Aklımda deli konular var
Ama önce bu bitmeli
Şimdi kafamda yine bişi yok ..
Spontane ilerleyince daha eğlenceli oluyor
_____________$$___________________________
Tolga en azından bu akşam için onda kalmamızi istesede , Yalçın evimize geçmemizin daha iyi olacağını söylemiş ve onu ikna etmişti.
Evimize gitmeden önce bize bir şoför ayarlayacak ve ardından Tolgayi kliniğine bırakıp eve geçecektik
Şimdi Yalçın şoförlerden sorumlu adamla konuşurken benle Tolga dışarda onu bekliyorduk.
( böyle bir hizmet var mı ben bilmiyorum bilenler yoruma gelsin)
Tolganin keskin bakışlarını üzerimde hissetsemde içerdeki Yalçın'i izliyordum tepki veremiyordum.
- Ah artık ne dediysen sabah benle samimi olan Yalçın gitti buz gibi bir adam geldi.Halbuki eskiden bir araya geldiğimiz de ne çok eğlenirdik
İmalı konuşması gıcık ederken " Biz bir çiftiz sonuçta bazı şeylerin sınırı olmalı "dedim . Cümleme gülüp " Çift mi ? Ah pek zannetmiyorum daha koynuna giremediğin adamın nasıl eşi sayılıyorsun Sıraç?"
-Ne o sen mi onun eşi olmak isterdin Tolga ? Ayrıca ilişkimizin dinamiğini bilmene rağmen beni ordan vurmaya çalışman sencede komik değil mi ?
Beni keskin bakışları ile süzüp sırıttı
- Senden çok daha yakışacağımi biliyorsun değil mi ? Yatakta onu daha iyi tatmin edebilirim onu .Bunu biliyorsun ve bu yüzden aramıza mesafe koymak istedin değil mi?
Kendimi tutamayıp kahkaha atarken etrafta olan bir kaç kişi bize dönmüştü...
- O seni ölü abisinin emaneti sayarken kardeşi sayarken senin kafanda kurduklarına bak , Tolga istediğin kadar kudurabilirsin biliyormusun bu adamın yatağına da koynunada girecek tek insan benim !
Sinirle üzerime yürürken Yalçın'ın bize doğru geldiğini gördük ,o kapıya gelmeden son cümlesi ile beni gerçeklerle yüzleştirdi.
" Tabii bebekten vazgeçmişsin ama Sıraç,ahh kaynanan siz oraya gittiğinizde eminim çok yakışıklı doğurganlar ve çok güzel kadınlarla yani kumalarinla seni bekliyordur .
Ona cevap verecekken Yalçın'ın yanımıza gelişi ile gülümsedim " Ayarladım adam şimdi gelir gideriz artık."başımı sallayıp koluna girdim başım hala biraz dönüyordu.
Şoför geldiğinde Yalçın sen zaten inceksin öne geç demesiyle Tolga öne geçmiş benle Yalçın da arkada birlikte oturmuştuk .
Başımı koluna yasladigimda bana bakıp kolunu kaldırdı, göğsüne yaslanıp yolu izlemeye başladım,Tolga dikiz aynasından bizi izlerken Yalçın' nin elindeki alyansa baktım ve elini kaldırıp parmaklarımi parmaklarının arasından geçirdim
- Elin çok büyük ağam, benim elim yanında çocuk eli gibi kalıyor
Söylenmemle gülerken elimi avcuna alıp öptü ,bunu bu aralar çok sık yapıyordu , gülümseyerek ona baktım.
Sonunda Tolganin kliniğine gelmiştik Tolga suratı asık bir şekilde arabadan inmiş görüşürüz diyip binaya girmişti.
Onun girmesi ile gülümsemem büyürken Yalçın'a döndüm,burasi için hazırladığım kıyafetler kalın gelmişti alışverişe gitmemiz gerekiyordu
- Yalçınn benim buraya getirdiğim kiyafeler kalın geldi burası için evden önce alışverişe gitsek olur mu ?
Birkaç saniye gözlerime baktı ardından şoföre yakınlarda bir alışveriş merkezi varsa oraya gidelim dedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevme Beni (BXB)
Teen FictionHangi kardeş harcar aşk uğruna kardesini hangi anne çocuklarını ayırır hangi baba dağ olup koruyacağı çocuğunu ilk kendi yerle bir eder affedilecek şeyler vardır affedilmeyecek şeyler vardır bazen bazı olaylar sizi gerçeklerle yüzleştirir berde...