— Канікули закінчилися, тож готуйся до школи, — я поспішив Ріхтера рукою, щоб він швидше побіг за мною супермаркетом. — Впевнений, що ти маєш блокноти?
— У мене є все, — впевнено заявив він, але коли побачив різнокольорові обкладинки, передумав: — Ні, я не маю таких машинок!
— Гаразд, набирай, та небагато.
— Але ж машинки! — як доказ вигукнув він. — Машинки, тату! У мене таких нема! І більше не буде, якщо ми їх не купимо!
— Це так важливо?
— Це машинки!
Брендан теж любить машинки, лише справжні. Тож я кивнув. Нікому гірше не стане, якщо дитина набере блокноти із малюнками автомобілів.
— А ти поїдеш до школи зі мною? — спитав Ріх, уже набираючи до рук покупки.
— Навіщо? — не зрозумів я.
— Батько казав, що тобі треба виступити у школі з якоюсь промовою.
О боже! Я зовсім забув! Не готова, тому що я зовсім нічого не пам'ятаю! Швидко діставши телефон, я перевірив список справ у календарі. І справді! У мене виступ із приводу відкриття басейну, заради якого довелося виділити чималий бюджет! І чому я забуваю одне, коли вирішую інше? Ну хто тут безглуздя?
— То ти поїдеш із ранку чи ні? — Ріхтер вимогливо смикав мене за плащ, обурений тим, що не почув відповіді.
— Не знаю... Мені тепер треба вигадати, що казати! — я дратувався, але не на сина. — Чому менеджер не попередив? Він повинен був скинути промову мені на пошту одразу, як вона буде готова!
— Важко бути дорослим, — вирішив Ріхтер і безтурботно продовжив вибирати нові блокноти для навчання.
***
Як з'ясувалося, через те, що Ірен нещодавно пропустив свою роботу через хворобу, всі плани пішли навперейми! І мені ніхто не сказав, що Ірена не було на роботі! Тепер мені доведеться писати мову та узгоджувати її з менеджером за один нещасний день! Саме це я й намагався робити за комп'ютером — писати те, що вимовлятиму...
Але що? «Дякую за басейн, діти будуть у захваті!» — на мене так достатньо. Щось у мене немає жодних ідей, адже треба подякувати особисто кожному спонсорові за іменами. Це з глузду з'їхати! Уся моя фантазія не бажає працювати саме сьогодні!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Остання казка
FantasiaПригоди Мелорі Ліндгрена, зберігача казкових істот, продовжуються. Загроза не зникла, а лише причаїлася. І доки вона відсиджується, у Гріммвілі виникають нові проблеми. І хто як не Мелорі має їх вирішувати? ПЕРША ЧАСТИНА https://www.wattpad.com/stor...