28

968 86 71
                                    

Holaaa

Ayyy günde bir bölüm yazmak daha iyi

Çünkü size başka kurgular hazırlıyorum..

Onların ön hazırlıklarini yaptığım içinde böylesi benim için daha kolayy

Yazmakta daha iyi olmaya başladıgima inanıyorum..

Umarım öyledir

Oy vermeyi unutmayın

Hadiii başlayalım

___&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Misafirlerin gelmesine az bir zaman kalmıştı, Selin hanım köşeye oturmuş hanım ağalık tasliyordu Cem bile masaya birşeyler taşırken o köşede oturmuştu" Hanım ağam çay kahve birşey istermisiniz?"

Cem in konuşmasiyla kahkaha atarken kaynanam merdivenden indi " Ana şu gelinine söyle kendini bir bok sanmasın, herkes sabahtan beri misafir telaşindayken o senin yokluğunda hanım ağalık tasliyor."

- Keçe ne laf verirsin bunlara kalk giyin gel vallahi annene derim . Zaten hala hamile kalamadın ,anana şükret kardeşimin kanı olmayaydin şimdiye kuma getirdiydim

Duyduklarımla şaşkınlıkla Cem e yaklaştim " Lan bu senin teyzenin kızı mi ? Ne kadar zamandır evlilerki bunlar ? " Fısıltıyla sorduğum soruya kahkaha atarak cevap veren Cem e baktım .

- Canım enistecim evet bu oruspu benim teyzemin kızı ve tahminen 3 senedir evliler. Abim çocuk isteyip istemediğini hiç söylemediğinden bu oruspuda rahat tabi teyzesi olduğundan kimse üzerine kuma getiremez .

"Haaa tamam " demek öyle ha Selin hanım demek teyzen diye rahatsin , ben senin o rahatlığını sikip atmazsam banada Sıraç demesinler .

Bende yukarı çıkıp üzerimi degiştirmek için dolaba baktım , ne giysem iyi olurduki?

Bende yukarı çıkıp üzerimi degiştirmek için dolaba baktım , ne giysem iyi olurduki?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu gayet güzel olmuştu kahveli kombinleri ayrı bir seviyordum zaten.

Aşağı indiğimde kapı çalınmıştı tam vaktinde inmiştim , kaynanam bana bakıp burun kivirdiginda korkarım böyle yapa yapa burnundan olacaktı .

Büyük hala nin elini öpmek için eğildiğimde şaşırtıcı şekilde iyi davranarak öptürmüş ardından saçımı oksamişti  " Pek güzel damadimiz belli edeplidir de ne hoş ne hoş, Allah sizi mutlu etsin çocuğum .Yalçın'imi mutlu ettiğini duydum ya gerisinin önemi yok " aile büyüklerinden birinin beni kabul edişi böyle dua edişi o kadar dokunmuştu ki kalbime gözlerim dolmuştu.

- Hosgelmişsin hala, ayağın uğur getirsin inşallah teşekkür ederim duan için.Amin

Bana gülümseyip içeri geçerken Seline benzeyen bir kadın önümde durdu sanırım annesiydi eğilip onunda elini öptüm mecbur " Ola ola sen oldun yani koskoca Yalçın ağanın eşi ha , neyse kardeşim alacak ona en doğru gelini " dedikleriyle gülmemi tutamazken

Sevme Beni (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin