Özel bölüm 5

475 46 23
                                    

Hello

Yine burdayım

Bence bu sondur

Çocuklara giremiyorum malesefff

Şeyde daha güzel olur bence kalbin sesi onda çocuklarin hikâyeleri daha güzel ve eğlenceli olur .

Yani ne bilim olmuyor işte aaaa

_____________________________________

Yalçın in delirdigi bir akşamdan herkese merhaba bugün İlyam bizi sevdiği adamla tanıştıracakti.. En yufka yürekli naif bebeğim yuvadan uçmak için adım atmıştı..

- Çocuğu vurursam nolur Sıraç

- Aşkım kızımızı üzme nolur

- Ya banane hani onun tek aşkı bendim hani bir tek beni seviyordu şimdi gelmiş bana ben bunu mu seviyorum diycek !

Hayat zordu kıskanç bir baba olan Yalçınla daha zordu...

- Hayatım sen kızımızın tabiki ilk aşkı sensin ama onunda senin gibi farklı şekilde sevdiği biri olabilir bu gayet normal !

Oflayip arkasını döndüğünde beline sarılıp kaç yıl geçmesine rağmen kasindan hiçbir şey kaybetmemiş sırtına başımı yasladım..

Dağ gibi kocam vardı çocukları için bizim için uğraşan canım kocam..

Eee azcikda kıskanç tabi ama buda olur canım biraz..

- Benim kocam! canım kocam! herifim benim ,yakışıklı kocam !

Bu akşamı düzgünce halledelim olur mu İlyam için lütfen..

Kolumdan çekip beni önüne aldığında dudaklarıma yapışmasıyla inledim kaç yaşına gelirsek gelelim libidomuz hep yukardaydi ..

Sıcak dili dilimi yalayıp yutarken kapının çalmasıyla hızla ayrıldım ondan Arin elleri gözlerinde içeri girdiğinde oflamiştim bizi bir kere iş üstünde yakaladı diye her seferinde bunu yapıyor..

- Kusura bakmayın ama bir haberim varda onu demeye geldim ...

Acabilir miyim gözlerimi? Yeminle birşey görmedim!

- Aç kızım aç noldu sendemi sevgilini tanıştırmak istiyorsun

Gözlerini açıp bizi sırıtarak süzdüğünde Cem' i karşımda görür gibi oldum yemin ederim.. Bir insan amcasina bu kadar mı benzer ...

- Lafı ağzımdan aldım aşk babam evet İlya 'yla konuştuk ve sizi iki kere yormak yerine aynı zamanda tanışın istedik ikizlerle

Ah buda yani sevgilisini getirecek- İkizler mi !

- Ne ikizleri Arin! Yoksa siz ikiz kardeşlerle mi çıkıyorsunuz ?

Sevimli bir gülümseyle " Evet baba İlya ile birlikte tanıştık sonra ben Sinan 'a oda Tuğkan a aşık oldu işte " Yalçın bana dönüp baktığında kendime bile daha bunu açıklayamazken kocama nasıl izah edecektim..

- Ya neden böyle bakıyorsunuz dünyanın her yerinde bunun örnekleri mevcut ayrıca Mirza onlarla tanıştı biraz dayak yediler ama yinede iyi ilerlediler

Yalçın yatağa oturup başını ellerinin arasına alırken Arin bana baktı onlara yardım etmeliydim ama nasıl yapacaktim ki gitmesini işaret edip kocamın önünde diz çöktüm.

Bacaklarının arasına girip ona sarıldığımda bir iki dakika karşılık vermeyip durmuştu öylece inatla sarılmaya devam ettiğimde oda kollarını sarmıştı sonunda..

- Kocam biliyorum bende şaşırdım ama Mirza belli ki araştırmış etmiş oğlumuz kardeşlerini öyle bırakmaz biliyorsun .

Eğer içine sinmeyen birşey olursa kızlarımızın seni dinleyecegine eminim lütfen onları üzmeyecek şekilde idare edelim bu geceyi

Sevme Beni (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin