30 🔥

977 78 16
                                    

Holaaa

Guduruklu bir bölüm yazmaya karar verdim

Okuyun gari

________________________

Odaya girip poşetleri köşeye bırakırken Yalçında ardımdan girip belimden tutup kendine yaslayarak sarıldığında onu kollarının arasından kurtulmaya çalışıp itemeyince ısırmaya başladım.

Ben isirinca ilkildi başta dedim bırakır ama sikini götüme yapistirinca o zaman anladım yediğim halti " Ya bıraksana beni ya birak "kolunu arasında vücudumu ona çevirip " Aşsagida ne güzelde posta koydun öyle, feci yükseldim yavrum bunun sorumluluğunu al hadi ."

- Ya kudurdun mu ,hayır istemiyorum

Elimi tutup sikine bastırırken" Hadi gel sinirini alayım ha gülüm,sende hararetimi al " gözlerine baktığımda gördüğüm arzuyla avcumdaki siki sıkıp bıraktım.

Kaynanam kudururken oğluyla sex yapmak fena fikir değildi az biraz daha nazlanarak " Ama aşağıdan beklerler yine gelip vurmasınlar kapımıza hem ben açım " dedim.

Kaşlarını çatıp" Vallahi de billahi de kovarim kim olursa olsun, yarimi sevmek istiyorum seveceğimde .

Açsan ben doyururum karnını yavrum" eli enseme gidip okşarken parmaklarımın ucuda yukselip dudaklarımizi birleştirdim .

Ağzıma giren dilinin damagimi oksamasiyla olduğum yerde tirerken dengemi kaybettim .

Yalçın direk kalçamdan tutup kucağına aldığında hırsla dudaklarını yemeye devam ettim .

Benimle birlikte yatağa oturduğunda kucağında sürtünüp sertliğine bastırırken kendimi sacimdan tutup başımı geriye çekti, saç diplerim yanarken adem elmami ağzına alıp ısırmasiyla inledim canım yandığı kadar haz alıyordum .

Boynuma  izlerini bırakırken saçımdan elini çekip belimdeki kemeri çıkartip attı yere fermuari hızla indirip küçüğümü avcunun içine aldığında hazla titreyip " du-dakların , dudaklarını istiyorum Yalçın" boynumdan başını kaldırıp dudaklarına yapıştığında diğer eliyle  kalçama vurup deligimle oynamaya başladı .

İslandigindan dolayı kaygan olan girişime iki parmağını sokup içinde çevirirken dişlerimi onun dudaklarına geçirip kanattiğimda eli küçüğümün üzerinde kasılırken ağzıma akan kanı hissettim .

Dudaklarıma akan kanla emip bıraktığımda ayrılıp gözlerine baktım , iyice kudurmuştu elini arkamdan çıkarıp ağzına soktuğunda her bir hareketini kaçırmadan izlerken kucağından kalktım.

Gömleğimin düğmelerini yavaş yavaş açarken ağzındaki parmaklarını yavaş yavaş emerek temizliyordu , gömlekten kurtulup altımdaki pantolonu parmaklarımın ucuyla itip yere düşmesini sağlarken üstümdeki jartiyerle karşısındaydim şimdi.

- Yavrum , sanki geldiğinde direk içine gireceğimi bilir gibi en sevdiğimi giymişsin

- Ben her zaman ağamin sevdiklerinden giyiyorum sonuçta ne zaman azacagi belli olmayan bir kocam var .

Bana gülüp jartiyerin köşesinden tutup beni kendine çektiğinde kucağına düşmüştüm. Eli jartiyerin iplerine giderken ipi geri bırakmıştı birkaç kere

- Ahhh Yalçın morarcak ahhh

- Morarmaz yavrum morarmaz , şuna bak pespembe oldu

Eli popo yanaklarıma gidip yogurdugunda benim elimde sikine gitmişti " Neden ben sadece çıplagim soyun hadi kocacım" dediğimde çapkinca gülümseyip göğüs ucumu tutup iki yana çekiştirdiginde inledim göğüslerim hassas noktamdi.

Beni kucağından yatağa attığında bacaklarımı aralayıp popo yanaklarımı iki yana çektim şimdi deliğim onun gözleri önünde akıyordu sularını

Üstündeki kıyafetleri çıkartıp atarken köşeye deliğimden akan suya baktı eli sikindeyken " Ulan ne güzel duruyor burdan , ıslak ıslak benim için açılıp kapanıyor. Çok mu azdırdım seni ha yavrum? Deliğinin açılıp kapandığını burdan bile görebiliyorum" dediğinde gözlerinin içine bakarak parmaklarından birini içeri yolladım .

Yetmezken yanına iki tane daha ekledim , ben kendimi parmaklarken Yalçın yatağa çıkmış bacaklarımin arasında yaptıklarımı izleyerek kendini çekiyordu.

- imm kocam onu bana ver ,sen oyna benimkiyle

Göğsümün üstünde durup sikini ağzıma soktuğunda deliğimdeki elimi sikine sarıp sıvılarımla islatmistim . Kafami yükseltmek için birkaç yastık alıp köşeden başımın altına koyduğunda ağzımın içine girip çıkarken parmaklarınida arkaya doğru uzatip içime sokmuştu.

Arada boğazıma dayadığı sikiyle nefessiz kalırken ağzımdan çıkıp üstüne almıştı beni popomu kendine çevirip başımı sikine yasladiginda o altan deliğimi yalarken bende sikini ağzımı almış emiyordum şeker gibi.

Bir süre tatlarimiza baktıktan sonra ben geri çekilip sikinin üzerinde yükseldim
Yavaşça deliğime girerken Yalçın belimden tutup oturtmuştu direk üstene .

Gözlerim geriye kayarken deliğimin duvarları yanıyordu. Kalçasını hızlı şekilde hareket ettirip benim ziplamama izin vermeden sokup çıkaran Yalçınla tam olarak zirvedeydim düşüşümü bekliyordum.

- Ahh Yalçın daha hızlı ohhh kocam benim

- Yavrum benim yangın yeri varya için yanıyorumm ahhh ohh

Birkaç vuruş daha yapıp beni kucağından altina alişi saniyeler içinde olmuştu.

- Dizlerinin üzerinde dur yavrum , belini bük iyice kalçani çıkar. Ohhh şuna bak akitiyorsun Sıraçç

İki eliyle iyice belimi büküp popomun yukarı çıkmasına sebep olurken direk girmişti içime. Hızlı hızlı sokup çıkarıyor arada vurarak hıncını da çıkarıyordu

Bir süre daha seri ve sert şekilde gidip gelirken segiren sikini içimde hissetmiştim . Yavaşlayip ucuna kadar çıkarıp oturta oturta sikini dibime kadar sokarken boşalmaya başlamasıyla bende boşaldım.

Deliğim dolarken yatağın üzerine yığılmıştim  , gözlerim yorgunlukla kapandığında kendimi uykuya teslim ettim .

______________________&__

Bitti

Bu pek beğenmedim

Bilmiyorum sonlarda yine iyiydi ama başı yok ya

Kalbin sesindeki çok güzeldi onu okuyun

Valla

Neyse oy falan verin yani ayıp günah

Sevme Beni (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin