gelir himm , istersen başka birşey izleyelim olur mu ?"

- Ya sen zaten neden adet olmuş duygusal bir insana kaos dolu ölüm dolu bir dizi izlettin ki of neyse yakışıklı olanlar vardı neyseki Rob mesela yakışıklıydi vesselam inşallah babasının yokluğunu aratmaz .

Kaşları şaşkınlıkla kalkarken popoma bir tane yapıştırdi tabi " Sen bakıyorumda baya incelemişsin ben pizza yaparken , kocandan başka erkekleri süzmek ayıp değil mi ha hele kocan senin için bu kadar uğraşırken " dedikleri doğru olsada umursamadan önümde ki pizzaya eğildim.

Güzel yapmış ha becerikli bu adam hamile kalsam güzel yemek yapar bu bana arti bir puan hanesine yazdırdi .

Üstündeki tişörtü çıkarıp attı ve beni göğsüne yaslarken " Valhala izleyelim Vikinglerle ilgili bir dizi bende seninle izliycem yada midemi bulandirsada romantik komedi olabilir hım  istermisin sevgilim?

Benim beynim şuan sadece altımdaki ve sırtımin yasli olduğu gogusteydi içim karincalaniyordu açıkçası , uyluğuna elim giderken onun susmasiyla gülümseyip elimin altında ki bacağini sıktım. Benim hareketlerime odaklanmıştı şimdi yutkunup dudaklarıma baktığında geri çekildim .

Yarım kalacağım bir işe girişemem adetken her zaman ayrı bir his içimde dolanıp duruyor zaten uğraşamam

Kucağından kalkıp çekmeceden pedimi aldım ve banyoya girdim.Şu hale bak gözümün altı ölmüş kanım çekilmiş resmen , birazda kan kokuyorum sanki ufak bir duş alsam iyi olur .

Duşa girmek iyi hissettirmişti, hem güzel kokuyor hemde temiz hissediyordum pedimi takıp bornozumu üzerime geçirdim ve banyodan çıktım.Yalcin odada değildi bu işime gelirken

Şişmiş göğüslerimi rahatsız etmeyen bir yarım atletle birlikte mavi bir tişört ve eşofman takımimi giydim.

Etraf darma dagindi eğilip çöpleri çöp posedine koyup, tabakları falan toplayıp üst üste masanın üzerine koydum .Yalçın aşsagiya indirirdi bunları ,köşede bulunan giysi poşetlerini de kapının yanına koydum  oda şimdi daha iyi görünüyordu ve bu bana iyi gelmişti.

Geceliklerinde içinde bulunduğu poşetleride alıp aşsagi kata indim sanırım çamaşır makinesi ve kurutma makinesi buradaydı.

Elbiseleri renklerine göre ayırıp makineye atarken şimdi herşey daha iyiydi.

Mutfağa gittiğimde sıcak bir çorba kokusu burnuma doldu, Yalçın nin çıplak sırtına bakıp iç geçirirken bana döndü gülerek " Sırtımı benden çok seviyor gibisin Sıraç" başımı sallayıp onayladım .

- Neden geldin ki ağrın yok mu ?
- Şey çoğunlukla ağrım olsada hareket etmek bazen iyi geliyor hatta sabah yürüyüş yapsam güneşte çok iyi gelir bana .

Yaptığı çorbayi bana denettirip onayımı aldıktan sonra birlikle içmiştik , odamıza çıktıgimizda gözüme batan bavullar ile dolabın kapağını açıp kıyafetleri yerleştirmeye koyuldum.

Yalçın da kendi kileri yerleştirirken işimiz hızlıca bitmişti.

Herşeyi ortadan kaldırınca ferah gözüken oda ruh halime iyi gelmişti.

Yalçın odadaki diğer işleri yaparken aşağı inip kıyafetleri makinalardan çıkardım..

Gecelikleri de sepete koyup yukarı çıktım, Yalçın in balkonda olduğunu görünce önce hemen dantellileri dolaba yerleştirdim.

Ben hepsini koyarken o da gelmişti zaten ayağa kalktığımda arkamdan sarılıp boynuma gömmüştü başını,pek seviyor ya boynumu derken ıslak bir öpücükle beni şaşırtmışti

- Sıraç ben teşekkür ederim, hayatım boyunca hiç olmadığım kadar huzurlu ve aile gibi hissediyorum sayende . Kalbim sanki yeniden atmaya başladı seninle .

Romantik cümleleri ile kolları arasında erirken bir öpücük daha kondurdu boynuma " Sende iyi ki varsın , beni karanlığın içinden mutsuzluktan kurtardin .Seni seviyorum Yalçın" söylediklerimle donup kaldığını hissettiğimde sıcak basmıştı beni birbirimize ettiğimiz bu itiraf çok mutlu etmişti.

Başını kaldırdığında ona döndüm ve ayaklarımın ucuda biraz yükselip dudaklarımizi birleştirdim .

Benim dudaklarımın aksine dolgun olan dudakları sıcacık ve yumuşacikti , birkaç saniye tepki vermezken alt dudağını dudaklarımın arasina alip emdim oda ayilmiş olacakki üst dudağımi emmeye başladı .

Ufak masum bir öpücük gittikçe arzularımizin arasında büyürken hafif aralık dudaklarımın arasından dilinin girmek için an kolladigini hissettiğimde biraz daha ağzımı açıp kollarımı boynuna sardim .

Bir eliyle kalçamın altından tutup kaldırırken beni diğer eli boynuma gitti ...

Tutkuyla öpüşürken yatağımıza oturup kucağına aldı beni , dudaklarımız bir kaç saniye ayrı kalırken üstten ona baktım arzuyla kararmış gözlerini görmek hoşuma gitmişti.

Bu sefer dudaklarımizi birleştiren o olurken ona yetişmekte zorlanıyordum , hızlıydi diliyle ağzımı talan ediyor damagimi yalayıp yutuyordu ,sanki diliyle ağzımı sikiyordu...

Neffesiz kalmamla ayrılıp yüzümü onun boynuna sakladim , her ne kadar ilk adımı az önce ben atmış olsamda fazlasıyla utanmıştım.

___________________________

Bitti...

Biraz utanıyorum ama iyiyim .

Kötü olmadı bence

Eee gencolar bazılarınız diğer bölümlere oy vermemiş unutmuşsunuz sanırım hadi gidin verin bakın size first kist te yazdım hadi bakim

Lütfen gidip oylarınızı verin yorum yapmıyorsunuz zaten bari o olsun

Sevme Beni (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin