34

877 80 43
                                    

Hadi biraz olayları karıştıralim

Zaman atması olacaktır

_______________&____________

Selçuğun istemesinin üzerinden bir buçuk ay geçmişken ben Yalçın'ın şirketinde stajyer olarak çalışmaya başlamiştim. Kocam da bu süre zarfında ağalığı almıştı sonunda babasından .

Hayatımız bu haftaya deyin monoton ilerlerken dün akşam Uğur un ben sozleniyorum demesiyle işler yine birbirine girmişti.

Kimle falan derken ağzından yalnızca "Artvinli bir iş adamı "lafını alabildim . Kalanını buluşunca anlatacağım ısrar etme deyip saat ikide seni konaktan alacağım hazir ol emriyle yüzüme kapatmışti . Nerdeyse bütün gece meraktan uyuyamamiştim .

Şimdi saat 2 olmuştu , hızlı hızlı merdivenlerden inerken ayağım nerdeyse kayıyordu kolkuluklara tutunup dengemi sağlarken korna sesiyle hızla kapıdam çıktım .

Ön koltuğa oturup nefeslendigimde bana gülüp arabayı çalıştırmışti.

- Ne gülüyon ya iki dakika beklemiyon diye hızlı hızlı indim az daha düşüyordum merdivenden

Gözlerini büyütüp " aman be abartma Sıraç,kocan seni çok şımartmış haaa"

Küskün bir tavırla kollarımı göğsümde bağlayıp" Sen sus dün gece bombayı patlatıp biraktin elime ne demek sozleniyorum ya ! Kimdir necidir nerden taniyon dökül "

- Yaa offf Sıraç dur anlatıyorum ve be adam yakıtim az önce onu bir istasyonda dolduralım

Yakıt istasyonunda durdurdugunda arabayı " Markete gidelim, canım tatlı çekiyor" başını salladığinda arabadan inip markete yürümeye başlamıştık. Etrafta az insan vardi .

- Eee anlat be oğlum, nasıl tanıştınız nasıl oldu böyle anlat en ince ayrıntısına kadar !

- Hım ne zaman tanıştık Sanırım Ekim ayıydı kızkardeşi Yelizi almaya gelmişti ilk defa . Yelizin çantası bendeydi o bir proje ödevini vermek için profesörün yanına gitmişti.

Elimde ki çantaya bakıp gözlerini kıstı ve yanıma geldi " Bu çanta Yelizin değil mi ? Sende ne arıyor dedi ? " Bende dedim işte ödevi vermek için gitti falan diye öyle konuşmaya başladık Yeliz gelene kadar .

Yeliz gelip elimden çantayı aldıktan sonra sende bizle gelsene dedi . Önce hayır dedim ne gerek vardı sonuçta değil mi . Kenan direk "geliyorsun işte uzatma beş dakikalik yol için işkence çekme metroda "dedi . Kabul ettim bende ne yapayım .

İlk tanışmamız böyle işte o arada gelir Yelizi alırdı benide itiraz istemeden bırakıp dururdu eve . Gel zaman git zaman alışmıştim varlığına Murat'ın açtığı yaralar sızlıyordu hala ama iyiydim ve mutluydum onlarla.

Birgün Yelizin arkadaşi aniden onu çağırınca ikimiz tek kalmıştik arabada , Sıraç adam normalde çok sert bir insan ama kız kardeşi ve benim yanımdayken yüzü gülüyordu.

Arada bana bakıp yola geri dönüyordu . Trafik öyle yoğundu ki ilerlemiyordu araba . Sıkılmış bir şekilde radyoya uzattım elimi, Sıraç aynı anda oda uzattı ellerimizin birbirine değmesiyle kalbimde ki sizlamaya engel olamadım . Geri çekilip onun bir şey açmasına izin verdim .

Karadeniz türkülerinden birini açtı "Karaduman " diye bir türkü, kendiside söylüyor arada bana bakıyordu. Sesi çok güzel biliyormusun Sıraç ?Ben o zamandan beri Karadeniz türkülerinden dinliyorum.

Şarkı biterken hüzün çökmüştü yüreğime sesini biraz daha dinlemek istiyordum .

Bir sigara yakacakken benden bir bakışıyla izin istedi bende tabiki izin verdim.

Sevme Beni (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin