Глава 23

4 2 0
                                    


Голова боліла, і я не розумів, де взагалі перебуваю. Розплющивши очі, я виявив себе за робочим місцем у мерії. Насамперед перевірив, чи мені це не здається, проте ні — дерево столу цілком реальне. Що все це означає? Я щойно був у центрі міста! А тепер таке почуття, ніби прокинувся після тривалого сну. Навіть плечі затекли.

Може, мені справді все просто наснилося?.. Хоча мало віриться. Це був би надто... правдоподібний сон? Я виразно пам'ятаю відчуття, які у звичайному сні просто ніяк не може бути. Значить, трапилося щось незрозуміле... Я поспішив до вікна, відчинив штори і зрозумів, що... Та, власне, нічого. Звичайний погожий день, блакитне небо з пухнастими хмарами, а біля входу до мерії розмовляють знайомі люди.

Це так буденно, що навіть дивно. Тому мені спало на думку ідея зателефонувати хоча б Кристьяну, щоб дізнатися, як і де вони, мої альфи. У телефонній книзі смартфона виявились незрозумілі мені номери... Чомусь Кристьяна серед них не було. І Брендана. І навіть Ріхтера! Але номер Ріхтера я вивчив напам'ять (про всяк випадок), і навряд чи видалив би!

Але саме цей факт змусив мене усвідомити це ілюзорний світ. Світ, створений Марітелом. І мені страшно уявити, що саме він накоїв. І якщо я не маю номерів близьких... Ні! Ні! Ні! Я не панікуватиму раніше часу! Ще нічого не зрозуміло. Потрібно розвідати обстановку, а потім робити висновки та виправляти ситуацію.

Я вийшов із кабінету до приймальні. Ірен, як і у звичайний день, працював за комп'ютером, доки не помітив мене:

— Ви йдете?

— Так... — невпевнено відповів я, намагаючись помітити в його поведінці щось незвичайне. — А ти не можеш нагадати мені... Мені... Мені ніхто не дзвонив?

— Ви про що? — поцікавився Ірен, швидко глянувши на запис у відкритому блокноті. — Вам дзвонили газети та місцеве телебачення, але це з приводу майбутніх зборів.

— А чи не по роботі? — Внутрішньо напружився я. — Батьки? Альфи?

— Ви про що взагалі? — Ірен, як виявилось, впав у легкий ступор. — Наскільки я пам'ятаю, Ваші батьки давно вже зникли безвісти, хіба ні?

Або звернені до каміння. Я знайду спосіб їх розчарувати. Марітел просто прибрав їх як можливу перешкоду. Схоже, що спогади Ірена змінено, і це не дивно.

Остання казкаWhere stories live. Discover now