Silip tekrar yazma denemesi 4
Hadi bakalım bu sefer olcak
Abicim Yalçın'ın ağzından yazayım dedim yok duyguyu veremedim
Neyse tekrar deneyeyim
Allah aşkına bir oy yorum yapin o kadar uğraştım
________________55_4___4_________&&_
Yalçın Seran' dan
Üç aylık planlama toplantısı bitmek bilmezken kapı bir anda açılmışti .Yakup nefes nefese bana baktığında endişeyle kaşlarım çatılırken ayağa kalktım " Ne oluyor Yakup ,birine birşey mi oldu ? "
- Ağam Sıraç ağami hastaneye kaldırmışlar . Araba kaza yapmış
Kanımı donduran sözleriyle yakasına yapışıp " Ne kazası nasıl olmuş Yakup? O Uğurla değilmiydi ?
- Ağam Doğu ağa beni aradı freni kesilmiş arabanın fren tutmayınca girmişler elektrik direğine.
Onu bırakıp koşar adımla binadan çıkarken elim cebimdeki sessizde bıraktığım telefonuma gitti gördüğüm arama bildirimiyle . İçim yanarken Yakupta peşimden geliyordu arabaya bindiğimizde
- Şehir hastanesindelermiş ağam . Ameliyata alınmışlar durumları çok kötü değilmiş iç kanama riskinden dolayı almışlar.
Başımı sallayip arabayi çalıştirmasini beklerken ellerimi semaya açmış Rabbime dua etmiştim geç kavuşturdun erken alma Allah'ım.
Acil servisinden hastaneye girdiğimde danışmaya gidip " Sıraç Seran trafik kazasından dolayı ameliyata alınmış nerde ?
Hemşirenin gösterdiği tarafa girdiğimde Miran Ağa'nın kollari arasında ağlayan ge dua eden Selim ağayi gördüm önce yanında oğullarıyla birlikte bekliyordu.
Sol tarafta Kenan Çakır dizlerinin üstüne çökmüş başını birleştirdiği ellerine yaslamisti.
Duvara yaslanıp dua ederken Doğu yanıma gelmişti kulağıma eğilerek " Kimin yaptığını bulduk yapan adam depoda itiraf etti.Yengen olacak kadın Selin yapmış. Uğurun arabasının frenini o kestirmiş "
Duyduklarımla dogrulurken " kanıt varmıdır Doğu ,neden yapsın böyle birşeyi hadi tamam zaten iyi biri demiyorum ama neden Uğura bunu yapmak istesin " başını sallarken arkadan gelen koşma sesiyle o tarafa döndüğümüzde Murat i gördüm.
Endişeyle ve korkuyla kasılan yüzüyle bize baktığında içimde yükselen kuşkuya tepkisiz kalamadim . Onu kolundan tutup köşeye çekerken Kenan Çakır in gözleri üzerimizde dolanıyordu bunu hissediyordum.
- Sana tek bir soru soracağım sende bana doğruyu söyleyeceksin tamam mı Murat ? Yalan dersen eğer yeminle seni onların önüne atarım öldürseler sesimi cikarmadan izlerim.
Sen bana zamanında bir oğlani sevdiğini birlikte olduğunuzu söylemiştin o oğlanin doğurgan olmadığını öğrenince ayrıldığını söyledin . O oğlan Uğur muydu ?
Murat yutkunup gözlerini kaçırdığın da
yumruğumu suratına geçirmiştim yere düşerken üzerine çıkıp ardı arkası kesilmeden yüzünü yumruklamaya devam edecekken kolumdan tutulmamla durdum.Son bir yumruk daha geçirip " Murat dua et kardeşimsin bak dua et aynı anadan babadaniz . Ulan piç kurusu sana demedim mi çocuğu tehlikeye atma birdaha yaklaşma, karını sevmesende o çocuğu tehlikeye atma demedim mi piç!
Ya ciddi birşey olsaydı ya onlar fark edemeden birşey olsaydı . Bunu yapan senin karın amk karın . Bomba koysalardi araca lan ORUSPU çocuğu uzaklaşma gel buraya !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevme Beni (BXB)
Teen FictionHangi kardeş harcar aşk uğruna kardesini hangi anne çocuklarını ayırır hangi baba dağ olup koruyacağı çocuğunu ilk kendi yerle bir eder affedilecek şeyler vardır affedilmeyecek şeyler vardır bazen bazı olaylar sizi gerçeklerle yüzleştirir berde...