У Камелоті стояла тиха ніч. Варта не покидала свого посту, стоячи кам'яними статуями на кожній сторожовій вежі. Серед умиротвореної темряви і йшов Морган, сміливо пересуваючись вузькими порожніми вулицями. Його довга мантія доходила до щиколоток, оголюючи витончені чоботи, які, у парі з дорогою мантією, видавали його приналежність до багатого стану суспільства.
Можна подумати, що йти в такому вигляді вночі вулицею — безумство. Але справжнім безумством буде напасти на самого Моргана.
— Гей, крихітко! — п'яний і хрипкий голос пролунав позаду. Морган в нетерпінні розтягнув губи в усмішці, уявляючи, що зараз створить з цим покидьком. — Гуляти в такий час небезпечно, давай проведу!
П'яниця виглядав відверто жалюгідним розбійником середніх літ. Цей альфа, може, й був колись гарним, але роки з випивкою та бійками дали про себе знати: в'яла шкіра, туманні очі та потворні шрами на обличчі.
Морган, повернувшись, закликав у руку чорне полум'я і замахнувся, маючи намір спалити альфу живцем, а потім забрати його кістки (для одного зілля якраз знадобляться), але хтось позаду перехопив його кисть.
— Ні, — зі строгою усмішкою відрізав Мерлін, а потім махнув рукою у бік переляканого п'яниці, і той упав на місці, забитий сонним заклинанням.
Морган здригнувся від дотику, а не від того, що Мерлін незадоволений. Яка різниця? Мерлін ніколи його не карав, йому було байдуже, що за хаос творить його учень, але було одне правило:
— Не в Камелоті! — Мерлін відпустив його руку. — Арті ось-ось сяде на престол, а твої витівки можуть завадити святу.
Все було тому, що нинішній король Камелота помирав від ран, отриманих у бою, тому коронація ще зовсім молодого Артура Пендрагона була питанням часу.
— Ти стежив за мною? — спитав Морган, повернувшись до Мерліна, і при цьому грайливо посміхаючись. — Чому мені не можна пройтися вночі одному?
— Тому що ти обов'язково щось влаштуєш, — невинно відповів Мерлін, не помічаючи жодного флірту в його тоні. — Зараз усім непросто, будь стриманіше. І тоді я не стежитиму за тобою.
Морган зробив крок ближче, не в силах боротися з затятим бажанням вп'ятися в губи привабливого альфи з іноземною зовнішністю. Але він майстерно контролював себе, адже втрачати місце улюбленого учня ну ніяк не можна. Тому все, що зробив Морган, так це повільно торкнувся грудей Мерліна кінчиками пальців, ніби просто хоче виправити жилет. Адже дотик був таким обпікаючим.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Остання казка
FantasíaПригоди Мелорі Ліндгрена, зберігача казкових істот, продовжуються. Загроза не зникла, а лише причаїлася. І доки вона відсиджується, у Гріммвілі виникають нові проблеми. І хто як не Мелорі має їх вирішувати? ПЕРША ЧАСТИНА https://www.wattpad.com/stor...