Глава 4

4 2 0
                                    


Вранці я дізнався, що Ноель та його дракони вже виїхали з міста. Прочитавши повідомлення від Ноеля, я посміхнувся. Схоже, що хоч хтось зможе відпочити від цього. Можливо, після зими і я наважусь? Хоча... Якщо вилетіти взимку, то можна відпочити набагато краще, чи не так?

Як давно я не був на пляжі? Востаннє, здається, це було понад десять років тому, коли тато захотів побачити Тихий океан. А потім передвиборна кампанія, голосування, робота... Так і помчало. Якщо подумати... Боже мені вже тридцять три роки! А все, що я побачив (крім іншого світу) – це офіс!

— Ти сидиш і тихо психуєш, — природно, Кристьян не захотів тактовно промовчати, але хоч би готувався для мене. — Якщо ти бісишся, що я довго смажу яєчню, то май совість! Де це бачено, щоб альфа у сім'ї готував? Не нахабній, коротше.

— Ні, що ти, — я відкинувся на стільці. — Мені подобається, що ти готуєш. Якби я міг, то навіть погодився б допомогти...

— Нізащо, — відрізав із твердою усмішкою Кристьян. — То ти зламав грубку, то мікрохвильову піч, то замість салату якимось містичним чином з'явилася суцільна трава...

— Все я зрозумів.

— Вже? Але ж я можу продовжити. У мене є що розповісти!

Не розумію, чому Кристьян залишився вдома зі мною. Можливо, щоб не прогаяти шанс подразнити мене. Але, швидше за все, вважає, що я безпорадний омега у біді. Однак, якщо вже зовсім чесно, то одному будинку теж нудно. Фаїн розлінився, мабуть, Ріхтер його заганяв, і цілими днями відсипався, не зважаючи на мене. І що, питається, робити?

— Мені можна жартувати, що ти лопаєш більше, ніж важиш? — посміхнувся Кристьян, а потім продовжив: — Чи скоро ти це виправиш?

— В сенсі?

— Одужаєш так, щоб лопати саме стільки, скільки важитимеш.

— Кристьян! — засичав я йому на щиру радість. — Як у тебе язик повертається таке мені казати?

— Ага, значить, щодо цього жартувати не можна?

— Ні!

— Отже буду, — його самозадоволення так і розпирало. — Ой, та годі! Не свердли мене поглядом диктатора! Це ж очевидно, що ти не уникнеш приколів.

— Ти вже доросла людина, — щосили намагався захиститися я. — Чому ти все ще радієш, коли є можливість когось підколювати?

Остання казкаWhere stories live. Discover now