42

738 59 30
                                    

Evettt

Ay bu bölüm napsam acaba

Sıraç i hızlı toparlamak istiyorum iki bölüme çünkü tahminen bir zaman atlaması var.

Bilmiyorum neyse yazip göreceğiz

____________________________________

Kocamın gözlerinin içine bakıp iyileştiğime ikna etmeye çalışırken o başını iki yana sallayıp tekrar ateşime bakmıştı.

Tam iki gündür beni yatak odasına hapsetmiş bir şekilde iyileştirmeye çalışıyordu . Camdan dışarı bakmaya bile iznim yoktu ahh ahh vicdansız koca .

- Kocam erim benim kocam aşkım çocuklarımın babası Allah için yeter bak turp gibiyim yeminle en azından aşsagiya inelim çok sıkıldım burda lütfenn

Gözlerimide doldurup dudağımı büzdüğümde bıkkın bir nefes verip başını sallamışti. Üzerine atlayıp ona sıkıca sarılırken boynuma öpücüklerini bırakıp geri çekilmişti.

Kudurmak istiyordum ama ilk iki ay çok sıkıntiliydi belki üçüz olduğu için uzak kalmak zorunda bile kalabilirdik.Doktora daha bunu sormamıştim.

Üstümdeki hastalık kokan gecelikleri çıkarıp beyaz bir gömlek ve altına siyah bir esorfman giyip kocaminda elini tutup aşağı indik .

Cem beni görünce şaşırmiş gibi yapıp " sonunda kurtuldun ey mümin kardeşim, bu adam seni tutsak etti yaban diyarlarda ne yüzünü gösterdi ne sesini duyurdu iyisin inşallah" onun dediklerine gülerken Yalçın yanına gidip ensesine bir tane yapıştirdi .

- Salak çocuk hamile o napsaydim tabiki iyileşene kadar yatakta kalacaktı . Sende Sıraç yemeğin hazırdır önce onu ye sonra atlara bakmaya gideriz belki

Ona yaklaşıp öpücük attığımda Cem kusar gibi yapınca bu seferde benden bir dayak yedi " Yapma şöyle zaten yeğenlerin yoruyor midem bulanıyor öyle yapma bak " üzgün üzgün bakıp " Ne zaman doğcaklar ya çok sıkıldım ben acaba kız mi olacaklar erkek mi ? "

- İki kese var ikisi tek yumurta ikizi diğeri onların çift yumurta ikizi oluyomuş yani ya hepsi aynı yada biri farklı cinsiyette olucak .

Telefondan açıklamasinida gösterirken gelen çalışanin elindeki tepside. şeftaliyi alıp ısırdım. Canım bir anda şeftali çekmişti " Biraz daha varsa getirirmisin canım cekti bir anda " kız başını sallayıp gittiğinde Yalçın beni koltuğa oturtup" bu ilk aşermen sayılır mı ? "

- Iı aşermek farklı bir olaymiş kocam böyle nasıl diyin o şeyi yemek için ölüyormuş gibi hissediyormuşsun . Eskiden aşermek falan yokmuş biliyormusun kocam çünkü eskiden anne  ve bebek erken ölebiliyormuş kanamadan o yüzden hamilelerin
canı birşey çekmeden verilirmiş.

Himmlayip benim şeftalimden bir ısırık aldığında ona sinirle baktım beni oyalayip şeftalimden yemişti.

Küskünce şeftaliyi tepsiye geri bırakıp kollarımı göğsümde bağladım neden yemişti ki benimkini . Benim tirp attığımi görünce zorla sarılıp boynuma sokulmuştu.

- Aşkım benim öyle güzel yiyordun ki ya senin o bal dudaklarını yicektim bu hiyarin yanında ya o şeftaliyi. Affet beni bebeğim senin için yeni evimize seftali ağacı diktirim ha istermisin ..

Fısıltıyla söylediği şeyler yumuşatirken beni elimi onun ensesine atıp okşadım traş zamanida geliyordu beyimin bu sefer ben yapacaktım.

- Tamam affettim ama burayada diktir bebeklerimizle geliriz buraya .

Dudaklarının arasına aldığı etimi ısırıp bıraktığı sırada kapıda gördüğüm kayınbabamla onu itmistim bana tam ne oldu diye soracakken babasını görüp üstünü düzeltmişti.

Sevme Beni (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin