Hadi biraz çocukları anlatalimmm
Yeni gelen okuyuculara ve kemik kadroma özel olarak yazayım dedimmmm
Hepinizi çok seviyorum...Kemik kadro ses ver sesss
Kimin ilişkisi olsa diye çok düşündüm
Yeni bebeklerin ismini biliyonuz mu
Biri Giray
Diğeri Toprak ( doğurgandir kendisi
Yaşları veriyorum .
Üçüzler 22 yaşında ( İlya ,Mirza ,Arin)
İkizler 17 yaşında
___________________________
İlya Seran'dan
İkizlerin odasının önünden geçerken gelen ağlama ve bağriş sesleriyle durdum ikisi yine kavga mı etti acaba ?
Onlarla uğraşmaktan bıkmıştim ama Mirza meşguldü ve Arin ikisini geçen sefer nerdeyse öldürüyordu..
Babamlarsa onlar çok ayrı bir mevzu ikiside konakta değildi hemde nerdeyse bir senedir..
İkizlerin sorumluluğu abi ve ablaları olarak bize verilmişti dedemler de burda olduğunda zor değildi ama kavga etmemeleri için uğraşan tek kişi bendim..
Babamlar neden mi konakta değiller? Tabiki tam bir kocacı olan Yalçın babam Sıraç babamın isteği üzerine bir dünya turu ayarladi ikisi için şuan Meksika'dalar hatta..
Herneyse odalarına dalıp ikisinide şok ettiğimde Toprağın ağlamaktan kızarmış gözleriyle donmuştum bu denli çok ağlamasına sebep olan Giray olamazdı..
- Sen neden ağlıyorsun bakayım kim üzdü benim bebeğimi lan Giray ne bagriyon ağlayan çocuğa !
- Neden mi bu gerizekalı hiçbir lafımı dinlemedigi için olabilir mi acaba !
Toprak duygusal bir çocuktu , küçükken hasta olup durduğundan vücudu zayıf ve güçsüzdü . Giray ise tam tersiydi çam yarması denecek kadar uzun ve cüsseli bir çocuktu.
- Yeter hakaret edip durmayı birakta anlat ne olduğunu babamlara senin ağlattığını mı söyleyim ha ?
Oflayip " bu gerizekalı okuldan biriyle çıkıyordu birkaç aydır abla ve bu sabah öğrendik ki o mal oğlu malın görüştüğü başka bir doğurgan daha varmış bizimkiyle sevgili olduktan sonra onla da çıkmaya başlamış... " Dediğinde Toprağa baktım küçüğümü üzmeye cüret eden o piçin çükünü kesecektim
- Ağlama Toprağım benim daha iyisimi yok sana .
- Offf abla ben ona ağlamıyorum ki offf
- Neye ağlıyon lan o zaman amk
- Aldattığı oğlan kim biliyormusun sen
Başımı iki yana salladım tabiki amk nerden bilim ben .
- Burakla en yakin arkadaşimla aylardır beni kandırıyorlarmiş abla , işim var dediğinde o piçi sikiyormuş...
Hem sevgilisinden hem en yakın arkadaşından kazık yemişti benim küçüğüm onu kollarının arasına alıp saçlarına öpücük kondurdum onlarin canına okuyacağım...
- Ablam benim siktir et onları... Ben halledicem ikisinide hadi güzelce hazırlanın gezmeye gidelim .Cem amcaya da gideriz sizi soruyordu o da zaten..
Başını sallayıp banyoya girdiğinde Giray bana dönmüştü ne yapacaksın dercesine baktığında " Şhhh Seranlara ihanet etmek kolay mı Girayim tabiki bir şeyler yapacazz meselaaa Burak kimlerden di .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevme Beni (BXB)
Teen FictionHangi kardeş harcar aşk uğruna kardesini hangi anne çocuklarını ayırır hangi baba dağ olup koruyacağı çocuğunu ilk kendi yerle bir eder affedilecek şeyler vardır affedilmeyecek şeyler vardır bazen bazı olaylar sizi gerçeklerle yüzleştirir berde...