20 🔥

1.2K 108 17
                                    

Şimdi birileri bölüm diye okuyup geçecek amaaaa arkadaşlar bilmeniz gereken bir şey var ki ben bu yazma işini eğlencesine yapıyorum

Vaktimden veriyorum , sizin yapacağınız tek bir şey var oda oy ve yorum

Biliyorum kitap okurken yorum yapmak istemiyor olabilirsiniz

Normal ,bende öyleyim çünkü

Ancak oy verilmemesini anlamıyorum.

Ben goruntulenmeleri ve kimlerin oy verdiğini görüyorum siz oy verdiğinizde bildirim geliyor görüyorum ve heves ediyorum yazmak için

Ayıp ediyorsunuz etmeyin

SINIR KOYMAK İSTEMİYORUM çünkü sınır koyunca yazasim gelmiyor

Okey , sorunlarımızı hallettigimize göre oy verin

Misal 16 kişi görüyor bölümü okuyor yani belli ama 2 oy 5 oy neden ? Ayıp

_______________________₺

Baş ağrısı ile uyandığım bir akşam ? Ne kadar iyi olabilirse o kadar iyiydi. Evet akşam saatlerinde uyanmıştım çünkü nerdeyse sabah 7 e kadar konuştuktan sonra koltukta bayılmışım.

Kocam bey şuan mutfakta bana kahve yapıyordu daha doğrusu ikimize , dünkü konuşmamızda bolca abisinden bahsetmiş biraz ağlamışti .

Eh benimde gecenden hatırladığım tek şey bunlardi , feci içmiş ve dağıtmıştik ortalığı.

Ayağa kalkıp dönen başımı umursamadan mutfağa yürümeye çalıştım. Baş ağrısı öyle şiddetliydi ki alkole tövbe edecektim sanırım .

Mutfağa girerken " KOCAM OLAN ADAM KAHVE HAZİR Mİ? " Cilveli bir şekilde ona yaklaştım üstümde lacivert şortlu takımim varken bu biraz zordu tabi.

Benim sesleniş biçimime kahkaha atarken bende onun gamzelerine düşüyordum o sırada . Birşey fark ettim bu adam Diyarbakır'in en yakışıklı ağası ve benim kocam , bildiğimiz yakışıklılığı ile herkesin gönlüne sevda yarası olan Yalçın Seran benim kocamm .

Fazlasıyla yükseldiğim bir an olduğu için bunu daha üst bir seviyeye çıkarmak için Yalçın'i tutup çektim kendime tabi benim çekmemle gelmedi herif , kalıplı falan yani ayy yok iyice yükseldim. Yüzünü ellerimin arasına alıp dudağını öpmek yerine burnunu ısırdım.

Bildiğiniz burnunu ısırdım, neden mi bu adam benim istediğimi yaparım .

- Ahh Sıraç öpeceksin sandım niye ısırıyon beni gülüm!

Kro yarim offf az daha ısırcam çenesini ısırdım bu seferde , küçük küçük ısırıp dururken bir türlü o tamam hissiyatı gelmiyordu.

Bir süre daha onun tenini yedikten sonra geri çekildim gözlerimi gözlerine çevirdiğimde arzu dolu bakışı ile kıkırdadim..

Adamı ısıra ısıra kudurttum ya iyimi , benim gülüşümü onun dudakları keserken ağzımın içine girdi yine . Dilinin ağzımı talan etmesi damagimi yalamasi alt tarafımda ıslakliga sebep oluyordu.

Şuan leş gibi alkol kokmam ve baş ağrım dışında hiçbir engel yoktu bence , ilk ayrılan Yalçın olurken bu sefer o benim çenemden bir ısırık almışti.

- Hadi oturda kahveni iç yavrum , ikimizde uykuluyuz hala baş ağrın içinde şu yandaki ilacı iç ayıl iyice .Ben duşa giricem .

Başımı sallayıp uslu uslu dediklerini yaptım , o duştayken canım türlü çektiği için güveç tenceresinde hızlıca sebzeleri doğrayıp üzerine verdim .

Sevme Beni (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin