Істинні почуття Четель

3 2 0
                                    


Четель ніколи не сприймав дитяче «ми одружимося» всерйоз. Поки не спіймав себе на думці, що страшно ревнує Ріхтера.

Це було одним літнім днем, коли кронпринц Камелота приїхав до Скляного палацу з офіційним візитом. Ріхтерові було чотирнадцять. А, як відомо, він сам по собі дуже товариський. І коли його, гарного й усміхненого принца, оточили захоплені придворні омеги, то Четель завмер на півдорозі.

Екіпаж карети розвантажував багаж принца, охорона розмовляла між собою — ніхто не бачив, як завмер на місці Четель, посеред засніженого двору. А все тому, що він раптом усвідомив, що одного разу Ріхтер справді зросте! Стане статним альфою, а значить, що дуже бажаним серед омег! І що? Їхня дружба трісне? Та й що це за дивна дружба?

Ріхтер, помітивши Четель, лише помахав рукою на знак вітання. Адже раніше він міг кинутися вперед із вигуками. Так, він росте... І незабаром зовсім втратить до нього, Четелю, будь-який інтерес.

Якийсь омега запитав у Ріхтера, він відповів і всі розсміялися жартом. Четель був омегою не боязкого десятка. Особливо він набрався самовпевненості з часом дорослішання. Ревнощі незрозумілого походження вимагали виходу і він, стиснувши руки в кулаки, пішов уперед.

— Ріхтере, — покликав він так, ніби не бачить жодних омег біля симпатичної альфи. — Ти прибув вчасно. У мене саме виникло бажання показати твої покої.

— Але... — здивувався той. — Це роблять слуги.

Раніше Ріхтер погодився б без питань! Четель починав злитися, але поки що контролював себе.

— Не хочеш побути зі мною наодинці?

— Мабуть.

Четель відверто здивувався:

— Як це розуміти?

— Може, не варто говорити про це на людях?.. — невинно натякнув той натовп. — Давай поговоримо після бенкету!

Четель почував себе відкинутим. Чи варто говорити, що це його почуття знищувало? Він сам не розумів себе. Заміжня омега, недурна, правитель своєї країни... а зрозуміти звідки йде образа, не може. Звичайно, він не звик до такого. Ріхтер був для нього найкращим другом і... Мабуть, навіть більше. У якомусь незрозумілому значенні.

У замку було тепло, не те що на вулиці. У Скляному королівстві цілий рік зима, тому Четель любив гостей — вони начебто приносять із собою шматочок справжньої весни. Тієї теплої весни. Ріхтер взагалі випромінював неймовірну кількість сонячної енергії. Зазвичай, коли Ріхтер приїжджав, то у палаці ставало веселіше: вони з Четель бавилися, як малі діти. Ріхтер, втім, і був тоді дитиною, а тепер, схоже, вирішив підрости.

Остання казкаWhere stories live. Discover now