Nasıl final vercem la ben
Aklımda hiçbir şey yok
Durun iki bölüm falan vardır herhalde..
Değil mi ?
Neyse bölüm sonu belli olacak
______________________________________
Yine bir gece yarısı üçüzlerin aynı anda konağı birbirine katmasiyla uyanmıştım, aşklarım 7 aylık olmuştu ve maleseff çok gürültülü şekilde ağlıyorlardi ...
Arinimi kucağıma alıp pışpışlarken kapıdan giren Asel anamla biraz rahatladım . O gelip Mirzayi kucağına alırken Yalçın'ın kucağında da İlya vardi.
Mirzam babaannesinin alyansini görünce Asel annemin parmağını yemeğe çalıştı. Evet oğlum bir yamyam kabul ediyorum ama tatlı bir yamyam .
Arinin çığlık çığlığa ağlamalari artarken kardeşlerinide tetiklemesin diye onların odasından çıktım. Çok zorlanıyordum bazen yetememek hepsiyle ilgilenememek canımı sıkıyordu.
Kızımın derdi neydi bilmiyorum hastada değildi ama huysuzlugu tutmuştu..
Karşıdan gelen babamı görünce emzirmek için açtığım üstümü düzelttim.- Oğlum iyimisiniz benim hatun nerde bebeklerle mi ilgileniyor
Hatun derken Asel anneden bahsediyordu bu ikisi iki ay önce evlenmişti başta Selçukta olmak üzere iki taraftanda tepki almışlardi ama sonra baktılar ki ikisininde yaşı genç bari ikinci baharlarini yaşasınlar diyip sessizliğe büründüler.
Yalçın bu yaştan sonra bir kardeşim olmaz umarım diye dua ederken Asel annenin menopoza girdiğini tabiki ona söylemedim .. Komikti çünkü bazen onların birbirine olan hitaplarina büyümüş gözlerle bakıyordu..
Neyse öyle işte Yalçın ve Selçuk artık üveyde olsa kardeştiler ..
- Evet baba Arin yine huysuzlandi ve bende stresliyim benden etkileniyor sen bir kucağına alsan belki rahatlar
Benden Arini aldığında ağlayan kızım yavaşça susmuştu , gerçekten yorulmuştum. Babam kucağında kızımla birlikte bebek odasına geçerken üzerimdeki bu stresle bebeklerime iyi gelmeyecegimi bildiğimden odama girip kıyafetlerimi çıkarıp duşa girdim.
Tenime değen suyun sıcaklığı ile rahatlarken biraz oyalandim kendimle ilgilenmek stresimi azaltacakti hem Asel annede bebeklerin yanindaydi birşey olmazdı .
Yarım saat kadar ufak bakımlar yapa yapa duşumu alıp çıktım banyodan biraz daha oyalanmak ve zihnimi temizlemek için cilt bakımımi da aşamalı olarak yapıp üstüme temiz bir gecelik giydim.
Odamızın kirli görüntüsü hoşuma gitmezken hızlı bir şekilde etrafı toplayıp sevdiğim bir kokuyu sıktım..
Şimdi iyiydi işte herşey odadan çıkıp bebeklerin odasına girdiğimde babasının kucağında uyuyan ilaymin yanağını okşayıp öptüm ardından babamdan aldığım hala uyanık olan Arinimle biraz gülüşüp pışpışlayarak onuda uyuttum .
Paşam diye demiyorum ama tam bir abi olan Mirzam sessiz sedasız babaannesinin kucağında bana melül melül bakıyordu maviş gözleriyle ..
Babasına tek benzemeyen yani buydu gözlerini birtek benden almıştı aşk çocuğum..
Kizlarimsa hala sarılardi ten rengi olarak amcalarina çekmişlerdi gözleri açık maviydi onlarında..
Oğlumunda anlindan öpüp yatağına yatirdigimda Yalçın beni kollarının arasına alıp anlimdan öpmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevme Beni (BXB)
Teen FictionHangi kardeş harcar aşk uğruna kardesini hangi anne çocuklarını ayırır hangi baba dağ olup koruyacağı çocuğunu ilk kendi yerle bir eder affedilecek şeyler vardır affedilmeyecek şeyler vardır bazen bazı olaylar sizi gerçeklerle yüzleştirir berde...