Глава 18

4 3 0
                                    


Ріхтер носився по будинку, тікаючи від іграшки, що літала за ним. Я просто не знав, чим його зайняти, і вирішив, що нехай пограє в наздоганялки з літачком, який змусив літати за допомогою чаклунства. Це спрацювало: Ріх радісно бігав туди-сюди, а я насолоджувався спокоєм.

Що не кажи, але у молодшого Пендрагона енергія б'є через край, і навіть я можу втомитися. Пройшло вже дуже багато часу відтоді, як у цьому будинку стало проживати на дві особи більше. Не можу повірити, що зрештою у мене все добре... Просто таке дивне почуття... Хочеться розплакатися, але ж я не чутливий омега! Чорта з два!

Але мені так самотньо... Сиджу на дивані і тупо страждаю — що це таке? Хандра напала серед осені чи як? У будь-якому разі я не хочу так продовжувати.

— Тобі варто було б простежити за тим, щоб Ріхтер не впав десь, — Ноель виніс мені з кухні склянку з виноградним соком.

Звичайно, поки мої альфи на роботі, я запросив найкращого друга. Він принаймні не дає мені остаточно розкиснути.

— Якщо впаде, то підніметься, — сказав я. — А от якщо нашкодить собі, то отримає на горіхи. Брендан забороняє мені перегинати ціпок із турботою. Ріхтер має бути гідним королем у майбутньому.

— Втім, я ніколи не знав, як треба виховувати дітей... — Ноель знизав плечима і сів поруч.

Не знає, він, як же! Але чомусь у нього чудово виходить! У його вміння входить навіть приборкання драконів!

— А ви з Дияконом не хочете мати нащадків? — заради забави поцікавився я.

— Це навіть звучить дико, — похмуро зізнався він. — Я не збираюся ставати омегою заради цього.

— Але дракони народжуються дуже швидко, — з посмішкою продовжив я, спостерігаючи, як йому незручно стає.

— Це не змінює того факту, що стати омегою і народити дитину дуже дико... — а потім він вибачливо глянув на мене: — Тобто... Не в твоєму випадку... Ти з самого початку маєш бути омегою.

— Наші діти могли б ходити до одного класу...

— Мелорі! Та припини ти! — остаточно зніяковів той. — Хто знає, як подіє ген чудовиська на дракона? Ти забув, що моє сімейне прокляття передається у спадок? І я навіть не знаю, чи подіє трюк зі зміною статі на чарівного принца. Сподіваюся, що ні. Тому що це занадто!

Остання казкаWhere stories live. Discover now