Мене гладив почуття провини перед Кристьяном і Бренданом. Я пам'ятаю, як Блейз якось теж поцілував мене, щоб довести, що сам собою поцілунок нічого не означає, але тоді це було потрібно... А зараз? Адже я сам подався вперед! І зовсім не пишаюся собою!
У ванній кімнаті я упорядковувався після такого... подвигу.
Звичайно, чищення зубів нічим не могло допомогти, але так мені буде спокійніше. Гаразд, годі! Поцілунок був вимушеним заходом: я мав довести Марітелу, ніби я під закляттям. Зрозуміло, що це несерйозний поцілунок. І я обов'язково розповім про це альфа, вони зрозуміють мене. Зрештою, що мені залишалося робити? Бігти? Щоб Марітел наздогнав мене і обірвав останню надію на спасіння?
Відставивши зубну щітку, я напружено вдивився у своє вимучене відбиття. Ну і видок!.. Напружений, озлоблений і зляканий. Мене ніби зловили у клітку. Хоча... Так воно і є у якомусь сенсі. Я поправив волосся, помився, щоб освіжитися, і почав розмірковувати, що робити далі. Схоже, що я тут один, хто взагалі все пам'ятає, значить, допомоги чекати нема від кого.
— Тату! — Ріхтер постукав у двері ванної кімнати. — Тобі погано?
— Ні, що ти! — поспішно витерши рушником обличчя, я відчинив двері, і виявив зляканого Ріхтера.
— Я не можу зав'язати кросівки, — поскаржився він. — А ми з татом хотіли піти на прогулянку.
Ріхтер уміє зав'язувати кросівки! Він не такий безпорадний! Мабуть, Марітел вважає інакше, і зробив Ріха більш... залежним, чи що?
— Ось ти де! — Марітел з'явився в коридорі, посміхаючись Ріхтерові так, ніби не натішиться всьому, що відбувається. — Навіщо ти заважаєш батькові? Він у положенні і, схоже, його це вимотує.
— Нічого страшного, — озвався я. — Йому просто потрібна допомога зі шнурками.
— О, це так мило, — потяг Марітел мого сина за руку. — Я допоможу, гаразд? Іди до передпокою, я скоро буду.
Ріхтер слухняно кивнув головою і пішов на перший поверх. Мій активний кронпринц перетворився на татового синочка... Що ж, чи хочеться мені вибухнути обуренням? Ще як! Чи варто мені так робити? Ні за що!
— Ви підете на прогулянку? — спитав я у задоволеного, як Чеширський кіт, Марітела, який, у свою чергу, дуже скромно переступав, і закивав:
ВИ ЧИТАЄТЕ
Остання казка
FantasiaПригоди Мелорі Ліндгрена, зберігача казкових істот, продовжуються. Загроза не зникла, а лише причаїлася. І доки вона відсиджується, у Гріммвілі виникають нові проблеми. І хто як не Мелорі має їх вирішувати? ПЕРША ЧАСТИНА https://www.wattpad.com/stor...