(Не) Потрібна дитина

3 2 0
                                    


Дах багатоповерхової квартири завжди був порожнім, оскільки проникнути туди цікавим особам вкрай важко. У Абеля ніколи не виникало з цим проблем: вони з Верджилом жили на останньому поверсі, тому мали прямий доступ до виходу на дах.

Абель любив це місце. Особливо вечорами. Весь Гріммвіль видно як на долоні: всі його тьмяні вогні, тихі уривки розмов, шум машин — усе було таким рідним. Хоча раніше Абель і хотів покинути це місто, він став розуміти, що місця краще не знайти.

І сьогодні він особливо це відчував — поруч із ним на виступі сидів Блейн. Блейн помітно не дивився вниз, але воно і зрозуміло — Б'ю не вміє літати. Абель вперше запросив когось у улюблене місце. Він і сам не знав, навіщо Блейна привів саме сюди.

— Ти вже не сердишся? — м'яко запитав Блейн. — Ну... Верджил не зі зла тебе покарав...

— Ти на його боці? — пирхнув той.

— Напевно, — невпевнено знизав плечима Блейн. — Ти буваєш імпульсивним, любий. Спочатку наробиш проблем, а потім тільки думаєш. У цьому ми точно схожі.

Абель не сердився, адже Б'ю мав рацію. Віл ніколи не карав Абеля просто так. У їхній маленькій сім'ї завжди були чіткі правила (особливо ті, що стосувалися чаклунства), але часом Бастіан ненавмисно їх забував. Або зовсім не хотів запам'ятовувати. Але він не міг довго злитися на те, що Віл заборонив йому залишати територію будинку, оскільки розумів це заслужено.

На руці Блейна був новий браслет — перший подарунок Абеля як вибачення за грубі слова, що він сказав перед тим, як з'явився Сандре в інциденті з порталом. І цей браслет Б'ю трепетно зберігав. І Абель вважав, що це милим, але не визнавав вголос.

— Мені шкода, що тебе не було в школі, — зітхнув Блейн, щулячись від прохолодного вітру. — Без тебе було нудно.

— Тобто? Ти все одно втік... Хоча... Тобі не обов'язково проводити зі мною кожну вільну секунду, — пирхнув Абель, приховуючи той факт, що він на це й розраховував, коли кликав Блейна.

— Але ж я хочу! Ми зустрічаємось лише пару днів! Я ще не насолодився цим!

Те, що Блейн взагалі прийшов до Абеля замість школи (зірвався після першого уроку), було порятунком від нудьги. Бастіан так і не зізнавався у цьому.

— Ти буваєш нестерпним... — тільки простягнув він.

— Я тебе кохаю, от і все.

Остання казкаWhere stories live. Discover now