36

919 68 8
                                    

Selamm

İkiz üçüz gibi bebislere ayrı bir düşkünlüğüm var

_&___________4_____4⁴444_4_4__________

Hepsi bana şaşkın bir şekilde baktığında gülmemi tutamadım . Şaşırmalari normaldi tabi bende ilk öğrendiğimde yarım saat öylece kalmıştım.

Ama hamileydim işte hemde üçüzlere,neler olacaktı bilmiyorum korkuyorum aslında biraz ama onlar için herşeyi yapabilirim gibide hissediyorum.

Yalçın in gözlerine baktığımda öyle duygu dolu bakıyordu ki bana gözlerim dolmuştu yine Kollarımi kaldırdığımda bana yine sarılıp boynuma sokulmuştu bu sefer .

Boğaz temizleme sesiyle ayrıldığımızda kayınbabam ve Miran ağayı görünce şirince gülümsedim.

Oda bana gülümseyince Uğura döndüm kapanacak bir hesap daha vardı

- Eee Uğurum oldu mu sana 2-0  hatta
5 -0 bir değil sonuçta 3 bebek nerde benim külçe altınim  ?

Uğur oflayip " Ya haksızlık ama sen bir anda evledin , herşey sende daha hızlı gelişti kabul etmiyorum arkadaş !

Omuz silkip umursamaz bir ifadeyle" Banane oğlum abinlerden birine deseydin birini kacirsaydi . Benimki maldi kaçırdı aha da şimdi bebeğim olacak vereceksin bak mizikcilik yapm!"

Surat asıp" İyi peki ama bir şey daha koyuyorum bende en fazla bir aya hamile kalırsam sende bana vereceksin " dediğinde Karan erkekleri yuh dedi .

Gerçekten yuhluk birşeydi Selim abi arsızca konuşan oğluna şaşkınlıkla bakarken Miran ağa

" Ben seni verdim mi ki yapacaksın o çocuğu he ,babanın yanında utanmiyorsun birde bak hele bak tavırlara bak ! Nerden çıktı hem bu külçe meselesi !

Uğurla göz göze geldiğimizde ikimizde susmuştuk Selim abiye baktığımda oflayip " Benden çıktı kocam bu ikisi bir ara erkek düşmanı olup çıkmışti basima , bende yani sizi alacak adamlarada sabır gerek falan diyip bunları birazcık fişeklemiş olabilirim "

Miran ağanin o gür aklar düşmüş kaşları havalanirken " sizi Allah'a havale ediyorum ve Uğur kimlerin yanında olduğunun farkında olarak konuş oğlum.

Bizim yanimizda rahatsin ama yalniş bir ortamda alışkanlıkla böyle laflar edersin mazallah"

Uğura demiş olsada banada baktığını gördüğümde ikimiz için geçerli olan bir öğüt olduğunu anlamıştım başımızı sallayıp özür diledik .

Kocam olan herif yanaklarımı sıkıp oynarken " Eee artık biricik yeğenlerimden birine en sevdiği en yakışıklı dayısı Demirin ismini verirsin Sıraçim " onun demesiyle ortalık hararetlenmeye başlamışti  en son kayınbabamin " Benim ismimi verecekler"  dediğini yakaladım şakasiz.

- Ehehe şey bence her insan ismine münhasırdir her çocuk kendi isminin getirdiği kismetle doğar hiç öyle tanıdık birinin ismini vermiyim .

Kayınbabam bana küsmüş şekilde bakarken ne yapacağımı bilemeyerek kocama döndüm. O benim halime gülüyordu şerefsiz herif gamzesi gözükmese kızardım onada neyseee

- Tamam tamam şakanın dozunu kaçırmayın, benim güzel sevgilim üzülüyor. Bebeklerin ismi  hiçbir büyüğün ismi olmaycak .

Kayınbabam gülerek başını sallarken bu olaydanda kurtulduğum için mutluydum.

- Onu bunu bırakın da kim bizim frenimizi kesmiş onu diyin hele az daha yegenlerime birşey olacakmış. .

Uğurun sözleriyle Yalçın'a dönüp baktığımda elini ensesine atmıştı .
Biliyordu kim olduğunu belliydi " Yalçın kim yapmış? "

- Selin , Murat'tan dolayı yapmış

Uğur sinirle nefesini verirken"Mal karı  kocasının sikini kontrol edeceğine hiçbir suçum günahım yokken bana takmış mal !  Zamanında onu sevdim ve sevgiliydik bu  doğru ama bizim sevdamız benim doğurgan  olmamamla bitti !

Ha haberiniz olsun diye söylüyorum,ben onunla ilgili sayfayı 'kumayi kabul edersen 'cümlesiyle koparıp attım. Acımı da yaşadim sevdayida sildim " sinirle cümlesini bitirirken eli karnına gitti .

Karan erkekleri Murat'ın biletini nasıl keseceklerini konuşurken " Onu dövün edin ne halt yerseniz yiyin o ayrı mesele ama Selini napacagiz ? " Benim sorumla birlikte durup düşünmeye başladıklarinda kayınbabamin gözlerinde bir parıltı görmemle ona döndüm

- Bilirsiniz ki Selma nin yeğenidir ailecek konağa ve hanım ağalığa kafayı takmış bir ailedir onlar  önce Selini Murat'tan bosayalim ardından onu ve ailesini Diyarbakırdan sürelim.

Mantıklı geliyordu hanım ağalıga ciddi anlamda kafayı takmışlardi .Bu onlardan alınacak en iyi intikam olurdu . Ellerinde avuçlarında ne varsa alır sürerdik buralardan .

- Bence fena değil

Diğerleri de kabul ettiğinde  artık açlıktan kazınan karnımı bu göz ardı edemerek kocama döndüm.

- Kocam ben açım daha doğurusu içimdeki bebekler çok aç. Bizi daha ilk günden aç bıraktın.

Herkes bana gülerken Yalçın Yakup abiyi aramış bana ve Uğura mercimek çorbası ve etli pilav almasını söylemişti.

Yarım saat sonra gelen yemeklerle tüm dikkatimi yemeğe verirken arada kocam olan herife de birer lokma yediriyordum .

İki saat daha uzanıp toparlandigimda doktorumunda izin vermesiyle birlikte doğum uzmanımizla görüşmeye gitmek için yavaş adımlarla yürüdüm.

Odaya geldiğimizde ikimizde heycanla birbirimize bakmıştık . Kapıyı tıklatıp doktorun seslenmesi ile odaya girip sandalyeye oturdum.

- Nasıl hissediyorsunuz kendinizi , buraya gelmeden önce ne zaman yemek yediniz ?

- İki saat oldu , sıkıntı olmaz değil mi ?.

- Yani olmaz ama bir dahakine yemek yemeden gelmeye dikkat edin.

Yalçın beni dikkatle sedyeye yatırıp karnımı açınca doktor bey soğuk jeli kanıma sıkıp cihazla karnıma bakmaya başlamıştı. Ekranda ki siyah görüntüye bakarken geçen sefer tek başıma olduğumda olduğu gibi birşey göremedim.

Yalçın'a baktığımda oda pek anlamış durmuyordu elimi sıkı sıkıya tutuyor sessizce ekrana bakıyordu .

Doktor parmağını uzatıp " şu köşede ufak bir beyazlık  var ,şurda ortada minicik birşey ve sol tarafta yine minicik bir iz işte onlar sizin bebekleriniz Sıraç bey boylarından büyük bir işe kalkışıp hayata tutundular bugün."

Gözlerim dolarken doktor elime bir peçete vermişti karnımı silmem için Yalçın peçeteyi elimden alıp nazik nazik karnımı silip bir öpücük bıraktığında biriken yaşlar gözlerimden akmışti .

Yalçın karnımı tekrar kapatıp gözlerimin altından öptüğünde dikkatlice inmiştim sedyeden .

Doktorun masasına geçtiğimizde " Şimdi bebekler gayet iyi duruyor tahlillerinizde de bir şey çıkmamış sadece size bir diyet listesi verip vitamin yazacağım o kadar.

Birde çatlak kremi unutmadan , üçüz oldukları için karnınız hızlı büyüyecektir o yüzden düzenli kullanmaya dikkat edin .2 hafta sonra tekrar gelin " başımı sallayıp elimdeki röntgene bakıp teşekkür ettim ardından ordan çıkmıştık.

Artık ailemiz 5 kişilikti...

______₺₺₺___________

Bitti
Görüşürüz

Sevme Beni (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin