Глава 6

4 2 0
                                    


— Хвилинку, Мел, а хіба це не означає, що наші діти будуть одного віку? Можливо, їм краще дружити відразу з дитинства? Чи я занадто поспішаю? Не зрозумій мене неправильно! Просто я чудово розумію, що кожній дитині потрібно адаптуватися не до одного місця, а до кількох! Ну, розумієш, так потім простіше життя, так?

Я дивився на незграбного Ейдена Фроста, який то м'явся, то заїкався, то смикав свій зв'язаний шарф. Я просто прибув до нього в королівство з метою перевірити, чи не ображає його Джил, і ось... Я, чесно кажучи, ще сам не зрозумів, про що він каже, сидячи в кріслі так, ніби на співбесіді.

— Отже... — сказав я. — Те, що вони будуть однолітками, це правда. Але що ти хотів сказати після цього?

— Я дуже хотів би, щоб наш Доріан, коли підросте, міг ходити до школи Гріммвіля. У сенсі... — він помітно зніяковів або просто злякався моєї серйозності. — Адже Ріхтер ходить туди, так? І із цим немає проблем. Я не знаю, яким буде наше маля, коли підросте, але... У Гріммвілі так багато дітей-казкарів! А тут йому доведеться грати та спілкуватися хіба що з підданими. Це непогано, але я боюся, що за підсумком ми його розбалуємо. Ти бачиш, яка я людина? Хіба я зможу бути суворим? Адже іноді з дітьми це потрібно! І якщо Доріан вважатиме, що всі довкола йому винні, якщо вже схиляються перед ним, то буде жахливою людиною! Тобто... Якщо я знову не пов'язано говорю, то вибач! Я лише хочу, щоб у нашого з Джилом сина було багато друзів та можливостей! А це можливо, якщо він може собі дозволити бачити на власні очі те, як живуть його ровесники в іншому світі!

— Боже мій... Ти надто смиканий. Якщо ти захочеш, то я вирішу це питання, але давай спочатку Доріан на світ з'явиться! — зітхнув я, але друг тільки щасливо посміхнувся.

— Правда? Тобто ти не проти?

— Чого б мені бути проти? Ел, ти сам себе накрутив!

— Звідки мені знати? Ти зараз така серйозна бука-злюка сидиш!

— Так мене ще ніколи не називали.

Ейден легко усміхнувся, натякаючи мені тим, що це було не зі зла. Я й не ображаюся. Ймовірно, просто тепер, коли я маю можливість проникати в цей світ і вирішувати свої справи, я став занадто серйозним. Але саме така зібраність мені подобається: ніщо не відволікає!

Ми сиділи біля теплого каміну, і я мовчав про те, що Ейдену, мабуть, жарко в теплій мантії та шарфі на додачу. А все тому, що в Елдмаріні настала зима. Тобто вона настала без допомоги Джила, а з законних підстав. І тому в замку, можливо, і прохолодно (проте я того не відчував), і хто знає, що краще.

Остання казкаWhere stories live. Discover now