Ayyy
Edep yahu halime geri döndüm
Kısmen !Ben acayip şekilde İspanya nin bu huzurundan sıkıldım
Yapcak birşey yok .
Diyarbakır yollarına düşeriz gibime geliyor a dostlar
________________________________________
Kalçamda bir sızı boğazımda hafif bir ağrıyla gözlerimi açtım.Niye ağrıyordu lan benim bedenim .
- Sıraç yavrum günaydın, iyisin değil mi ?
Bu herif niye bana iyimisin diye soruyor ya ,bunun vücuduna noldu lan yatakta oturur pozisyona geldiğimde deliğime giren acıyla inledim.
Götüm aciyor ananıı biz dün birlikte olduk dimii, herif artık nasıl siktiyse kafam gitmiş içmişim gibi hissediyorum.
Yalçın beni kucağına alıp banyoya görürken boynunda ve göğüslerinde bıraktığım izlere dokundum ,iyi çalışılmış agalar.
Banyoya girdiğimizde aynadan gördüğüm kızarıklık ve morluklarla durdurdum Yalçın'ı ,bu adamın göğsüme ekstra ilgisi olduğunu anlamıştım da lan niye bu kadar morartmış
Kafamı kaldırıp ona baktığımda " Hiç bana öyle bakma sen kışkırtmasaydin bu kadar olmazdi" yani ne demiş olabilirim ki adam hırsını bu kadar çıkartacak,bir kanamadiğı kalmış.
Beni hazırladığı küvete koyacakken " Mermere bu popoyla oturursam ölürüm bunu biliyon dimi " dediğimde yutkundu,benimle birlikte küvete girdiğinde kafamı göğsüne yaslayıp gözlerimi kapadım.
Dünden dolayı utansamda artık tamamen bir bütün olmuştuk bu beni çok mutlu ediyordu.
Elim karnıma giderken tanrıya bir kere daha can bulmalari için dua ettim.
İlişkimiz için onların bir an önce can bulması gerekiyordu.Popomun altında yükselmeye başlayan sertliği hissettiğim de arkamı dönüp dudaklarına yapıştım. Tabiki yapmayacaktık canım yanıyordu hala ama en azından kocama biraz yardım edebilirdim
Öpücüğün büyümesi saniyeler almazken boğazımın acısıyla geri çekildim yok anam yok öpemiyorum bile adamı ne yardımından bahsediyorum.
Yalçın acıyla buruşan yüzümü öpücüklere bulayıp ardından heryerime suyla masaj yapmıştı, yarım saat orda oturduktan sonra durulanip çıkmıştık.
Popoma ve morluklarıma krem sürerken Yalçın'ın yaptığı ılık mercimek çorbasından içtim.
Boğazım biraz daha iyi olurken bir daha onu böyle kiskirtmamayi aklıma kazıdım , pişmanlık duyuyormuydum?
Hayır sadece keşke bu kadar canım yanmasaydi .Şimdi Yalçın yanimda elinde şeftali dilimi ile ağzımdakini yutmami bekliyordu, elindeki şeftaliyi uzattığında itiraz etmeden yedim .
Odamızda iyi ki televizyon vardı , Game of thrones un 3 sezonundaydik .
Spoi olmasın ama 3 sezon çok daha iyiydi, kanlı manli yani güzel.
Yalçın'ın telefonu çaldığında dikkatim dağılırken durdurdum diziyi ,telefonunu eline aldığında ekrana kaydı gözlerim.Alper abi arıyordu telefonu açtığında elindeki diğer şeftaliyide ağzıma sıkıştırdı.
- Efendim Alper ?
- Ne demek Tolga intihar etti ?
Gözlerim büyürken boğazıma kaçan şeftali suyuyla öksürmeye başladım gider ayak ölecektim şimdi.
Yalçın sırtıma vurup rahatllatmaya çalıştı beni ,Alper abi artık ne dediyse kaşları iyice çatılırken " Alper benim sinirimi tepeme çıkarma evet ben onun işten kovulmasini sağladım , benim imkanlarımi kullanarak zaten hayatını devam ettirdi o .
Hiçte üzülmüyorum, intihar etmesi umurumda bile değil ben sebep olduysamda iyi ki olmuşum elimi kana bulamadan ölmüş oldu!"
Bütün gün benimle tatlı tatlı ilgilenen adamın ağzından böyle şeyler duymak şaşırtsada onu anlıyordum, abisinin uğruna öldüğü çocuğun söylediklerine karşılık öfkesi normaldi.
Telefonu Alper in yüzüne kapattığında bana döndü gözlerime bakıp iç geçirdikten sonra kollarını belime sarip göğsüne yasladı bedenimi .
Sanki az önce ölüm haberi almamış gibi normal davranması biraz gersede bir şey diyemedim.
Telefon yine çalarken bu sefer umursamadı ve bakmadı . Bir süre sonra tekrar tekrar çalmasi ile merakımı dindiremeyip üstünden geçip aldım komadinden .
Murat ismini görünce açtım telefonu verdim Yalçın'a,ne benim mi konuşacagimi sanıyorsunuz ?
Yalçın şaşkın bir ifadeyle telefonu alıp kulağına götürdü " Efendim Murat , ne demek babami hastaneye kaldırdılar ? Kalp krizi mi geçirmiş? Tamam ilk uçakla geliyoruz."Yalçın aramayı sonlandirip uçak şirketlerinin planlanan uçuşlarına bakarken onu izliyordum. Telaşlı denilemezdi babasını zaten pek sevdiğini söyleyemem sadece orda olması gerektiğini biliyordum .Babası eğer ölürse direkt olarak ağaligi alacaktı.
Onu izlediğimi görünce gülümseyip" Ne kadar da talihsiz, ölmek için sana kavuşmami mi bekledi bu adam anlamıyorum "dediğinde gerçekten babasının ölümünü umursamadigini çok net bir şekilde anlamıştım
- Himm Bu akşam 9' a var . Doğruca hiçbir aktarmaya gerek kalmadan Diyarbakır 'a geçeceğiz. Evden çıkmak için 2 saatimiz var .
Başımı sallayıp onu onayladım , dolaptaki kıyafetlerimi bavula koyarken köşeye gömlek ve pantolonumu ayırdım .
Bir saatin ardından herşey hazırdi. Bir bavul daha aldırıp şoförümüze yeni aldığım kıyafetleri ve biblolarida iyice sardiktan sonra koydum .
Yalçın normal bir pantolon gömlek giydikten sonra ceketini üzerine almıştı.
Hava limanına doğru yola çıkarken, bu ülkeyi doyasıya gezmemenin pişmanlığı vardı..
Yalçın elimi avcunun içine alıp öptü ben dışarı bakarken " Biliyorum daha gezilecek çok yeri vardı ama merak etme yine geleceğiz buraya" dediğinde ona dönüp gülümsedim.
Hamile kalmadan oraya dönmemiz ayrı meseleyken kaynanamin ne zamana kadar duracağını düşünüyordum en geç iki haftaya başlardı kuma işine.
Allah'ım nolur can bulsun !
Uçağa bindiğimizde geçen seferkiler gibiydi, 4 saatlik uçuşun 3,5 saatinde uyumuştum .
Saat 1 de Diyarbakır a gelmiştik bile .
El ele uçaktan indiğimizde bizi bekleyen Yalçın'ın adamlarıyla direkt olarak hastanenin yolunu tuttuk.___________________________________________
Bittik
Harbili ama
Neyse oy verin lan üzmeyin beni
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevme Beni (BXB)
Teen FictionHangi kardeş harcar aşk uğruna kardesini hangi anne çocuklarını ayırır hangi baba dağ olup koruyacağı çocuğunu ilk kendi yerle bir eder affedilecek şeyler vardır affedilmeyecek şeyler vardır bazen bazı olaylar sizi gerçeklerle yüzleştirir berde...