24 👄

1K 92 13
                                    

Selam

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum

Yatak odamizi hatırlatmak amaçlı

Konağa göre çok modern bunların odası

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Konağa göre çok modern bunların odası

_______________________________

Biz yoldayken kayınbabamin hastaneden çıktığı haberi diğer ağalarin kulağına ulaşmıştı bile, hepsi Yalçın'i arayıp ne zaman müsaitlik olduğunu  sorduğunda .

Yalçın hepsine sabırla öğle yemeğine gelmelerini ,ağanın sağlığına kavuşması ve ameliyati sorunsuz atlatmasi üzerine kazanların kaynatılıp yemeklerin dağıtılacağını haber etti.

Bildiğim kadarıyla kayın babam sayılı sebze yemeklerinden hoşlanıyordu , korumalarin başı olan Yakup abiye dolmalık 7 kilo biber almasını söyledim.

Sanırım yeterdi , diğer ağalarin önünede koyar düzgün bir sofra kurardık.Bu benim ilk yemeğimde sayıldığından Konağa gittiğinden yemeklerin hazırlanması ile bizzat ilgilenmeliydim.

Taze damat olmanın sorumlulukları işte.
Kusursuz olmalıydı, Yalçın' in amcalari ve  oğulları da gelecekti.

Konağın önüne geldiğimizde derin bir nefes alarak araçtan indim , Yalçın elimi tutup babasının arkasından ilerlerken bende onu takip ediyordum .Avluda girişimizle birlikte bir deve kesilmişti..

- Hazar ! Düzgünce deveyi temizleyin ve kıyıda köşede kalan köylerdeki evlere dağıtın ha , diğer koçlarida düzgünce kesip dağıtın .Allah sağlığımiza kavuşturmuş bizde sözümüzü tutalım Rabbimize .

Kayınbabamin emriyle herkes harekete geçmişti  Yalçın'ın elini bırakıp ona yaklaştim " baba biliyorsun ağalar gelecek yemeğe benimde ilk yemeğim sayılır , 1 tane koyun kessek olur mu yoksa stokta kesilmiş hazır et vardır ?"

Bana bakıp başını salladı" Hazırda vardır oğlum zaten ilk kesilen et biraz sert olur dinlenmesi gerekir bunu unutma bak , Selmaaaaa damadına yardım edesin ağalar öğlen 3 te gelecekler , şark odasına sofra kurulacak unutmayın sakın" başımı sallayıp onu onayladim .

Kaynanam başındaki tülbenti düzeltip yanımıza gelirken pis bir şeye bakar gibi bana bakti " Ağam ben hallederim bu oğlan çocuğu ne anlar misafirden yemekten ya " ulan kadın neyseee

- Kadın bak hastaneden yeni gelmişim yorma beni şimdi,bu çocuk senden sonraki ağa sen büyüğü olarak eksiği neyse tamamlayacaksin . Bitti!

Selma hanım başını sallayıp beni kolumdan tutup götürecekken " Anaa bırak kocamı önce gidip bir duş alalım biz, sizde haşlanmalari için etleri atın tencereye , gel Sıraçim duş alalım hem lan bizim bavulları getirsenize artık ! Ne yavaşsiniz be!"

Selma hanım sıktığı kolumu birakip mutafaga doğru adimlarken Serhat ağadan izin alıp yukarı çıktık.

Odamıza girdiğimizde Yalçın kapıyı kapattığı gibi üzerindekileri çıkardı yarı sert sikiyle bakişirken çenemden tutup sıkarak ağzımı araladı dilini dudaklarımın arasından sızdırırken üst dudağımi emmeye başladı.

Onun hızına yetişemiyordum yine , beni kucakladigi gibi banyoya girerken dili dişlerime sürtünüyordu " Kocam ağalar gelecek , anlamalarını istemeyiz değil mi ? Eğer istiyorsan ağzıma alırım ha olur mu ? " Bu kuduruk eğer şimdi sakinleşmezse popoma musallat olacakti .

Bir süre popomu sıkıp bırakıp düşündü sonra da artık aklına ne geldiyse kaşlarını çatıp başını salladi .

Kucağından indiğim gibi dizlerimin üzerine çökerken elime alıp okşamaya başladım sabırsiz gözlerini gördüğümde dilimle toplarından ucuna kadar birkaç kez turlayarak yaladım ,

Başını yalarken başımı bastırmasiyla uzatmayıp ağzıma aldım , hiç bana izin vermeden kendi ağzıma girip çıkmaya başlamıştı .

Bir eli saçıma giderken diğer eli elimi tutup toplarina götürdüm, kocam sevmişti demekki oraya dokunmami .O ağzıma girip çıkarken elimle toplarıyla oynuyor okşuyordum.

Bir süre sonra titremeye başlamasıyla köküne kadar boğazıma itti , gözlerim yaşarirken başını geriye atıp menilerini boğazima bıraktı.

Geri çekildiğinde öksürük krizine girerken  sakinleşmeye çalışıyordum , durumu fark eden kocam olan herif sırtıma vurup ovalamaya başlamıştı.

Kesilen öksürüğümle yerden kalkarken endişeli baktığını görünce dudaklarına öpücük bırakıp geri çekildim.

- Hadi kocam tonla işim var yıkanıp çıkalım haydii

Hızlı bir duşun ardından  siyah gömlek ve siyah pantolon giyip inmiştim  Yalçın' dan önce, mutfağa girdiğimde gördüğüm düzensiz çalışma sinirlerimi bozarken o sırada gelen Yakup abiyi gördüm " ağam istediğin gibi getirdik, 3 kilo kıyma aldık 5 kilo baldo pirinç ve Adıyaman biberi "

Başımı sallayıp teşekkür ettiğimde kadınlara bana bön bön bakıyordu" Hanımlar Ağa babama et yasaklandı ama o etsiz yapamaz, bildiğim kadarıyla dolma gibi şeyleri çok sever aklımda etli lahana sarma vardı ama yetişmez o yüzden benle birlikte kurutulmuş patlıcan ,biber ve kabak dolması yapacaksinız "

Ciğer şişleri hazırlayıp dolaba atın , ağalar gelmeye yakın herşeyi pisiricez arka tarafta konağa ait ızgara yeri var ciğer şişlerin yarısı orda pişecek.

Mevsim salata ve Mehir yapilacak ."

Cümlem bittiğinde alkış sesi duymamla arkamı döndüm .Murat'ın esi ve benim eltim olan Selin ukalaca bana bakıyordu" bakıyorumda kendini ağalığa fazla kaptırmışsin Sıraçcim " cümlesi ile kahkaha atarken

" Selin yengecim yada ablacım mi desem ben ağaliga kendimi kaptırmamam ki ben şahsen doğuştan agayim sonradan görme değilim" cümlemle o ukala yüzü bozulurken kadınlara direktif vermeye devam ettim .

Ciğer şişleri hazırlayıp dolaba koyduktan sonra biberleri ve diğerlerini de doldurmuştuk . Mehir için de buğday üzerindeydi.

Selma hanım beni köşeden izlerken bir yorum yapmaması işime gelirken kaynanaligini göstermeden gidip öylesine fikir danıştım" Selma ana ,eksik varmıdır sence haşlanmış etlere nohut biber eklettirdim bide salçalarıni koydurttum .

Eksik görmüyorum ama sen daha iyi bilirsin tabi " sözlerim hoşuna gitsede gözünü devirip" senin gibi bir ucube ne kadar iyi yapabilirse o kadar iyi olmuş işte" dediğinde kulağına doğru eğildim.

"Ee ana senin oğlunda az önce bu ucubenin bedeninde nefes aldi ."
fısıldadıklarimla yüzü kıpkırmızı
kesilirken " Utanmaz arlanmaz seni böyle şeyler kaynataya denir mi " omuz silkip işime döndüm.

Ona iyi olmuştu, az daha kudursundu.
Saatler geçmiş sofra tam takir hazir olmuştu.

Şimdi ağaların geliş saatiydi.

Önce Amcalari ve oğullari girerken konağa hepsinin selamını aldık birlikte .

Herkese rağmen iyi idare ediyordum bugünü .

___________________________

Bitti

Bölümün ortasinda Yalçın kudurdu dabi

Yemeğe sonra devam edelim

Yoruldum ayol

Dilenci değilim ama Bir oy be

Sevme Beni (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin