ÖZEL BÖLÜM 2

638 49 50
                                    

Off çok komik birşey aklıma geldi de

Ondan burdayım yine

Bebeklerimiz 4 yaşında
_______&_______________________&

Üçüzlerin bağrişlari gelirken kulağıma yaptığim pasta kremasıni buzdolabından çıkarmıştım bugün kocamın 37 . Yaş günüydü...

Diğer doğum günlerini düzgün kutlayamamiştik ama bunu hem güzel hemde ailecek yapmak istiyorum..

- Mirza , Arin ve İlyaa hemen üçünüzde buraya gelin bakalımmm

Koşturarak geldiklerini duyduğumda kapıya baktım bana merakla bakan mavişlerimle fısıldayarak  " gelin bakalım süprizimizin pastasini yapacağız birlikte" odaklanmaya ve biraz olsun sakin olmayı öğrenmeleri için arada onlarla yemek yapardım .

Gerçekten işe yarıyordu İnanın bana normalde yerinde durmayan oğlum bile sözümü dinleyip benim dedikerimi uyguluyordu düzgünce...

Arin :Babama hasta yapcaz dimi

- Evet aşkım pasta yapicaz

Mirza ; Ama babam tatlı sevmez ki 

İlya : Evet babam tatlı sevmez ve yimez

- Doğru aşklarim baba tatlı sevmez ama baba sizin yaptığınız herşeyi sever ,siz yaptığınız sürece yer ve bayılır

Neşeyle kıkırdadiklarinda yanaklarından öpüp onlara hazır kesilmiş meyve tabaklarini uzattım hepsi önce kalite kontrol yaptı tabi birkaç tane attılar ağızlarına

- Güzel mi aşklarım baba için uygun meyveler seçmişmiyim

Hepsi hevesle başını sallayıp birer tane daha ağızlarına attılar midem burnuma gelen yanık kokusu ile bulanirken ocağa döndüm az daha gidiyordu biberler .

Öğlen saatlerinde mutfakta onlarla olmak hepimize iyi geliyordu . Kurallarımi bazen esnetsemde çokta şımartmamaya çalışıyordum.

Pastanın tabanını servis tabağına yerleştirdigimde Mirzam kaşığı kremaya daldırıp doldurdu . Bana bakıp izin istediğinde başımı sallayıp bir kasıkta ben aldım kremadan kizlar bizi izlerken yeteri kadar krema koyup yaydik .

- Hadi bakalım benim kizlarimda meyveleri koysun

Gülüşüo bir kendileri yiyip bir dizerken İlya abisinin ağzına iki tane sıkıştırıp geri işine döndü.. Minik kızım kardeşinide düşünürmüş, Arin de onu taklit edip benim ağzıma soktu muzlardan birini ..

Muzun kokusu midemi kaldırsada onu üzmemek için gülümsemeye çalışarak çiğneyip yuttum .

Böyle böyle bütün pastayı yapıp bitirdiğimizde dolaba koyup dinlendirmeye aldım şimdi biriciklerimi hazırlamam gerek nerdeyse saat 6 olmuştu..

Mahremiyet eğitimi için hepsini ayrı ayrı banyoya sokup yıkayıp hazırladığım kıyafetlerini giydirdim..

Herşey hazırdı ki kapı çalışmışti çocuklar koşarak kapıya giderken bende arkalarından yavaş adımlarla gidiyordum.

- AMCAM GELDİ!

Cem gelmişti sonunda üçünüde kucağına alıp benim arkamdan mutfağa geldiğinde dolaptan çıkardığım mezelere baktı yavaştan masayı hazırlamaya başladık .

- Pasta nerde eniştem , numarali mum koycan mi

- Yok zaten yaş konusunda takıntılı

Hin bir gülümsemeyle bana baktığında bir şeyler karıştırdığını anladım ona ne oldu dercesine baktığımda " Enişte sen abimin gerçek yaşını biliyormusun" ne saçmalıyor bu diye düşünürken Serhat amcanın küçük yazma ihtimali geldi ..

Sevme Beni (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin