Selammm
Oy ve yorum istiyorum lo
Konuşasim gelmiyor artık burda , zaten duvara konuşuyor gibiyim hih
______________________Diyarbakır 'a gelişimizin üzerinden nerdeyse iki saat geçmişken kayınbabam Serhat Seran daha yeni uyanmıştı.
Yalçın babasının uyandığını hemşireye söylemek için giderken , ben oda da onunla kalmıştım.
Beni dikkatle izleyişi dik durmama sebep olurken kapının gürültüyle açılıp Dilan in ağlayarak odaya girmesi bir oldu . Akmış göz makyajı ile dağılmış hali acınası duruyordu .
Arkasından giren abimle birlikte gözlerimi devirirken " Oo Sıraç ağam Diyarbakır a gelmişsiniz ama kimsenin haberi yok , insan demez mi anam babam ne haldedir bir arayayım sorayım " dediği cümle ile gelen gülmemi zor tutarken" Abicim uzağa giden bendim sizin benim nasıl olduğumu sormanız gerekir , adetleride mi unuttun anlamam ki !"
Dilan sarıldığı babasından ayrılırken daha doğrusu Serhat ağa zorla onu ettiğinde ayrılmak zorunda kaldı .
- Dilan tavsiyem abin gelmeden gitmendir . Yoksa kocan olacak abim bir posta daha dayak yiyecek !
Dilanin kinle bana bakmasıyla birlikte başımı dikleştirdim, fahişenin teki bana böyle cüretkar şekilde bakamazdi.
- Sen kimsin ki seni dinleyeceğim ha ! Sendin değil mi abime beni aşiretten men etmesini söyleyen!
Serhat ağa ya baktığımda benim ne cevap vereceğimi bekliyordu ayağa kalkıp Dilan in önüne geldiğimde alyansli elimi kaldirarak " Seran aşiretinin bir sonraki ağası Yalçın Seran' in eşi ve Seranlarin damat ağasıyım hayatım istersen sabrımı zorlama , senin aşiretten men edilme olayında hiçbir payım yoktur .
Abin seni sevdiği için yaşamana izin verdi bu doğru ama abin namus ve şerefine düşkün bir adamdır delikanlı her erkek gibi " dedimKonuşacakken sözünü keserek " Şimdi seni iffet ve namusunla değil de iffetsizligin ve namussuzlugunla kabul eden kocanla defol git buradan abinin sinirlerinin oynamasını istemiyorum!
Bana tokat atacakken tutup bileğini hafifçe büktüğümde acıyla inlemişti , abim bana yaklaşacakken diğer elimle belimdeki silahı çıkartıp ona dogrulttum.
- Defolun gidin burdan , ben kocam gibi merhametli değilimdir ikinizinde kafasına sıkarım!
Cümlemi tamamlarken içeri giren kocamı görmemle silahımı indirdim " Kocacım bende davetsiz misafirleri yolluyordum hoşgeldin" bana gülüp kardeşinin ağlamaktan kızarmış gözlerine baktı umursamadan gelip anlimdan öptüğünde abimle Dilan 'nin şaşkın bakışlarıni görmek hoşuma gitmişti.
- Defolun Sıraçim haklıdır sinirim tepeme çıkmadan defolun burdan!Yavrum sende silahı beline geri koy hadi bakim "
Tabiki kocamın sözünü dinleyip silahı geri belime yerleştirdim.Onlar son kez bize bakıp çıkarken odadan doktor ve hemşire girdi.
Kayınbabamin gözleri onların gelmesiyle üzerimden ayrılırken rahat bir nefes aldım.
- Neyi var babamın doktor?
Doktor bey önce Serhat ağayı muayene etti tekrar ardından başını kaldırıp Yalçın'a baktı " Ağam kalbe giden atar damarlarindan biri tıkanmışti ameliyat ile açtık, şimdi öfke gibi ani duygu yükselişleri dışında yemeğine ve içmesine dikkat etmeniz gerek .
Etli, yağlı yemeklerden uzak dursa iyi olur .
Doktorun sözünü bitirmesiyle Serhat ağa bağırdı " Et yemeyeceksem ne yiyeceğim ben ot mu ? Olmaz öyle ölürüm de yemeğimden kesmem ! Sıkıldım burdan daraldim ulan çıkışımi ver doktor!"
Doktor ona laf anlatamayacagini anlayınca en azından sabaha kadar kalın dedi .Serhat ağa zorda olsa buna tamam demişti.Doktor gidince bizde yerimize oturmuştuk telefonu elime alip Selçuk' a yazdım
Texding
Sıraç: söz hazırlıklarına başlayabilirsin kardeşim, Diyarbakırdayim .
Selçuk: Lannn ne ara yoksa Serhat ağa fenalaştı diye mi erken geldiniz?
Sıraç: Evet ondan geldik aman boşver benide ne zaman söz için alışverişe çıkıyoruz?
Selçuk: Lan Yalçın ağam eniştem izin verirmi ki ?
Sıraç,: Verir vermese almasını biliriz kocummm saat ve günü söyle..
Selçuk: Kardeşim benim beee, perşembe saat 8 de çıkarız o zaman ay dur Alimi arayayım onlarda cumartesi istemeye gelir offf çok heyecanlandim
Ona gülerken " Neye gülüyorsun damat? kalk bir su ver kayınbabana " demesiyle kalkıp suyu doldururken" Ağam Selçuk u bilirsin Salimlerin oğlu, Ali Komutan onu istemeye gelecekte onu konuşuyorduk söz alışverisine gelmemi istemiştide . Al buyur afiyet olsun "
Dediklerimi başıyla onaylayıp suyu aldı elimden " Bilirim bilirim de , Yalçın izin verdimi onla alışverişe çıkmana"Yalçın'a dönüp baktığımda başını sallayıp" He baba bilirim iki gündür bunun hakkında konuşurlar, bizim gelmemizi bekliyorlardi isteme için.
Gitmesinde bir mahsuru yoktur , yavrum bana da bir bardak su verir misin ayaktayken "
Ona gülümseyerek verdikten sonra yerime geri oturmuştum , kayınbabama damardan verilen gevşeticiler etki ederken Yalçınla yarım saat daha iş hakkında konuşmuş ardından uykuya dalmıştı.
Onun uyuduğunu gören Yalçın dudaklarıma yapisirken dili aralik kalmış ağzımın içine girip dilimi kavradı yavaş ama hissettire hissettire emip yalıyordu , neye yükseldiğini anlayamazken en son yakınlaşmamizin üzerinden saatler geçtiğini sonradan fark etmiştim.
Dudaklarımdan ayrılırken" demek Seranlarin damat ağasısın ha Sıraç ağam , ne güzelde kovdun onları öyle ya" dediğinde gülüp yanağından öptüm.- Kocam ben çok acıktım bilgin olsun, beni aç bırakmak hiç yakışıyor mu senin gibi ağaya .
Nazlı nazlı şikayet etmeme gülüp ikimize konaktan yemek yollamalarini istedi. Burdan çıkınca konağa gidecektik birde değil mi offf of zor günler geliyor du sanki .
Yüzümün düştüğünü görünce dudağıma bir öpücük bırakarak dikkatimi kendine çeken kocam " Yavrum asma suratını, babam iki güne toparlar bizde senle senin şu at çiftliğine gider orda devam ederiz balayimiza ha ne dersin" dedikleri ile düşünürken başımı salladım.
Evet yani olabilirdi sonuçta
O akşam kayınbabamin yanında refakatçi olarak kaldıktan sonra sabah onun uyanmasıyla konağa doğru yola çıkmıştik .
İşte benim sınavım şimdi başlayacak!
__________________________________
Evettt bu bölümü de bitirdik
Güzeldi
Bence
Neyse oy yorum falan yapın yani gariban bir yazar olarak oy dilenmem acı versede bunu söylemeyi kesmiycem.
OY VERİN LÜTFEN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevme Beni (BXB)
Teen FictionHangi kardeş harcar aşk uğruna kardesini hangi anne çocuklarını ayırır hangi baba dağ olup koruyacağı çocuğunu ilk kendi yerle bir eder affedilecek şeyler vardır affedilmeyecek şeyler vardır bazen bazı olaylar sizi gerçeklerle yüzleştirir berde...