З життя Міріама і маленького Мелорі

2 2 0
                                    


— Мелорі, ти знаєш, чому маю слухатися мене? — Міріам серйозно дивився на семирічну дитину, яка підозріло примружилася на нього у відповідь. — Я твій тато. А всіх тат треба слухатись. Це не обговорюється.

— Це правило? — уточнив син.

— Правило, — кивнув Міріам полегшено.

Жвавий тротуар збивав їх з дороги і карта, куплена в найближчому кіоску, не надто допомагала. Міріам шукав будинок, де можна поговорити з приводу роботи, але як він міг піти без Мелорі? Міріам ніколи не залишав сина на няньку, просто не довіряючи цим хитрим омегам, які можуть навчити поганому Мелорі. Тягати дитину містом за руку теж виявилося непросто, але вони хоча б разом.

— Чому автомобілі гудуть, коли їздять? — Міріам відвернувся від карти і глянув на спокійного Мелорі, який розглядав потік машин на дорозі.

Вони жили в новому світі вже третій рік. Міріам встиг зрозуміти багато чого завдяки інтернету, так що відповів без жодних сумнівів:

— Все через двигун. Це такі штуки, що допомагають автомобілям їздити.

— А люди мають двигуни?

— Хіба що у формі серця.

— Тоді чому ми не гудимо?

Міріам подивився на цікавого сина, розгубившись. У такі моменти Мелорі нагадував батька — постійно шукає якісь відповіді на запитання, які йому ніхто не ставив. Однак милий і щуплий хлопчик – не Мерлін. Міріам м'яко посміхнувся.

— Серце стукає, а не гуде.

— А чому? — продовжив розпитування той, піднявши великі карі очі на тата.

— Тому що люди не машини.

Мелорі замовк, отже, відповідь його задовольнила. Холодний вітер тільки дужче псував настрій Міріаму. Знайти будівлю в центрі Сіетлу та ще морока, особливо, коли ти тягаєш за собою дитину, та ще й наприкінці осені приніс за собою неймовірно неприємну погоду. Дуже складно виживати у світі омезі без магії, як з'ясувалося.

— Тату,— проте варто було лише подивитися на безневинну дитину, як вся дратівливість зникала. — Ти засмутився? Це через мене?

Міріам зупинився і присів до Мелорі, щоб якнайшвидше обійняти. Мелорі був не схожий ні на батька, ні на тата — інакше як зрозуміти, чому він такий чистий і безневинний? Міріам, помічаючи, що син досить чуйний до проблем інших (особливо, коли починав плакати через події у мультику), почував себе брудним. Хіба лиходій гідний бути настільки коханим?

Остання казкаWhere stories live. Discover now