19

1K 80 58
                                    

Holaaa

Kalbin sesi kitabınıda beklerim hepinizi ,kendisi benim ilk Omegaverse kurgumdur...

Beğeneceğiniz bir kitap olduğunu düşünüyorum...

Neyse biraz zaman atlaması yapacağım sanırım

Emin değilim...

_&____________________₺₺_

Bugün adetimin sonuncu günüydü, tamamen temizlenmiştim.Hayatim boyunca hiç bu kadar rahat bir adet geçirmemiştim. Bu süre zarfında saçlarım baya uzamıştı.

Yalçın'ın ilgili halleri ondan daha da emin olmami sağlıyordu, bugün için başka planlarım vardı benim mesela ilk gecemiz gibi amaa Yalçın'ın bir arkadaşi bizi yemeğe çağırmıştı.

Şirketi büyük bir kâr sağlamış,şirketi kurarken Yalçın dan çokça yardım aldığından onunda bu kutlamada olmasını istemiş.

Ne giysem uygun olur diye düşünürken aldığım beyaz elbise aklıma geldi , biraz fazla ciddiyetsiz gözükür diye onu giymekten vazgeçtim.

Geçen gün kıyafetleri denerken Yalçın Beğendiği gömlekle birlikte altına beyaz pantolon giymiştim

Geçen gün kıyafetleri denerken Yalçın Beğendiği gömlekle birlikte altına beyaz pantolon giymiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


( Kıyafet değişti)

Biraz feminen duruyordu ama iyiydi.
Bunu ona söylediğimde feminen giyinmemin gayet normal olduğunu, kadınlığımin da erkekliğim gibi doğuştan ve özel olduğunu söylemişti.

Tatlıydı açıkçası, Yalçında siyah takımıni giymişti, çift olarak gideceğimiz bu yemek benim için heycan vericiydi.

Biraz makyaj bile yapmıştım. Göz kapağıma parlak simli bir far uygulamış yanaklarıma çok çok az sadece renk versin diye allık geçmiştim.

( Fotoğraf aradım ama yok yani yakıştıramıyorum erkeklere makyaji )

İkimizde hazırdık şimdi kutlama saati yaklaşırken arabamiza binmiştik , oldukça heyecanlıydım.

Sahil kenarında, büyük bir restoranda yapılan etkinliğe girdiğimizde arkadaşı bizi gördüğü gibi yanımıza yaklaşmışti .

- Ah Yalçın hoşgeldin, sende hoşgeldin eniştem tanışmayi dört gözle bekliyordum...

Pek güzelsin maşallah abimize yakışır!Ben Alper Akdoğan bu herifin askerlik arkadaşiyim buda benim biricik eşim Seren..

Çok tatlı bir çifti, ailelerinden kaçıp buraya gelmiş Yalçın'ın yardımiyla birlikte onunda ortak olduğu bu şirketi kurmuşlardı.

İkisinin aşkına ve azmine hayran kaldığımi dile getirirken Alper abinin arkamda gördüğü kişi ile kocaman gülümsemesiyle arkama baktım.
Tolga gelmişti o günden sonra görmediğimiz çocuk şimdi yine dibimizde bitmişti.

Sevme Beni (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin