Selam
Fark ettiniz mi bilmiyorum ama bir karakterden nefret ettirmek istediğim zaman elimin ayarı hiç olmuyor
Bu işi de ayarlamak gerek
Yalçın'a çok sövmeyin ya
_____________________________________₺__₺_
Tolga kapımızı kapatip gittikten sonra Yalçın' la konuşmamak için yatağa girdim ve gözlerimi kapadım .
Yatağin diğer tarafinin çökmesi ile onunda yatağa girdiğini anladım , gözlerimi hafif aralarken belimden tutup yüzümü göğsüne yaslamasi bir olmuştu.
Sorgular şekilde ona bakıp kollarının arasından çıkmaya çalışırken başımı tekrar yasladi göğsüne " Rahat dur göğsümde daha sakin uyuyorsun ,kabus görmeden uyuman için yaptım" dedi.
Tolga yokken ilgili hâli geri geliyordu , tekrar ona kapılmadan bu yakınlığı sonlandirmaliydim .Yaralı yüreğim ufacık bir ilgiyle tav olabilirdi
Kendimi sertçe geriye doğru ittim ve dengemi saglayamayip (yine düştüm) bu sefer Yalçın bile beni tutamişti ve kafamı zemine sertçe çarparken ahh diyerek inlemiştim . Dünya benkm için tepe taklak oldu
Yalçın hızla yataktan kalkıp beni kollarımdan tutup kaldiriken bu seferde kolum onun şeyine çarpmış onun inlemesine sebep olmuştum. Dışardan sesimizi duyan biri kesinlikle yalniş anlardı .
Acıyı umursamadan belimden tutup beni yatağa oturturken eli orasına gitmişti." Ağam özür dilerim valla yanlışlıkla oldu evet sinirliydim falan ama niyetim kesinlikle o değildi"
Biri beni toprağa gömsün ben ona sinirlendiği mi nasıl söyledim, gözlerim şaşkınlıkla açılırken " Sıraç iyisin değil mi ?" Allah kahretmesin adamın az daha geleceğini karartıyordum adam bana iyimisin diyor .
" Şey iyiyim ben ,sana sormak lazım aslında ama utanıyorum şuan". Biri kafama sıksın dilimin yayı gevşedi , Yalçın son cümlem ile gülerken yatakta yanıma oturdu.
Başımı kontrol ederken dokunduğu yerle tekrar inledim ,cidden yanlış anlaşılacak.
" Sıraç şişlik kremin var mı ? Başın şişmiş krem sürmek lazım.
Küçük bavulda olduğunu söyleyip gözlerimi kapadım uykum vardı.
Heyy sakın Sıraç!uyumak yok kafanı çok sert çarptın . 24 saat uyumadan bekliyceksin.
Gözlerimi belertirken "Nasıl ya ben 24 saat uyumadan napicam Yalçın ya , üst cebi açma sakin ortada olması lazım krem " Üst bölümünde makyaj malzemelerim var şimdilik bilmese de olur .
-Nemi yapacaksın mesela neye sinirlenipte kendini tehlikeye atacak kadar ittiğini anlatmakla başlayabiliriz değil mi ? Tolga' nin sorusunu duyduğunu biliyorum.
Basindan beri ondan hoşlanmadığını da anladım merak etme eğer göğsümde uyumayı sorun etmeseydin ben sana açıklama yapacaktim
" Neden bana açıklama yapacaksın ki bizim ortada olan bir ilişkimiz mi var ki ?Senin için berdelle mecburen evlendiğin biri değil miyim ?
Nefesini sıkkınlıkla verirken yüzünü bana yaklaştırdı " İyi anlaşmak istediğim birine sadece iyi olurum yakınlaşmakla İyi anlaşmak için yapılan hareketleri ayrıt edebilecek yaştayim Sıraç.
Sende bende farkındayız, tensel bir kimyamiz var ve bu ikimizinde hoşuna gidiyor.Senden etkilenmediğimi söyleyerek asla işi yokuşa sürmek istemiyorum sende bunu yapma bana .
Bir taraftan başıma masaj yaparak kremi yedirirken gözlerime bakıyordu . Yalniş mi anlamıştım pek zannetmiyorum hatalı biri varsa eğer bu Yalçın di .Benim kimseyle temas etmemi hatta konuşmami istemezken o bir doğurganla rahat bir şekilde konuşamazdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevme Beni (BXB)
Teen FictionHangi kardeş harcar aşk uğruna kardesini hangi anne çocuklarını ayırır hangi baba dağ olup koruyacağı çocuğunu ilk kendi yerle bir eder affedilecek şeyler vardır affedilmeyecek şeyler vardır bazen bazı olaylar sizi gerçeklerle yüzleştirir berde...