Таємний хід позбавив Ноеля можливості говорити на якийсь час. Він застиг на місці, дивлячись на сходи, що ведуть вниз, освітлювані автоматичними лампочками зі стін.
— Як це?.. — прошепотів він собі під ніс. — Я прожив тут так багато... Але... Як це?.. Тут не могло бути таємної кімнати! Будинок відносно новий і планування лежить у мене в кабінеті — там не було жодних ходів!
— Будинок збудований так, щоб Емеріки зберігали всі знання, накопичені Мерліном з іншого світу, — сказав я те, що, здається, не повинен пояснювати зберігачеві бібліотеки. — Знання мого батька.
— Нічого не розумію.
— Тому що ти зачарований. Звучить як маячня божевільного, так? Але я маю докази того, що світ магії існує. Того, що ти насправді не один, — я показав йому жестом, щоб він пішов за мною вниз таємним ходом. — Чи просто ти вирішиш викликати поліцію? Врахуй, я все заперечуватиму. А я мер, мені повірять.
— Це низько! — з часткою повчання відрізав той. — Не можна використовувати те, що подаровано тобі довірою жителями Гріммвіля. Навіть я голосував за твою кандидатуру, сподіваючись на справедливість, яку відчував у тобі.
— Ой, та годі нудити, — я схопив його за рукав чорного піджака і потяг за собою. — Думаєш, я використав би своє становище для того, щоб довести якомусь там Ноелю Емеріку те, що він син Красеня і Чудовиська?
— На мене так це все безумство...
Проте він опустився за мною до бібліотеки. Судячи з хаосу навколо, чари ніяк не торкнулися цього місця. Марітел навіть не здогадувався про бібліотеку, тому заклинання не могло проникнути сюди. Що ж, мабуть, бардак тут залишився після того, як усі активно шукали інформацію про Дерево Кінців. Отже, я маю шанс довести Ноелю всю правду.
Не гаючи часу, я побіг углиб високих стелажів. Ноель зберігає деякі свої речі саме в бібліотеці, бо вважає, що тут його цінності не будуть недоторкані. Я ще казав йому, що немає сенсу ховати свої речі там, де живуть дракони — вони ж не дадуть злодієві пробратися! Але, варто визнати, якби не впертість Ноеля, я зараз був би в менш вигідному становищі.
— Нічого собі... — Ноель задумливо погладив палітурку однієї з тисячі книг, що нудьгують на полицях. — Вони в доброму стані... Хтось доглядає їх? У моєму домі?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Остання казка
FantasíaПригоди Мелорі Ліндгрена, зберігача казкових істот, продовжуються. Загроза не зникла, а лише причаїлася. І доки вона відсиджується, у Гріммвілі виникають нові проблеми. І хто як не Мелорі має їх вирішувати? ПЕРША ЧАСТИНА https://www.wattpad.com/stor...