— Ми шукаємо все, що може тобі стати в нагоді, але не квап! — Ноель був такий суворий, що я не наважився його перебивати.
Так як домашня бібліотека Емериків відрізнялася різними важливими записами будь—яких сильних магів, то у них, напевно, має бути щось, де сказано, як можна повернути гармонію Дереву Кінців. Варто зізнатися, що моє прохання сприйнялося всією родиною драконів дуже серйозно, бо шукали навіть батьки Ноеля.
— Дякую, — я посміхнувся.
— Скажи, ця проблема... Наскільки це важливо?
Я не казав нікому, що до ладу сталося. Але Диякон, який почув у мені тривогу, відразу здав мене, і Ноель явно перебував не в кращому своєму настрої — він був напружений. Через мене, так. Я ідіот – сам зробив помилку, але не можу сам виплутатися.
— Я ще не знаю, — мені стало ніяково. — Просто краще мені вирішити цю справу, а не пускати на самоплив.
— Ніхто не сумнівається, що ти впораєшся, Мел, — заспокоїв друг. — Просто краще б ти одразу попросив допомоги.
— Я й так часто це роблю! Чому я ні на що не придатний?
— На мене так ти добрий саме у своїй сфері. Ти мер і хранитель, а не всезнаючий маг, — сказав він, і був непохитний. — І щоб допомагати вирішувати, що робити іншим, тобі не треба бути ідеальним у всьому. Нещодавно ти вирішив, що робити із Сандре. Ти, а не Мерлін чи ще хтось. Розумієш? Не треба брати на себе ту ношу, яка тобі не призначена.
О, якби все було так просто, Ноель. Мені б його характер — все було б так само ідеально, як і в нього. Мабуть.
— Я тільки потривожив тебе, — засуджуючи себе, прошепотів я. — Знаю, що знайти те, що мені потрібна пекельна праця, але іншого вибору немає. Тільки ця бібліотека може хоч щось у собі зберігати.
— Це навіть корисно, — Ноель легко усміхнувся. — Мої батьки нарешті нормально спілкуються з Дияконом та Дрейком. Робота зближує. Ще трохи, і я повідомлю їх, що ми вже одружені.
— Що?.. — тут мене, мов блискавкою, пробило. — Ти їм ще не сказав?
— Не думаю, що це так важливо! — і безневинно посміхається, як ангел непорочний. — Сказати моїм батькам, що ми з Дияконом тепер офіційно чоловіки... Для цього потрібен час. Не дивись так! Я справді хотів їм сказати. Просто у цій події немає нічого урочистого. Для нас головне стосунки, а не те, що вони затверджені законом.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Остання казка
FantasiaПригоди Мелорі Ліндгрена, зберігача казкових істот, продовжуються. Загроза не зникла, а лише причаїлася. І доки вона відсиджується, у Гріммвілі виникають нові проблеми. І хто як не Мелорі має їх вирішувати? ПЕРША ЧАСТИНА https://www.wattpad.com/stor...