У лікарні було включено запасний генератор. Решта Гріммвіля була занурена в непроглядну темряву, яку я споглядав з вікна. Зараз уже ніч, а тому сумніваюся, що виникнуть обурення, але вранці... Так, доведеться щось робити з міською електростанцією. Зважаючи на те, що мені доповіли, там багато чого перегоріло...
Втім, найжахливіше обійшлося. Місто врятовано, магія не збожеволіла і всі залишилися цілі і неушкоджені. Ну, неушкоджені... Це я, звісно, узагальнив, проте обійшлося без втрат. Якби не Мерлін та жертва Реджинальда, то я навіть не знаю, що могло б статися.
— Ти вже був у лікаря? — спитав у мене Морган, чиї руки були повністю в бинтах, а на обличчі — парочка пластирів після опіків.
Йому дісталося більше, ніж мені, і магічним зціленням справу не виправиш — його поранила власна магія. Але мене врятував кристал Мерліна, оберіг працював весь цей час, хоча й були перешкоди, через які з'явилися почервоніння, але це не важливо.
— Я гаразд, — збрехав я татові, адже насправді місця собі не знаходив і не знав, що мені тепер робити. — А ось ти жахливо виглядаєш.
— Що, вибач? — обурився він. — Це я жахливо виглядаю?
— Ти завжди прекрасний, навіть у бинтах, — оголосив Мерлін, який, мабуть, тільки зараз звільнився. Але він прийшов з іншого приводу: — Отже нічого серйозного. Є кілька руйнувань, але це можна виправити. Пораненим вже надали першу допомогу. Звичайні жителі ще дивуються, але ніхто не хоче розбиратися в такий пізній час.
— Чому заклинання Маритела не спрацювало на тебе? — спитав я, щиро не розуміючи.
— Тому що я найсильніший, — знизав плечима той, а потім серйозно відповів: — Джерело моєї сили знаходиться в такому місці, що моя магія ну ніяк не зможе обернутися проти мене ж.
— Зручно... — мені стало ніяково, адже я думав, що саме в його пишноті. — А що тепер із Реджинальдом? Як знайти його джерело? І як він може чаклувати, якщо джерело в іншому світі? Сніговий король, наприклад, не міг.
— Сніговий король не міг, бо його джерело було в іншій людині, в Каї, — відповів мені Мерлін, і мені здалося, що немає нічого, чого б він не знав. — Якщо джерело живе, то зв'язок будується на фізичному контакті. А якщо сховати джерело у предметі, то контакт тут не потрібен, лише захищене місце, де артефакт ніхто не чіпатиме. До речі, Моргане, якби не твій чоловік, то всім було б дуже погано.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Остання казка
FantasíaПригоди Мелорі Ліндгрена, зберігача казкових істот, продовжуються. Загроза не зникла, а лише причаїлася. І доки вона відсиджується, у Гріммвілі виникають нові проблеми. І хто як не Мелорі має їх вирішувати? ПЕРША ЧАСТИНА https://www.wattpad.com/stor...